Peugeot 208 FL | Ceny w Polsce | Odnowiony lew

Peugeot ujawnił cennik swojego miejskiego lwiątka w wersjach po liftingu. Za najtańszą wersję trzeba zapłacić 41 700 zł
Peugeot 108 | Nie dla PolskiPeugeot 108 | Nie dla Polski

Peugeot 208 był strzałem w dziesiątkę. To najpopularniejszy model francuskiego producenta od początku chwalona za odważną i atrakcyjną stylistykę. Jeśli coś jest dobre, zmiany muszą być wyważone. Pokazany w Genewie model po modernizacji nie zmienił się dramatycznie. Na nowo narysowano pas przedni, do tego dorzucono nowe lampy, z tyłu LED z efektem 3D (cokolwiek to znaczy), projekt zmian uzupełniają nowe odcienie lakierów i wzory kół ze stopów lekkich.

We wnętrzu, w zależności od wersji wykończenia, znajdziemy skórzaną kierownicę, lepszej jakości deskę rozdzielczą, nowy system oświetlenia oraz 7-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego, który wyposażono w technologię MirrorScreen.

Oferta jednostek napędowych to mocna strona "208-ki". Do wyboru będą silniki benzynowe 1.0 VTi (68 KM) i 1.2 VTi (82 KM, 110 KM) oraz wysokoprężne 1.6 BlueHDi (75 KM, 100 KM). Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro 6. Silnik 1.2 VTi można zamówić ze zautomatyzowaną skrzynią ETG (82 KM), lub klasycznym automatem o sześciu biegach (110 KM). Co ciekawe skrzynie ręczne mają jedynie po pięć przełożeń.

Cennik otwiera wersja Access dostępna jedynie z najmniejszym silnikiem i z nadwoziem trzydrzwiowym. W standardzie oferuje niewiele, m.in. centralny zamek, immobiliser, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach, tempomat z ogranicznikiem, czy komputer pokładowy. Za 2 tys. zł można dokupić klimatyzację, a za 1 tys. zł radio z CD/MP3.

W wersji Active dostaniemy ponadto m.in. reflektory przeciwmgłowe, światła do jazdy dziennej LED, reflektory soczewkowe, lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, klimatyzację manualną, dzielone oparcie tylnej kanapy, kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali obsługujący radio z MP3.

Najbogatsza specyfikacja Allure oznacza, że na pokładzie znajdą się dodatkowo m.in.: koła ze stopów lekkich 16-calowe, lusterko wewn. elektrochromatyczne, klimatyzacja automatyczna, funkcje WiFi, MirrorScreen, czy czujnik deszczu.

2015 Peugeot 208 - cennik

Uzupełnieniem oferty jest wersja GTI oferowana wyłącznie w wersji trzydrzwiowej. Napędzana jest silnikiem 1.6 THP o mocy 208 KM współpracującym z sześciobiegową skrzynią ręczną. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 6,7 s, a prędkość maksymalna to 230 km/h. Jej ceny zaczynają się od 86 100 zł.

Ceny bazowe wybranych modeli konkurencji:

Ford Fiesta 1.25 (60 KM) 3d - od 45 100 zł (od 36 800 zł w promocji)
Hyundai i20 1.2 (75 KM) 3d - od 43 900 zł
Mazda 2 1.5 (75 KM) 5d - od 50 900 zł
Renault Clio 1.2 (75 KM) 5d - od 41 450 zł
Skoda Fabia 1.0 (60 KM) 5d - od 39 380 zł
Volkswagen Polo 1.0 (60 KM) 3d - od 42 890 zł

Konkurenci Peugeota 208 GTI :

Ford Fiesta ST (182 KM), 0-100 km/h: 6,9 s, V-max: 220 km/h, - od 75 000 zł
Mini Cooper S (192 KM), 0-100 km/h: 6,4 s, V-max: 233 km/h, - od 101 300 zł
Opel Corsa OPC (207 KM), 0-100 km/h: 6,8 s, V-max: 230 km/h, - od 90 500 zł
Renault Clio RS (200 KM), 0-100 km/h: 6,7 s, V-max: 230 km/h, - od 89 900 zł
Seat Ibiza Cupra (180 KM), 0-100 km/h: 6,9 s, V-max: 228 km/h, - od 78 900 zł
VW Polo GTI (192 KM). 0-100 km/h: 6,7s, V-max: 236 km/h, - od 85 590 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 308 R Hybrid | 500 KM w kompakcie!

Salon Szanghaj 2015 | Peugeot 308 R Hybrid | 500 KM w kompakcie!

Zdjęcie Goclever Navio 520 Europa Zdjęcie Prestigio 5055 Polska Zdjęcie TOMTOM START 60 Europa
Goclever Navio 520 Europa Prestigio 5055 Polska TOMTOM START 60 Europa
Porównaj ceny Sprawdź ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (19)
Peugeot 208 FL | Ceny w Polsce | Odnowiony lew
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: []

    Oceniono 33 razy 21

    Hahaha żałosne te ceny. Wszystkie wersje pozabiedną za więcej niż 50 tysięcy - lol. Coś mi się zdaje, że u Peugeota będziemy mieli niekończące się promocje.

  • lanou

    Oceniono 16 razy 8

    Lipa, chciałem kupić wersję przed FL, 1.6 benzyna z sześciobiegową skrzynią, skóra, wyświetlacz, ogólnie dobra wersja to powiedzieli 65 tysięcy. No to zbierałem, czekałem na wersję FL a tu teraz mówią że nie ma silników do samochodu tylko same do kosiarek 1.2 litra. Co to za beznadziejna moda na silniki 1.2?

  • Wojciech Masiak

    Oceniono 6 razy 2

    najtańsza wersja i tempomat? po kuj ludziom tempomat w aucie z silnikiem 1.0???? zamiast tego daliby klimę, a nie jako opcję.... dramat...

  • pcat

    Oceniono 4 razy 2

    Polo, do budy!

  • Gość: ^;^

    Oceniono 21 razy 1

    Peugeot to bardzo fajny samochód...z drugiej reki, po dwoch, trzech latach mozna kupic za grosze...

  • Gość: iudex

    0

    Mam takiego 208 GT, kosztował 106 tysięcy. Nie wiem skąd te śmieszne ceny, może za auta powypadkowe. Mam zabawę we wkurzanie panów z BMW. Jeżdże do pracy autostradą. Na dojeździe do węzła zawsze wypatruję jakąś bmkę i tuż przed wjazdem na ślimak wyprzedzam. Gość (każdy) się gotuje, choć manewr robię bezpiecznie, bez wymuszania. Oczywiście zaczynają mi najeżdżać na zderzak, mrugają swiatłami ... itp ...i wreszcie wyjeżdzamy na prostą. BMK-a oczywiście migacz i rura. A ja spokojnie dopuszczam go na pół długości ... i tak razem przyspieszami. Faceci się gotują. Jak już zbliżamy się do 200 i zaczynaja im odpadać błotniki, wtedy wbijam szóstkę i odjeżdżam im pozdrawiając awaryjnymi. Mam kamerkę do tyłu i nagrywam ich reakcje. Na imprezach puszczam kumplom filmiki z gestami i złością ..... można umrzeć ze śmiechu ...

  • Gość: szej

    Oceniono 6 razy 0

    Żona ma od 2 lat (1.6 HDi 92 konie). Daję mu 8/10. Ładnie się zbiera i mało pali.
    Padła przekładnia kierownicza, ale wymieniona na gwarancji. Poza tym OK.
    Ciekawe czy poprawili beznadziejne uchwyty na kubki? Nic się tam nie mieści i jeszcze łatwo je wyrwać. Duży plus za pełne koło zapasowe w bagażniku (alufelga 16 cali!).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX