Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony

Oficjalna prezentacja modelu i40 po liftingu odbyła się w Genewie. Teraz poznaliśmy już polskie ceny Hyundaia klasy średniej

Zmiany wizualne nie są duże, ale zauważalne. Zarówno w kombi, jak i w przypadku odmiany sedan, zmodyfikowano przednie i tylne lampy oraz osłonę chłodnicy, a także przestylizowano zderzaki (w przednim zamontowano światła przeciwmgielne w technologii LED, znane z flagowego Genesisa). Nowe są także wzory aluminiowych obręczy kół w rozmiarach 16 i 18 cali.

Hyundai i30 FL | Ceny w Polsce | Uboga ofertaHyundai i30 FL | Ceny w Polsce | Uboga oferta

Ceny odnowionego Hyundaia i40:

1.6 GDI (135 KM): od 85 900 zł
2.0 GDI (165 KM): od 91 500 zł
1.7 CRDi (115 KM): od 91 900 zł
1.7 CRDi (141 KM): od 95 900 zł

Ceny sedana zaczynają się od 85 900 zł za wersję Classic. Dopłata do nadwozia typu kombi wynosi niezależnie od silnika, czy specyfikacji 5 tys. zł. Jednostkę 2.0 GDI można zamówić ze skrzynią automatyczną o sześciu przełożeniach za dodatkowe 5 tys. zł, zaś Diesla z dwusprzęgłową 7DCT za 7 tys. zł.

Wersje wyposażenia

W podstawowej wersji Classic znajdziemy m.in. takie elementy wyposażenia, jak: klimatyzacja manualna, radioodtwarzacz CD/MP3, sterowanie systemem audio na kierownicy, Bluetooth, wejścia AUX/USB, czy fotel kierowcy z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego.

Atrakcyjnie przedstawia się już druga specyfikacja Comfort oferująca ponadto: automatyczną klimatyzację dwustrefową, siedzenie kierowcy regulowane w 10 kierunkach, podgrzewanie siedzeń przednich, tempomat z ogranicznikiem prędkości, przednie światła przeciwmgielne LED, czy przyciemnione szyby.

Kolejne wersje wyposażenia: Business, Style i Premium oferują m.in. komfortowy dostęp, światła biksenonowe, światła adaptacyjne, skórzaną tapicerkę, czy system wspomagania parkowania.

Konkurencja - ceny podstawowych modeli

Citroen C5 1.6 THP (155 KM): od 91 600 zł
Ford Mondeo 1.0 EcoBoost (125 KM): od 90 000 zł
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G (145 KM): od 89 700 zł
Peugeot 508 1.6 VTi (120 KM): od 81 000 zł
Skoda Superb 1.4 TSI (125 KM): od 79 500 zł
Toyota Avensis 1.6 Valvematic (132 KM): od 86 900 zł
Volkswagen Passat 1.4 TSI (125 KM): od 90 790 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Hyundai | Nietypowa wiadomość wysłana w Kosmos

Hyundai | Nietypowa wiadomość wysłana w Kosmos

Zdjęcie Górecki Kołpaki Orlando 14' 4szt Zdjęcie Górecki Kołpaki Speed 14 - 4szt. Zdjęcie Kołpaki INTERTEC MELBOURNE 15 cali
Górecki Kołpaki Orlando
Górecki Kołpaki Speed Kołpaki INTERTEC MELBOURNE
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (29)
Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Max3miasto

    Oceniono 72 razy 40

    Dwa największe w tej chwili problemy Hyundaia to słabiutkie silniki, które kompletnie nie nadążają za europejską i japońską konkurencją (11-12s do 100km/h w aucie tej klasy to żenada). Druga sprawa - ceny. To pułap Mazdy 6 i Passata, wyższe od nowego Superba, które w moim odczuciu nadają ton rywalizacji w klasie. Jak Koreańczycy kalkulują - nie wiem, ale wiem jedno, z konkurencją się nie liczą. :-)

  • Gość: mmnn

    Oceniono 35 razy 27

    Co z tego, że Hyundaie to naprawdę dobre auta - sam miałem dwa, to wiem. W Polsce sprzedanie ich potem jest bardzo ciężkie, bo to nie VW ani Audi ani Skoda. No myślę, że jeszcze Sportage jest stosunkowo łatwo sprzedać, pozostałe koreańskie modele czekają na nabywcę miesiącami. Co z tego, że nic mi się nie psuło, jak to nie był pasek wypierdziany przez Niemca z cofniętym o 200 kkm licznikiem - tylko takie auta maja w tym kraju poważanie. Jest to jeden jedyny powód, dla którego nie mam kolejnego Hyundaia czy też Kii. A muszę powiedzieć, że np. Kie w wyposażeniu Bussiness Line robią w środku bardzo pozytywne wrażenie, aż się chce wyjechać nią z salonu. Nowe i40 też wygląda z zewnątrz świetnie.... i co z tego

  • Gość: jacek

    Oceniono 5 razy 5

    Tani? Redaktorek chyba nie rozumie o czym pisze.

  • sterlecki

    Oceniono 47 razy 5

    Przed liftingiem i40 wyglądało ładniej chociaż nadal to "urodziwe" auto bijące na głowę Passata czy Avensisa.

  • Gość: mck

    Oceniono 8 razy 4

    Po liftingu samochód nie stał się brzydki, ale czy jest ładny? Na to pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Wersja przed liftingniem wyglądała bardziej harmonijnie - więcej powyginanych miękkich linii z przodu, które miały kontynuację w dalszej części nadwozia.
    Mam nieodparte wrażenie, że od jakiegoś czasu styliści Hyundaia lubią podglądać poczynania forda.

  • music0

    Oceniono 1 raz 1

    Koreański samochód droższy od Avensis'a, Mazdy, Peugeot ? To jakiś żart ? Z czym do ludzi ? Pewnie, że znajdą się tu tacy posiadacze , którzy są zadowoleni ze swoich Hyundaii ale bądźcie szczerzy i napiszcie , że kupiliście te auta o 10-20 tyś taniej niż cena katalogowa.

  • posklep5

    0

    Mam I40 w dieslu.W rok zrobiłem 60 tyś. Mogę powiedzieć,że auto jest rewelacyjne...:)Serio.Miałem (nie)przyjemność obcować z nowym passatem i podziękuję.A do tego w Hyundaiu jest 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów.Kolejne auto to też będzie Hyundai

  • levy

    Oceniono 4 razy 0

    A czy wiecie jak prawidłowo powinno się wymawiać nazwę Hyundai? :)

    Spróbujcie zrymować: "Hyundai like Sunday".

    viralka.pl/slowa-ktore-prawdopodobnie-wymawiasz-nieprawidlowo/
    www.youtube.com/watch?v=vY-5dn3t4xM

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX