Hybrydowe taksówki Toyoty w Warszawie i Wrocławiu

Korporacja taksówkowa EcoCar kupiła flotę niemal 70 Toyot Auris Hybrid, które będą woziły pasażerów w Warszawie i Wrocławiu. Pierwszą partię samochodów już przekazano. W sumie będzie to największa hybrydowa flota taksówek w Polsce. Później hybrydy mają pojawiać się w kolejnych miastach
Hybrydowe Toyoty Auris we flocie PZU Hybryda jako auto zastępcze | Rewolucja na rynku

Nowoczesna korporacja taksówkowa wybrała innowacyjne, oszczędne i przestronne pojazdy, które pasażerom zapewnią wygodę jazdy, a operatorowi najniższe koszty eksploatacji. Napęd hybrydowy wyróżnia się rekordową oszczędnością w ruchu miejskim oraz niskimi kosztami utrzymania.

Używana Toyota Auris - ogłoszenia

Jak mówi Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager w Toyota Motor Poland, „klienci firmowi coraz częściej sięgają po technologię hybrydową z uwagi na niezwykle oszczędną pracę układu napędowego oraz znacząco niższe koszty obsługi serwisowej. W hybrydowych Toyotach nie ma takich elementów jak tradycyjne sprzęgło, koło dwumasowe, filtr DPF, paski klinowe, rozrusznik i całego szeregu innych elementów, które potencjalnie mogłyby ulec uszkodzeniu bądź zużyciu”.

O zaletach samochodów hybrydowych przekonują się zarówno klienci indywidualni, jak i duże firmy, obsługujące liczne floty pojazdów. Napęd hybrydowy wybrały już takie instytucje jak PZU, Orange, Provident czy Panasonic.

„Każde przedsiębiorstwo, które poważnie myśli o zakupie aut firmowych, powinno brać pod uwagę całkowity koszt użytkowania pojazdu – czyli zużycie paliwa, wartość rezydualną czy części serwisowe. Hybrydowe Toyoty mają przewagę nad innymi napędami w każdym z tych obszarów” – mówi Paweł Jarząbek, doradca klienta flotowego Carolina Toyota Wola, warszawskiej stacji dealerskiej Toyoty.

Decyzję o wyborze technologii hybrydowej do taksówek wyjaśnia Aneta Ogrodniczek, Prezes Zarządu EcoCar S.A.: „Zużycie paliwa hybrydowych Aurisów w mieście jest bardzo niskie, a to daje nam ogromną przewagę nad tradycyjnymi napędami benzynowymi lub Diesla. Oprócz tego samochody te są bardzo komfortowe i przestronne, w związku z czym spełniają wszystkie oczekiwania naszych klientów. A poza tym dzięki marce Toyota mamy gwarancję niezawodności i jakości. Biorąc pod uwagę wszystkie te argumenty, spodziewam się, że samochody hybrydowe na stałe zagoszczą w naszej flocie”.


ZOBACZ TAKŻE:

Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy

Toyota Auris Hybrid Touring Sports

Więcej o:
Komentarze (13)
Hybrydowe taksówki Toyoty w Warszawie i Wrocławiu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: lipek66

    Oceniono 3 razy 3

    ważne to żeby do taksówki wrzucić bagaż i wygodnie przemieścić się z dworca do hotelu. mam nadzieję, że ceny będą mieli konkurencyjne, wtedy życzę im powodzenia, bo japońską markę bardzo lubię.

  • Gość: chase

    0

    Ja nie polecam pracy w korporacji, wziałem autko podobnie jak kolega niżej przez mleasing.pl i teraz jedynym dla siebie szefem jestem ja sam :)

  • kurt wallandr

    Oceniono 1 raz -1

    To całkiem opłacalne zajęcie. Długo zastanawiałem się co robić i postanowiłem jeździć taksówką. Wziąłem w leasing używany samochód osobowy w mleasing.pl, skusiło mnie, że mają ofertę na 72 miesiące bez pierwszej wpłaty. Dzisiaj jestem od nikogo niezależny i mam spokój.

  • Gość: Mathew

    Oceniono 8 razy -2

    teraz taksówki zaczynają jakoś wyglądać, będzie trzeba zamówić taksówkę i sprawdzić jak działa ta cała hybryda

  • Gość: piotr

    Oceniono 5 razy -3

    Co do przestronności to kłamią w żywe oczy. Auris jest jednym z ciaśniejszych aut w swojej klasie.

  • 4slash

    Oceniono 6 razy -4

    Wszystko ok napęd i bagażnik ale Auris zarówno HB jak i ST jest bardzo ciasny z tyłu. Tylko szofer do 170 cm wzrostu zapewni wystarczającą ilość miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX