Toyota Auris Hybrid FL | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta

Ruszyła przedsprzedaż hybrydowej Toyoty Auris po face-liftingu, której cena za wersję hybrydową wydaje się być bardzo atrakcyjna
Toyota - modele z napędem hybrydowymRekordowa sprzedaż hybrydowych modeli Toyoty

W lipcu w salonach Toyoty w Polsce zadebiutuje gruntownie zmodernizowany, kompaktowy Auris w dwóch nadwoziach: hatchback i Touring Sports. Już teraz Toyota Motor Poland rozpoczyna wyjątkową przedsprzedaż nowego modelu, tylko w wersji z napędem hybrydowym. W okresie przed debiutem rynkowym hybrydowy Auris będzie oferowany w rekordowo atrakcyjnej cenie wynoszącej 79 900 zł.

Samochody hybrydowe Toyoty przebojem zdobywają europejski i polski rynek motoryzacyjny. W krajach Europy Zachodniej napęd hybrydowy jest najczęściej wybieranym wariantem w kompaktowym Aurisie, mając 50 procent udziału w całkowitej sprzedaży modelu.

Sprawdź ile kosztuje używana Toyota Auris

W Polsce w samym pierwszym kwartale 2015 roku klienci zamówili ponad 1000 samochodów hybrydowych Toyoty. Oznacza to, że już co czwarta Toyota Auris wybierana przez polskich nabywców jest hybrydą. Klienci doceniają cichą pracę układu, jego płynną pracę, dynamikę, zapewnianą przez dwa silniki (benzynowy i elektryczny), oraz rekordowo niskie spalanie, do których samochody z tradycyjnymi silnikami nie są w stanie się zbliżyć.



Toyota, wychodząc naprzeciw rosnącemu popytowi na pojazdy hybrydowe, wprowadza specjalną ofertę przedsprzedażową na Aurisa Hybrid po face-liftingu, który zadebiutuje w salonach w Polsce w lipcu br. Nowy model otrzyma zmodyfikowane nadwozie, przeprojektowane wnętrze z wyższej jakości materiałami wykończeniowymi oraz dwa nowe silniki: benzynowy Turbo o pojemności 1.2 l i mocy 116 KM, oraz Diesla 1.6 D-4D o mocy 112 KM.

Oferta przedsprzedażowa dotyczy jednak wyłącznie Aurisa Hybrid. Model jest standardowo wyposażony w automatyczną skrzynię biegów, będącą integralnym elementem układu hybrydowego Toyoty. Dodatkowo już w podstawowej wersji Auris Hybrid ma m.in. 7 poduszek powietrznych, automatyczną klimatyzację, radio z systemem Bluetooth, felgi aluminiowe czy kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny 4,2-cala, umiejscowiony między zegarami.

Specjalna oferta przedsprzedażowa na Aurisa Hybrid będzie obowiązywała do premiery rynkowej modelu, która odbędzie się w dniach 18-19 lipca br.

ZOBACZ TAKŻE:

Toyota Auris po liftingu | Do kompletu

Salon Genewa 2015 | Toyota Auris po liftingu | Do kompletu

Więcej o:
Komentarze (37)
Toyota Auris Hybrid FL | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Merkury

    Oceniono 12 razy 8

    Czemu wy narzekacie tak na tą cene. Wartość samochodu Hybrydowego po 3 latach jest nawet do 6tys. zł wyższa od wartości auta z napędem standardowym

  • arturx2

    Oceniono 36 razy 4

    Mało pali ale na hamowni. W rzeczywistości tyle samo co diesel. W mieście, bo na trasie wyraźnie więcej.

  • Gość: Paweł

    Oceniono 11 razy 1

    Widać sami znafcy... !!!Ciekawe ilu wie o czym mówi?Ciekawe
    ilu jechało kiedykolwiek hybrydą???
    Sam mam Avensisa 177 km w "dizlu" a po jeździe testowej Aurisem wiem że to będzie moja następna "fura"

  • Gość: Przemas

    0

    Przeczytałem parę komentarzy I wnoszę, że żaden z komentatorów nie miał hybrydy.
    Kupiłem Toyotę Auris Hybrid ponad 5 lat temu, miała 2 lata i przebieg 9500 mil (UK).
    Zapłaciłem £12000 i po pięciu latach spłaciłem cały kredyt. Teraz zarówno diler jak i bank nie dają mi spokoju, koniecznie chcą żebym pozbył się tego samochodu i wziął następy na kredyt oczywiście. Problem polega na tym że samochód jest w idealnym stanie przez cały okres nie zepsuł się ani razu. 2 razy przez niedopatrzenie wyładowałem baterie do zera, co za pierwszym razem trochę mnie przeraziło jednak okazało się że łatwo go odpalić na kable i po 5 minutach samochód jest naładowany i gotowy do jazdy. Na po pych nie da się go odpalić, to mały feler.
    OK. Gadanie, że pali tyle co diesel to głupota!!! Na trasie pali tyle co normalny samochód w moim przypadku to jakieś 5,3 litra 100 km, chyba że trafisz na zator i musisz się wlec co obecnie często się zdarza wtedy masz farta, że masz hybrydę. W mieście oszacowanie jest trudne ale jeśli nauczysz się jeździć oszczędnie czyli powoli zwalniać i nie ruszać z kopyta to pali prawie tyle co na trasie.
    W tej chwili mam na liczniku jakieś 35000 mil bez napraw i problemów technicznych które wynikały by z wadliwości pojazdu. W międzyczasie trzykrotnie dokonywano w samochodzie wymiany części które producent uznał za wadliwe w tym modelu; oprogramowanie komputera pokładowego, zbiornik paliwa i światło podsufitowe tylnego siedzenia, wszystko na koszt producenta. Jedno mogę powiedzieć na pewno gdy będę w końcu zmieniał samochód na nowy to na pewno na kolejną hybrydę albo może już na full electric, jak będzie gdzie tankować.

  • Gość: GrrGrr

    Oceniono 6 razy 0

    Super w najtańszej wersji nie zabraknie nam takich bajerów jak immobilizer, 7 poduszek powietrzych, światła LED, tylni spojler

  • Gość: em

    Oceniono 19 razy -1

    w sumie cena spoko jak na hybrydę - tylko po co mi hybryda? (kupiłbym tylko ze względu na wyposażenie i automat)

  • Gość: Jacek

    Oceniono 37 razy -9

    Samochody dzielą sie na: toczące, jeżdżące i śmigające..

    Ten się toczy.. Niestety przy wyprzedzaniu też.

  • Gość: Kozak

    Oceniono 60 razy -12

    Przereklamowana marka ze swoją niezawodnością. Silnika diesla 2.0 i 2.2 omijać szerokim łukiem bo szajs jak i ich mało. Przede wszystkim pękająca głowica i to przy małych przebiegach. Chyba, że auto ma mniej niż 7 lat i 150 tys to może Toyota "wymieni' na swój koszt. Do tego jakość montażu taka, że klamki odpadają i to nawet w Lexusie. Plastik tandetny. Niedoróbki tam gdzie oko spojrzy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX