Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Ceny w Polsce | Nowe serce

Toyota wprowadza nowy silnik wysokoprężny do Land Cruisera 150. Znamy już polskie ceny japońskiej terenówki z nowym sercem
Toyota Land Cruiser V8 | Oferta ostatniej szansyToyota Land Cruiser V8 | Oferta ostatniej szansy

Toyota Land Cruiser 150 jest obecny na rynku już od 2009 roku. Po czterech latach przeszedł facelifting, w ramach którego otrzymał dość charakterystyczny wygląd przedniego pasa. Tegoroczną nowością w terenówce Toyoty jest zupełnie nowa jednostka wysokoprężna.

Toyota Land Cruiser 150 otrzymuje w Europie nowy silnik Diesla 2.8 D-4D. Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek oraz w intercooler. Silnik osiąga moc 177 KM przy 3400 obr./min. oraz dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm w zakresie 1600-2400 obr./min. Napęd na obie osie przekazywany jest za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej, lub automatycznej o takiej samej ilości biegów. Zużycie paliwa w stosunku do poprzedniej jednostki 3.0 D-4D spadło o 9%, do poziomu 7,4 l/100 km (niezależnie od skrzyni biegów).

Land Cruiser oferowany jest w czterech wersjach wyposażenia. Najtańsza Prado oferuje podstawowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa oraz m.in. klimatyzację i tempomat. Droższa o 40 tys. zł Premium to atrakcyjny wygląd zewnętrzny z szeregiem elementów chromowanych, czujniki deszczu, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele i kierownica, lodówka w podłokietniku, czy KDSS - układ stabilizatorów o zmiennej sztywności. Invinible to najchętniej wybierana specyfikacja (30 tys. zł dopłaty względem wersji Premium) oferuje nowoczesne systemy bezpieczeństwa z ochroną przeciwzderzeniową na czele, Multi-terrain Monitor, tapicerkę skórzaną, systemy Crawl Control, Multi-terrain Select, Multi-terrain ABS, czy blokadę tylnego mechanizmu różnicowego. Najdroższa wersja Executive (+10 tys. zł względem Invincible) skupia się na komforcie, a najważniejszym dodatkiem jest aktywne zawieszenie AVS.

Podane ceny dotyczą wersji z nadwoziem pięciodrzwiowym. Samochody można już zamawiać, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów na przełomie lipca i sierpnia.

Ceny Toyoty Land Cruiser 150:

2.8 D-4D (177 KM) M6 - od 199 000 zł
2.8 D-4D (177 KM) A6 - od 209 000 zł
4.0 V6 Dual VVT-i (280 KM) A6 - od 229 000 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Toyota Land Cruiser J70 | Twardziel ma 30 lat

Toyota Land Cruiser J70 | Twardziel ma 30 lat

Więcej o:
Komentarze (10)
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Ceny w Polsce | Nowe serce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Marcin

    0

    Miałem okazję jechać Cruiserem poprzedniej generacji i muszę przyznać, że jest to auto, w którym można poszaleć. Ilość koni pod maską jest proporcjonalna do jego rozmiarów, co czyni jazdę pełną wrażeń. Można polecić ją każdemu, kto twierdzi że jazda Toyotą jest nudna.

  • Gość: lolo

    Oceniono 3 razy -3

    Model bardzo zbliżony do volvo cx90... nie wiem po co dublować. Tu tylko dodano bardziej kwadratowy design :P

  • Gość: cruiser

    Oceniono 1 raz -1

    Jestem bardzo ciekawy jak wypadną wszystkie wersje silnikowe w terenie, 4.0V6 to istny potwór i pewnie bardzo bedzie odstawł od swoich "braci".Ale coz dopiero testy użytkowników potwierdzą jak to sie ma w praktyce o ile wogole ktos odważy sie wyjechac takim autem w teren.Apropo wyglądu bardzo mi sie spodobał żałuje tylko, że mój Land cruiser tak nie wygląda ale i tak budzi szacunek na ulicach

  • Gość: Kubuś

    Oceniono 1 raz -1

    Tego mi brakowało w tym samochodzie. Chociaz nie wiem czy nie lepiej dorzucic te 20 tysięcy i kupić 4.0 duala. Jak kogoś stac na takie autko, to i dopłata zdaje się być niewielka. Aj przejechał bym sie takim cackiem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX