Toyota Avensis FL | Ceny w Polsce | Bez zmian

Toyota utrzyma dotychczasowe ceny modelu Avensis, ale po modyfikacjach wzbogaci się ich wyposażenie
Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wycenionyHyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony

Już w podstawowej wersji Active nowy Avensis będzie wyposażony m.in. w 7 poduszek powietrznych, klimatyzację z elektronicznym panelem sterowania, radio z odtwarzaczem CD i złączem USB, system wspomagający ruszanie pod wzniesienia, światła do jazdy dziennej LED, Bluetooth, przednie światła przeciwmgielne i multifunkcyjną kierownicę obszytą skórą nappa. Nowością będzie także obecność w standardzie pakietu Toyota Safety Sense, zawierającego system ochrony przedzderzeniowej Pre-Collision.

Cena startowa wersji sedan z silnikiem benzynowym 1.6 Valvematic o mocy 132 KM to 86 900 zł. Gamę silników benzynowych uzupełnią jednostki 1.8 (147 KM) i 2.0 Valvematic (152 KM). Jednostka 1.8 dostępna jest opcjonalnie z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów Multidrive S (dopłata 5 tys. zł), łączoną standardowo z silnikiem 2.0. Pod maską Avensisa pojawią się także zupełnie nowe jednostki Diesla 1.6 (112 KM, 270 Nm) oraz 2.0 (143 KM, 320 Nm).

Jak zakłada Toyota, polscy klienci będą najczęściej wybierali wersję Premium (od 96 900 zł) z pakietami wyposażenia Style i Executive. W takiej specyfikacji nowy Avensis będzie zawierał światła mijania i drogowe w technologii LED, system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym i nawigacją, skórzaną tapicerkę z elementami alcantary, podgrzewane fotele przednie, system bezkluczykowego otwierania i uruchamiania pojazdu czy przyciemnione szyby tylne. Za wersje Premium z jednostką wysokoprężną 2.0 trzeba zapłacić przynajmniej 117 900 zł.

2015 Toyota Avensis FL

Najbogatsza wersja Prestige (od 117 900 zł za sedana z silnikiem 1.8) oferuje skrętne reflektory w technologii LED, alufelgi 17-calowe, skórzaną tapicerkę, podgrzewanie elektrycznie regulowanych foteli, system multimedialny z nawigacją i dziesięcioma głośnikami, a w wersji kombi dach panoramiczny. Za nadwozie kombi, niezależnie od wersji wyposażenia, trzeba dopłacić 4 tys. zł.

Nowy Avensis trafi do salonów Toyoty w weekend 20-21 czerwca. Już dziś polscy dilerzy marki przyjmują zamówienia na nowy model.

Ceny wybranych modeli konkurencji:

Citroen C5 - od 91 600 zł
Ford Mondeo - od 90 000 zł
Hyundai i40 - od 85 900 zł
Mazda 6 - od 89 700 zł
Opel Insignia - od 85 750 zł
Peugeot 508 - od 96 200 zł
Skoda Superb - od 79 500 zł
Volkswagen Passat - od 90 790 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Ford Mondeo 4WD | Ceny w Polsce | Taniej niż u konkurencji

Ford Mondeo 4WD | Ceny w Polsce | Taniej niż u konkurencji

Więcej o:
Komentarze (85)
Toyota Avensis FL | Ceny w Polsce | Bez zmian
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • ggargi

    Oceniono 97 razy 73

    samochód produkowany seryjnie na taśmie w ciągu kilku dni o trwałości kilku lat … kosztuje tyle co 1/3 mieszkania budowanego prze kilka lat na lata … PARANOJA

  • antirussia81

    Oceniono 111 razy 31

    Czy w dziale projektowym Toyoty pracują sami sabotażyści?
    Jak można zaprojektować tak koszmarnie pokraczne wozidło? Mazda 6 zachwyca wyglądem. Honda Accord jest całkiem ładna. Suzuki Kizashi też jest niebrzydkie. Wszystkie japońskie samochody tej klasy wizualnie co najmniej "daja radę" - wszystkie, za wyjątkiem Avensisa.
    Szkaradny wóz.

  • zx_hemi

    Oceniono 57 razy 15

    A ma już automatyczne światła czy nadal rąsia? Mam (korpowóz) Avensisa poprzedniej generacji ze stycznia tego roku i nadal trzeba włączać światła ręcznie... jakaś masakra w 2015r.
    Natomiast wielka Gałka na środku radia, która w każdym innym aucie służy do włączania i zwiększania głośności radia w avensisie służy do manualnej zmiany częstotliwości - jak w radiu Unitra Fagot. Natomiast włączanie odbywa się ledwie widocznym małym przyciskiem w rogu, a głośność zmienia się kompletnie niewygodnymi przyciskami. poza tym 20 innych irytujących pierdół.

    A i ta roleta w bagażniku. jakaś kpina, Toyota nie widziała jak to robi mazda? już poprzednia generacja 6 (GH) ma to rozwiązane mistrzowsko. a tu składanie się po roletę w głąb, celowanie w rowki, sprawdzanie czy nie wróci itd....

    Dla mnie to auto to śmiech na sali. dobrze, że służbowe.

  • kosmiczny_swir

    Oceniono 30 razy 12

    Biorac pod uwage rynkowy sukces Aurisa w wersji hybrydowej dziwi brak napedu hybrydowego w Avensisie.

  • trog73

    Oceniono 44 razy 10

    Przeciez ten samochod wyglada tragicznie --- babciny kredens na kolkach!!!!

    A swoja droga:
    1. zmienili swiatla uzupelnili game silnikow i ... nowy model ...... smiech na sali.
    2. Toyota utracila miano niezawodnej marki juz kilka lat temu. Ciekawe co tym razem niedopracowano wystarczajaco ?

  • Gość: kik

    Oceniono 48 razy 10

    Niby nowocześnie, niby się starali, ale to auto wygląda katastrofalnie. Za dużo tego wszystkiego, te lnie biegną tak jakby na siłę, jakby projektant nie wiedział co do czego. Proporcji to nie ma żadnych. Ciężko się na to patrzy. Nawet gdyby to było technicznie najlepsze auto na świecie to dizajn albo jego brak zabija wszystko.

  • clevland

    Oceniono 19 razy 9

    Przód dynamiczny. Tylne światła za bardzo opuszczone.
    Linia boczna (ta pod linią okien) obła jak w jakimś meblu.
    Przód, środek, tył- nie pasują do siebie.

    Desing w tym modelu nie za bardzo im wychodzi.

  • Gość: poiuyg

    Oceniono 57 razy 9

    siedziałem w tym modelu na targach w Poznaniu. Porażka to mało powiedziane... Środek, materiały, wykonanie, design... wszystko na NIE. Widać, że to auto zostało zaprezentowane w 2008 i nie ma startu do konkurencji.

  • pcat

    Oceniono 12 razy 8

    Nic dziwnego, że Toyota to najbardziej zyskowny koncern samochodowy na świecie. Model sprzed 7 lat zyskał nowe światła i zderzaki i ludzie rzucą się na niego. Silniki benzynowe są ciche i oszczędne, ale nie jadą tylko wyją. Diesle może i jadą, ale do czasu. Zamiana ich na najsłabsze jednostki BMW (które też są awaryjne) to nie jest jakiś szał. Nawet hybrydy nie ma, a to błąd, bo Auris jest trochę ciasny.
    Szkoda, bo Toyota ma ogromny kapitał w tym segmencie (Carina), a za oceanem świetnego sedana Camry.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX