BMW serii 3 po liftingu | Znajdź różnice

BMW oficjalnie zaprezentowało serię 3 po liftingu. Trzeba przyznać, że producent z Monachium podszedł do modernizacji "trójki" bardzo zachowawczo, aż ciężko dostrzec co się tak naprawdę zmieniło
Mercedes C200 Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Średniej klasy sedan z Monachium nadal może się podobać, w dodatku oferowane jest z napędem na tylne koła (dostępne są także wersje czteronapędowe xDrive). BMW uznało, że zmiany stylistyczne nie są konieczne. Zastosowano naprawdę delikatną kosmetykę zderzaków oraz lamp w technologii LED (przednie Full-LED w opcji). W ofercie pojawią się także nowy kolory nadwozia oraz wzory aluminiowych obręczy kół.

BMW 335i - ogłoszenia aut używanych

We wnętrzu można zauważyć więcej chromowanych akcentów, przy wylotach powietrza oraz na panelu klimatyzacji. Inaczej uporządkowano konsolę centralną, uchwyty na kubki ukryte są pod odsuwaną osłoną. Poza tym pojawi się nowy system nawigacji Professional (szybciej pracujący i z automatyczną aktualizacją map przez okres trzech lat), nowe usługi z zakresu BMW ConnectedDrive, internet LTE i kolorowy wyświetlacz Head-Up. Nowością jest także system automatycznego parkowania równoległego.

Więcej zmian zajdzie pod maską. Nowością w serii 3 będzie trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i mocy 136 KM (318i), który zastąpi dotychczasową bazową wersję 316i. Model 335i zostanie z kolei zastąpiony przez 340i, a to oznacza, że turbodoładowany silnik 3.0 R6 otrzyma zastrzyk mocy - wzrośnie z 306 do 326 KM. Ponadto wszystkie dostępne silniki będą oszczędniejsze. W 2016 roku oferta modelu zostanie poszerzona o 252-konny wariant hybrydowy plug-in o oznaczeniu 330e. Inżynierowie popracowali także nad zestrojeniem zawieszenia, która ma umożliwiać dynamiczne prowadzenie przy jeszcze wyższym komforcie jazdy.

W tym roku BMW świętuje 40 lat serii 3. Generacja E21 zadebiutowała w 1975 roku. Obecna o oznaczeniu F30 jest obecna w sprzedaży od 2012 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Jaguar XE | Pierwsza jazda | Sedan ostatniej szansy

2015 Jaguar XE - Pierwsza jazda Moto.pl

Więcej o:
Komentarze (19)
BMW serii 3 po liftingu | Znajdź różnice
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Krisu

    0

    Ta trójeczka jest doskonała, nie było za bardzo co zmieniać

  • przemekthor

    Oceniono 25 razy 11

    "trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i mocy 136 KM"

    To śmieć, nie BMW.

  • Gość: Q.

    Oceniono 9 razy -1

    Bardzo dobre właściwości jezdne, ciekawa stylistyka, bardzo dobre osiągi. Ale jest drogo. Słabawa ergonomia, wyraźnie gorsza od najbliższej i bezpośredniej konkurencji (Audi) jakość wykonania. Twarde zawieszenie jak na nasze drogi.
    Fakt, że w Europie obecnie to trójka ma nos z przodu. Ale ciekawy jestem nowej odsłony wyraźnie podstarzałego A4. Niezły Passat zwiastuje mocną odpowiedź z Ingolstadt.

  • Gość: gosc

    Oceniono 25 razy -15

    odgrzewany kotlet. jesli chodzi o osiagi to nie ma sobie rownych w klasie, poelna gama silnikow do wyboru, ale stylistyka zewnetrzna ,a szczegolnie wnetrza (prehistoryczne zegary z jeszcze bardziej komicznym komputerem pokladowym) to raczej pokazuje duze poczucie humoru zarzadzajacych koncernem. z cala pewnoscia skorka nie warta wyprawki.

  • joymachine

    Oceniono 10 razy 0

    Nie wiedziałem że dożyję czasów gdy zobaczę bardzo ładne bmw.

  • jpm9

    Oceniono 28 razy 18

    BMW 3 najlepiej w Europie sprzedawany w 2014 r. samochód segmentu D, optymalnie łączy cechy zwrotności kompaktu i komfortu klasy średniej, z osiągami grubo powyżej średniej w tej klasie, Z możliwościami wyboru wyposażenia dynamicznych silników diesla i benzynowych z jedną z najlepszych skrzyń automatycznych 8AT, Idealny dla 2 osób do miasta jak i na trasy. Najlepsze auto klasy D.

  • Gość: kiszka

    Oceniono 34 razy 26

    zmiany niewielkie ale trzeba przyznać że BMW robi teraz jedne z ładniejszych samochodów. Auta są agresywne a zarazem mają w sobie lekkość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX