Galeria tygodnia | Volvo XC90

Nowa generacja Volvo XC90 budzi ogromne zainteresowanie. Przygotowaliśmy dla Was wyjątkowe zdjęcia tego luksusowego SUV-a, wykonane w gdańskiej rafinerii Lotos. Zobaczycie je tylko u nas!
Volvo XC90 | Prezentacja modeluVolvo XC90 | Prezentacja modelu

Na drugą odsłonę flagowego SUV-a Volvo trzeba było czekać ponad 12 lat, ale warto było! XC90 pod wieloma względami otwiera nowy rozdział w historii tej marki.

Auto jest przedstawicielem nowego designu Volvo. To połączenie luksusu ze szwedzkim minimalizmem, ale w nowoczesnym wydaniu. Objawia się to w czystej linii nadwozia, ale również w wystroju przestronnego wnętrza (może być siedmiomiejscowe). Na desce rozdzielczej znajdziemy niewiele przycisków, ponieważ większość funkcji obsługuje się poprzez duży ekran dotykowy.

>> WEJDŹ DO GALERII <<


Do napędu drugiej generacji XC90 Volvo przewidziało tylko silniki czterocylindrowe o mocy od 190 do 400 KM. Wszystkie współpracują z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów. W zależności od wersji, napęd przekazywany jest na przednie lub cztery koła.

Nowe Volvo XC90 kosztuje na polskim rynku od 229 900 zł (D4 FWD Kinetic). Na początku dostępne będą odmiany czteronapędowe: D5 AWD o mocy 220 KM oraz T6 AWD 320 KM, w wersjach wyposażenia Momentum i Inscription.  Hybryda typu plug-in (T8 AWD) o łącznej mocy 400 KM pojawi się na w wakacje. We wrześniu gama modelowa zostanie powiększona o przednionapędowego Diesla D4 oferującego 190 KM i benzynową wersję T5 AWD o mocy 254 KM, a także wersje wyposażenia R-Design (usportowiony styl) i Kinetic (podstawowa) dostępne ze wszystkimi odmianami silnikowymi.


ZOBACZ TAKŻE:

Volvo XC90 | Pierwsza jazda | Początek nowej ery

2015 Volvo XC90

Więcej o:
Komentarze (20)
Galeria tygodnia | Volvo XC90
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: animoda

    0

    całkiem spoko się prezentuje, zwłaszcza czarne :)

  • Gość: fan volvo

    Oceniono 8 razy 0

    W odśnieżarce mam motor 0,375
    To auto naprawdę ma max. 2.,0?
    Jakiś żart?

  • Gość: 123123231

    Oceniono 6 razy -2

    Dzisiaj miałem przyjemność przejażdżki tym Volvo z silnikiem diesla. Wrażenia z jazdy bardzo poprawne, wnętrze zdecydowanie poniżej oczekiwań. Myślałem, że za taką cenę dostane coś więcej. Plastiki w środku nie są oczywiście złe, ale są na podobnym poziomie co Mazdy czy Forda a nie marki premium. Podłokietniki w drzwiach to chyba jakaś kpina, naciągnięto materiał (być może prawdziwą skórę) bezpośrednio na plastikową formę, bez jakiejkolwiek pniaki, zupełnie jak w najnowszej A8...słabo, bardzo słabo. Następny problem to ten wyświetlacz, podczas jazdy nie da się szybko przestawić poszczególnych opcji bez odrywania wzroku od drogi, a to już staje się niebezpieczne.
    Co do wyglądu...na żywo wygląda fajnie, przód prezentuje się bardzo dobrze, wnętrze też, tył już gorzej.
    Ogólna ocena to 5, możne nawet 5+, auto mimo swoich wad i ceny (cena to największa wada) warte uwagi, jeśli jest tak samo bezpieczne jak poprzednik czy stara S80 to być może w przyszłości kupie takiego ''klocka'' żonie, a może nawet sobie ;)

  • Gość: eryka

    Oceniono 3 razy -3

    cieszy fakt, ze maja hybrydę, w ogóle samochody powinny zmierzać w tym kierunku, nie kosmiczne osiągi z przyspieszeniem prędkością, czy rekordy spalania ;), a ekologia, volvo daje dobry przykład

  • Gość: Volvo 2.0 premium

    Oceniono 11 razy -7

    Po pierwsze, marketingowcy z volvo powinni zrozumiec, ze nawet kota mozna zaglaskac na smierc. Nachalna reklama tego wozidla jest.... Nachalna.
    Po drugie, nikt normalny, kto kupuje tego typu auto, nie zdecyduje sie na czterocylindrowa kosiarke. Norma dla suva w klasie premium to najczescie szesciocylindrowy diesel, albo i wyzej.
    Po trzecie, mozna wmawiac klientom szwedzki design, szwedzki minimalizm, nawet wszyswac szwedzkie flagi w fotele, ale to na nic. To jest auto chinskie. Moze i dobre ale chinskie.
    Po czwarte, to technologicznie strasznie ubogie auto. Silnik dwulitrowy diesla i benzynowe maja ten sam blok dla obnizenia kosztow. Cala technologia polega na dodaniu kolejnych plytek modulow elektronicznych.
    Po piate, czy jakies prawo prasowe albo inne nie wymaga, by tego typu teksty byly opatrywane adnotacja, ze jest to material sponsorowany?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX