Nissan X-Trail | Ceny w Polsce | Obniżka na stałe

X-Trail jest teraz dostępny w nowych atrakcyjnych cenach. Podstawową wersję Visia z silnikiem diesla można kupić o 9 tys. zł taniej

Klienci zainteresowani zakupem SUV-a X-Trail z rocznika 2014 mogli liczyć na rabaty dochodzące do 22 tys. zł. Ale jeśli nie chcemy kupować auta z zeszłego roku, nie musimy wcale czuć się pokrzywdzeni. Nissan postanowił na stałe obniżyć ceny wszystkich wersji wyposażeniowych modelu X-Trail.

Nissan X-Trail | Pierwsza jazda | Większy QashqaiNissan X-Trail | Pierwsza jazda | Większy Qashqai

Wyposażenie

Nissan X-Trail jest oferowany w trzech poziomach wyposażenia: Visia, Acenta i Tekna. Już bazowa wersja modelu obejmuje m.in.: ręczną klimatyzację, 17-calowe aluminiowe obręcze kół, 6 poduszek powietrznych, światła do jazdy dziennej w technologii LED, kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego, moduł Bluetooth, system wspomagania ruszania pod górę, tempomat, ogranicznik prędkości, system aktywnej kontroli zawieszenia, przesuwane i składane tylne siedzenia oraz system aranżacji przestrzeni bagażowej.

W wersji Acenta dodatkowo otrzymujemy: dwustrefową automatyczną klimatyzację, przednie światła przeciwmgielne, czujniki deszczu i zmierzchu, kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą, podgrzewane przednie fotele, automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne, czujniki parkowania z tyłu.

Najbogatsza odmiana Tekna oferuje ponadto: reflektory w technologii Full LED, skórzaną tapicerkę foteli, elektryczną regulację fotela kierowcy oraz 19-calowe felgi ze lekkich stopów, elektrycznie otwieraną tylną klapą, systemem bezkluczykowym oraz pakietem bezpieczeństwa (dostępnym opcjonalnie także w wersjach Visia i Acenta), zawierającym elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz system rozpoznawania znaków drogowych.

Najlepsze SUV-y | Raport awaryjnościNajlepsze SUV-y | Raport awaryjności

Nowe ceny

Samochód jest oferowany tylko z jednym silnikiem, wysokoprężnym 1.6 dCi o mocy 130 KM współpracującym z sześciobiegową skrzynią ręczną. Wersję przednionapędową można zamówić z bezstopniową skrzynią biegów Xtronic lub za tę samą kwotę zdecydować się na wersję 4x4 ze skrzynią ręczną.

Nissan X-Trail - Ogłoszenia

Podstawową specyfikację Visia i środkową Acenta można teraz kupić o 9 tys. zł taniej. To oznacza, że podstawowy model X-Traila kosztuje 105 900 zł. Dopłata do Acenty wynosi 10 tys. zł. Topowa Tekna jest teraz tańsza o 13,5 tys. zł i kosztuje 138 400 zł. Dopłata do skrzyni bezstopniowej lub do napędu 4x4 (tych opcji nie można połączyć) wynosi 8 tys. zł.


ZOBACZ TAKŻE:

Nissan X-Trail (2000 - 2007) - opinie Moto.pl

Nissan X-Trail (2000 - 2007) - opinie Moto.pl

Więcej o:
Komentarze (14)
Nissan X-Trail | Ceny w Polsce | Obniżka na stałe
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jpm9

    Oceniono 49 razy 47

    Ten model to przykład błędnej polityki Nissana przy wprowadzeniu auta do sprzedaży, podobnie jak w przypadku wejścia na rynek nowego Outlandera powielony błąd, zastosowanie ceny powyżej wartości postrzeganej przez klienta. Brak możliwości wyboru silników, jedyny silnik można nazwać jedynie najsłabszym jaki powinien być w aucie tej klasy. Zaprzepaszczono w ten sposób atrakcyjność nadwozia , wnętrza i bogatego wyposażenia, Brak możliwości zakupu auta z automatyczną skrzynią biegów i jednocześnie 4WD pokazuje jak Nissan jest daleko od klienta, realizuje tylko politykę głupi klient to kupi. Obecnie tendencje rynkowe są takie, że nawet marki wolumenowe w obrębie poszczególnych modeli starają się wypełniać jak najwięcej niszy aby dotrzeć do jak największej liczby klientów , Nissan idzie pod prąd, szkoda samochodu, który teoretycznie miał potencjał. Co do automatycznej skrzyni biegów, ciągłe brnięcie w skrzynie CVT do w Europie droga donikąd, te marki , które postawiły na klasyczne automaty 7, 8 , 9 biegowe napewno zauważą wzrost sprzedaży bo decyzję klientów mogą wystepować np. typu kupię Hondę CRV bo ma fantastyczny 9 biegowy automat. Nissan z CVT kupią już tylko ci typu głupi naród to kupi. Ale nie kupuje pomimo rozlicznych promocji auto sprzedaje się w PL słabiutko i nie ma się czemu dziwić. W USA auto jest hitem ale tam Nissan musi dbać o klienta i zaoferować produkt konkurencyjny , na Europie już mu tak nie zależy i mamy takie auto ładne, bogato wyposażone, z silnikiem , którym mógłby być co najwyżej bazowym, ale nie za takie pieniądze nawet po tych zmianach cenowych.

  • Gość: mck

    Oceniono 17 razy 15

    To bardzo udany samochód - i ładny i praktyczny i dobrze się prowadzi. Ma tylko jedną, niestety poważną wadę - dużo za słaby silnik. 130 KM w tak ciężkim samochodzie to nieporozumienie. Z takimi osiągami, na poziomie Fiata Pandy, ten samochód najlepiej sprawdzi się w mieście... tylko kto rozsądny kupuje dużego SUVa tylko po to by jeździć nim po mieście? Niestety szanse na poprawę tego stanu rzeczy są niewielkie, bo choć na innych rynkach istnieją inne wersje silnikowe tego modelu, to nie ma powodów do zachwytu - benzynowy 2.0 ma 143 KM, czyli też mało. Z kolei 175 konny 2,5 litrowy benzynowy byłby już ciekawy, tyle że wtedy cena samochodu byłaby niekonkurencyjna z uwagi na obłożenie go podwyższoną akcyzą. Szkoda udanego samochodu.

  • predator-x

    Oceniono 6 razy 0

    Artykuł sponsorowany. GAZETO Czemu tego artykułu nie zablokujecie ?

  • Gość: słabizna

    Oceniono 23 razy -3

    .....nissan to nieporozumienie .......

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX