Komentarze (116)
Polonez 2015 | Tęsknota za polskimi samochodami
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • lech2011

    Oceniono 2 razy 2

    jedyne podobieństwo do poloneza to znaczek FSO

  • Gość: gosc

    Oceniono 2 razy 2

    jasne bedzie się scigac z nową warszawą ---poldek za 1.8 miliona bo inaczej to kicha.---jak oni już cos wymyslą to żal du...e sciska.

  • Gość: michał

    Oceniono 2 razy 2

    a nie lepiej było coś wymyślec od nowa a nie nieudolnie kopiowac nowego VW Scirocco? I czy Polacy naprawde tęsknią za sportowymi autami czy za rodzinnymi?

  • ergosumek

    Oceniono 2 razy 2

    " Do napędu przewidziano benzynowy silnik o pojemności 1,8 litra, generujący 150 KM mocy i 180 Nm momentu obrotowego."

    A ten silnik z turbodoładowaniem?
    No i przy jakich obrotach moment obrotowy 180Nm?
    POdajcie szczegóły, bo nie wytrzymam, hehehehehe!

  • piwex69

    Oceniono 6 razy 2

    Ale Audi A5 już istnieje i jeździ od paru lat...

  • raad_k

    Oceniono 6 razy 2

    teraz to sobie mozna wszystko narysowac - zrobili audi a5 :)

  • Nie Judym

    Oceniono 2 razy 2

    To białe auto na zdjęciu nr 1 mnie najbardziej przypomina VW Scirocco, zwłaszcza lampy z LED.

  • Gość: TYLKO POLSKIE PRODUKTY

    Oceniono 1 raz 1

    Uruchomić produkcję polskich samochodów a nie tylko zagraniczny szajs sprowadzax i kupowac
    budujmy swoje samochody i gospodarkę dajmy nowe miejsca pracy ludziom żeby nie było bezrobocia !! !! !! !!! !!! !!! !!!! !!!! !!!!! !!!! !!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Andrzej

    Oceniono 1 raz 1

    Chciałbym aby Polonez, Syrena i Warszawa odżyły i godnie reprezentowały Polskę, aby nie skończyło się na projektach i pomysłach. Chciałbym aby to były samochody, które zniosą polskie dziury, które będą praktyczne a nie tylko piękne, odbiorcami powinni być Polacy a nie ci, którzy mają gotówki pod dostatkiem. Ja osobiście wolę oszczędne i praktyczne kombi zamiast szpanu i lansu. Oczywiście żadna z tych marek nie powinna się ograniczać do jednego modelu, niech robią po 3 modele każda: sportowy-luksusowy, praktyczne kombi i małe miejskie autko. Natomiast zamiast skupiać się na wersjach wyposażenia to proponuję aby były też wersje z napędem elektrycznym. Chętnie kupiłbym pojemne kombi z napędem elektrycznym o zasięgu 1000km, nie musi być luksusowe, powinno być niezawodne i oszczędne.

  • antoniferdynand

    Oceniono 1 raz 1

    Nie chce wypowiadać się o estetyce zaprezentowanego samochodu, ale nawiązanie do Poloneza jest niezwykle ograniczone. Polonez z małymi, krótkoseryjnymi wyjątkami nie występował w wersji 3-drzwiowego coupe ale bazował na karoserii 5-drzwiowej. Charakterystycznym jego wyznacznikiem były płaskie powierzchnie (a nie obłe jak np. w Syrenie czy nawet PF 125p), układ świateł przednich i tylnych, kształt grilla czy plastikowa zaślepka za tylnymi drzwiami. Jakimś odstępstwem od tego było caro i wersja przejściowa (tzw. akwarium), tudzież tzw. wersja eksportowa (z prostokątnymi reflaktorami), niemniej to raczej były doraźne zmiany stylistyczne na modelu bazowym.

  • Gość: Johnny_Bravo

    Oceniono 1 raz 1

    Mam nadzieje ze nowy Trabant, wciaz bedzie szybszy od nowego Poloneza...

  • michael_wittmann

    Oceniono 1 raz 1

    Przód ok, tył to porażka.

  • hannl

    Oceniono 1 raz 1

    Formalnie to tylko popluczyny BMW/VW/Skody.
    Takie "projekty" mieli na swoich monitorach designerzy tych firm 10 lat temu.

  • baran3

    Oceniono 1 raz 1

    Wygląda jak hybryda nowej Astry z Passatem. Dlatego sprzedać projekt, zmienić znaczek i sprzedawać jako nową generację Octavii ;)

  • smd48

    Oceniono 1 raz 1

    W tworzeniu fikcji i braku realnego myślenia zawsze stoimy na podium! W realizacji zamiarów i jakości ich wykonania jest tak jak na ostatnim Konkursie Eurowizji.

  • Gość: montezummma

    Oceniono 7 razy 1

    Przecież to wygląda jak skoda po małym klepaniu blachy, z lampami od nowego pasaciaka. Nowoczesność po calaku... Jedyne nad czym trzeba by popracować to napęd na tył. Inwestor = VAG. Wrzucić tanie plastiki i już jest fura tańsza niż skoda i bardziej awaryjna niż dacia. Ideał dla polaka.

  • ganro

    Oceniono 3 razy 1

    ..ach ta pochylona dźwignia zmiany biegów

  • Jakub Okuba

    Oceniono 1 raz 1

    Przedziwny jest samochód na tych grafikach. Polonez, do którego ma nawiązywać, był czymś zupełnie innym. Tanim, dużym, prostym autem. Natomiast to, co udało się idealnie oddać w tych renderach, to kompletna bezpłciowość i brak jakiegokolwiek stylu. Dokładnie tak jak w ostatnich wersjach produkcyjnych starego Poloneza.

  • Gość: tom

    Oceniono 3 razy 1

    Przód od Audi a tył od BMW i to ma być wizja nowego Poldka ?!

  • Jakub Okuba

    Oceniono 1 raz 1

    Mój uzdolniony plastycznie kolega, kilka razy do roku projektuje jakieś samochody. Bardzo często są to nowoczesne auta, nawiązujące wyglądem do aut klasycznych jak np.Ac Cobra, Ford Mustang, Mercedes 300SL. Bardzo ładnie mu to wychodzi, jest z tego dumny. Ale nigdy jemu, czy komuś z jego znajomych nie przyszło by do głowy, nazwanie takich grafik projektem.

  • pesimist

    Oceniono 1 raz 1

    Saabowaty, ładny :)

  • Gość: Szczepan

    Oceniono 1 raz 1

    Tęsknota za polskimi samochodami pewnie jest, ale pomysły na jej zaspokojenie są niestety żałosne. Były już New Warsaw i jakaś Nju Syrena, czyli superdrogie samochody jako kontynuacja taniochy.
    To samo widać w tej wizualizacji Poloneza, który ma mieć felgi bardziej luksusowe niż najdroższe BMW.
    No ale co tam, pofantazjować można.

  • yeboot

    Oceniono 1 raz 1

    a kto go wyprodukuje ? koreańczcy ?

  • Piotr Zukowski

    Oceniono 1 raz 1

    Przód rzeczywiście jak VW Jetta al tył nawet kojarzy się Polonezem Caro, może za sprawą tej rejestracji między światłami, czy kształtu kloszy. Swoją drogą coś ostatnio wysyp tych postpeerelowskich "projektów". Zabawne że większość z nich to sportowe coupe albo limuzyny za milion dolarów. Świadczy to tylko o tym, że Polski przemysł motoryzacyjny raczej nie ma szans na reaktywację. Może to i lepiej...

  • satyron

    Oceniono 1 raz 1

    jak na razie lepiej wam wychodzi krytykowanie czeskiej Skoda . Szkoda.....

  • Gość: ASD

    Oceniono 13 razy 1

    Tęsknią chyba tylko ci, którzy nigdy Poldolotem nie jeździli, auto było porazką a porażek się unika. Tu nie trzeba tęsknoty za PRLem tylko powiewu przyszłości, stworzenie nowej marki udanym modelem pozwoliłoby może w końcu zrobienie czegoś dobrego made in Poland. Ale na razie skupmy się może na Arrinerze jak chcemy się czymś pochwalić

  • da3lek

    Oceniono 31 razy 1

    Co za g*wno. Kolejna mieszanka popularnych samochodów. Przód to taki mix VW i projektów Skody, tył to znowu mix ostatnich dokonań Audi i starszego BMW. Jak zwykle zero sensownych pomysłów.

  • Gość: LxR

    0

    dla mnie bomba

  • Gość: opl

    0

    Poprzerabiajcie ... Moim zdaniem super połączenie byłoby tył audi i przód bmw .. Ale nie element w element tylko z ogólnego kształtu

  • Gość: luk

    0

    Ja skusiłbym się na suva ale co do disignu tego samochodu mam wiele zastrzeżeń .. Szczególnie ten cały tył samochodu ..

  • Gość: greg

    0

    moim zdaniem powinni zgadać się z kimś ( GMC czy VW ) i spróbować rozwinąć projekt. a nóż by poszło.

  • Gość: greg

    0

    Widać, że wypowiadają się zwykli Polaczkowie. Jeżeli chodzi o model a nie projekt to uważam że super choć wersja sedan bądź kombi z jakimś eco-silnikiem mogła by się sprawdzić np jak dacia. Pomysł genialny ale oczywiście myślenie gawiedzi zniszczy ten zalążek.

  • Gość: bartezzz

    0

    No tak auto piękne - tylko pewnie wywalą taką cenę że projekt od razu upadnie.....

  • Gość: Melin67

    0

    Ja swoje autko zabezpieczam system radiowym i moga moje auto krasc ile chca, bo i tak i tak Gannet skradzione auto odnajdziee. Polecam fajna sprawa. Tutaj możecie poczytać wiecej: www.gannet.pl/produkty/gantrack/

  • 0

    Przód wygląda jak nowe VW, a patrząc by na niego od tyłu i z profilu to wygląda jak Chevrolet Cruze hatchback

  • Gość: marjan29

    0

    Zerzniete scirocco3

  • tbernard

    Oceniono 2 razy 0

    Najpierw, to niech reaktywują w liceach w matfizach program zawierający całki, równania różniczkowe i liczby zespolone, tak aby przyszli konstruktorzy na studiach kierunkowych tylko przypominali sobie i pogłębiali wiedzę z tego zakresu a nie od zera startowali.

  • Gość: szuwarowy

    0

    Zdolni młodzi ludzie. Niech spróbują wysłać swoje wizje do znanych firm motoryzacyjnych. Może tam kogoś zainteresują, może ktoś będzie chciał świeżego pomysłu. Czego takim firmom brakuje, to właśnie pomysłu, by odróżniać się od konkurencji. Te wizje, to b. mały procent całego cyklu projektowego. Zanim zacznie się produkcja nadwozia, potrzebni są fachowcy od struktury nośnej, wytrzymałości, bezpieczeństwa, technologii,....a nawet od zastrzeżeń patentowych. Są to setki inżynierów specjalistów z różnych branż. Ale czego zawsze brakuje, to oryginalnego pomysłu, który "chwyci". Próbujcie, powodzenia. Wiem o czym piszę, bo sam jestem właścicielem patentu na pewien podzespół samochodu.

  • Gość: Hector

    Oceniono 2 razy 0

    NIe dość, że piękny nie jest to jeszcze bardzo niepraktyczny pod każdym względem. Po co nam super samochód wyściowy jak za przejazd 101km/h w miście zabiorą mi prawo jazdy. U nas już tylko można jeździć furmanką (samochów 15-letni lub starszy), snopowiązałką (VAN'em) lub każdym możliwym dostawczym. Samochodów dla ludzi, dla przyjemności jazdy nie ma po co kupowac.

  • Gość: olo

    0

    Polonez był autem rodzinnym a nie jakims cudakiem sportowym i jak chcecie go robic to pod jednym warunkiem ! ma mieć polski silnik !!!!

  • Gość: Piotr Q

    0

    Jakoś przypomina Tatrę (osobową oczywiście) po lifcie. Brak tu lekkości... ale może się nie znam.

  • starczypl

    0

    pomijajaą, że przód ma od passata, boki od bmx a tył (lampy) mercedesa - to istotnie, bardzo innowacyjna sylwetka...

  • vontomke

    Oceniono 2 razy 0

    Pomieszanie Porsche, Mercedesa i Passata. Do tego koła o niskim profilu (miało wyglądać sportowo, ale wygląda żałośnie). Naprawdę tylko na tyle stać polskich projektantów? Nie można zrobić czegoś naprawdę ładnego i polskiego?

  • 20portal

    0

    A może volkswagen chciałby zacząć produkować "polski" samochód tak jak czeska "skodę" czy hiszpańskiego seata?
    Polskiemu rządowi brakuje odwagi na realizację dobrych pomysłów.
    Piechociński potrafi tylko pleść jęzorem.
    Gospodarka w rękach PSL to WIELKI ABSURD.

  • himils

    0

    the legend is back

    the legend of ... of ... off course

  • Gość: ed

    Oceniono 1 raz -1

    Te koła to chyba fantazja wiejskiego tunera

  • a-s-01

    Oceniono 1 raz -1

    Przód już znamy z nowego Passata.

  • noel24

    Oceniono 1 raz -1

    Niestety nie w tym kraju. Nasze kulczyki wolą zainwestować w obrót ropą i gazem, rząd czekałby na wielką motoryzacyjną firmę z Niemiec lub USA której ewentualnie dałby zwolnienie z podatków na sto lat w zamian za stworzenie 1000 głodowych etatów. Same rendery ładnie wykonane, choć wróciłbym do korzeni, a nie ostatniego "liftingu - podkreśliłbym podwójne reflektory z przodu i dodał plastikowy pasek w czarnym kolorze z przodu maski i na kufrze. To co już robi inżynier i księgowy negocjując ostateczny projekt to wydłużyłbym kufer, jak ostatnio w Octavii, chyba przestają liftbacki być popularne, no i trochę zbyt sportowa linia tylnych drzwi, te szyby mu się nie otwierają.

  • pawl68

    Oceniono 1 raz -1

    Żałosne...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX