Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Ceny w Polsce | Nowe serce

Toyota wprowadza nowy silnik wysokoprężny do Land Cruisera 150. Znamy już polskie ceny japońskiej terenówki z nowym sercem
Toyota Land Cruiser V8 | Oferta ostatniej szansyToyota Land Cruiser V8 | Oferta ostatniej szansy

Toyota Land Cruiser 150 jest obecny na rynku już od 2009 roku. Po czterech latach przeszedł facelifting, w ramach którego otrzymał dość charakterystyczny wygląd przedniego pasa. Tegoroczną nowością w terenówce Toyoty jest zupełnie nowa jednostka wysokoprężna.

Toyota Land Cruiser 150 otrzymuje w Europie nowy silnik Diesla 2.8 D-4D. Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2755 cm3 jest wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek oraz w intercooler. Silnik osiąga moc 177 KM przy 3400 obr./min. oraz dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm w zakresie 1600-2400 obr./min. Napęd na obie osie przekazywany jest za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej, lub automatycznej o takiej samej ilości biegów. Zużycie paliwa w stosunku do poprzedniej jednostki 3.0 D-4D spadło o 9%, do poziomu 7,4 l/100 km (niezależnie od skrzyni biegów).

Land Cruiser oferowany jest w czterech wersjach wyposażenia. Najtańsza Prado oferuje podstawowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa oraz m.in. klimatyzację i tempomat. Droższa o 40 tys. zł Premium to atrakcyjny wygląd zewnętrzny z szeregiem elementów chromowanych, czujniki deszczu, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele i kierownica, lodówka w podłokietniku, czy KDSS - układ stabilizatorów o zmiennej sztywności. Invinible to najchętniej wybierana specyfikacja (30 tys. zł dopłaty względem wersji Premium) oferuje nowoczesne systemy bezpieczeństwa z ochroną przeciwzderzeniową na czele, Multi-terrain Monitor, tapicerkę skórzaną, systemy Crawl Control, Multi-terrain Select, Multi-terrain ABS, czy blokadę tylnego mechanizmu różnicowego. Najdroższa wersja Executive (+10 tys. zł względem Invincible) skupia się na komforcie, a najważniejszym dodatkiem jest aktywne zawieszenie AVS.

Podane ceny dotyczą wersji z nadwoziem pięciodrzwiowym. Samochody można już zamawiać, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów na przełomie lipca i sierpnia.

Ceny Toyoty Land Cruiser 150:

2.8 D-4D (177 KM) M6 - od 199 000 zł
2.8 D-4D (177 KM) A6 - od 209 000 zł
4.0 V6 Dual VVT-i (280 KM) A6 - od 229 000 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Toyota Land Cruiser J70 | Twardziel ma 30 lat

Toyota Land Cruiser J70 | Twardziel ma 30 lat

Więcej o:
Komentarze (10)
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Ceny w Polsce | Nowe serce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: lolo

    Oceniono 3 razy -3

    Model bardzo zbliżony do volvo cx90... nie wiem po co dublować. Tu tylko dodano bardziej kwadratowy design :P

  • Gość: cruiser

    Oceniono 1 raz -1

    Jestem bardzo ciekawy jak wypadną wszystkie wersje silnikowe w terenie, 4.0V6 to istny potwór i pewnie bardzo bedzie odstawł od swoich "braci".Ale coz dopiero testy użytkowników potwierdzą jak to sie ma w praktyce o ile wogole ktos odważy sie wyjechac takim autem w teren.Apropo wyglądu bardzo mi sie spodobał żałuje tylko, że mój Land cruiser tak nie wygląda ale i tak budzi szacunek na ulicach

  • Gość: Kubuś

    Oceniono 1 raz -1

    Tego mi brakowało w tym samochodzie. Chociaz nie wiem czy nie lepiej dorzucic te 20 tysięcy i kupić 4.0 duala. Jak kogoś stac na takie autko, to i dopłata zdaje się być niewielka. Aj przejechał bym sie takim cackiem.

  • Gość: Marcin

    0

    Miałem okazję jechać Cruiserem poprzedniej generacji i muszę przyznać, że jest to auto, w którym można poszaleć. Ilość koni pod maską jest proporcjonalna do jego rozmiarów, co czyni jazdę pełną wrażeń. Można polecić ją każdemu, kto twierdzi że jazda Toyotą jest nudna.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX