Mazda CX-3 | Ceny w Polsce | Dobrze wyposażona

Mazda CX-3 zadebiutuje w polskich salonach już na początku wakacji. Bazowa cena wydaje się dość wysoka, ale za to odwdzięcza się całkiem bogatym wyposażeniem
Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

Mazda CX-3 to crossover zbudowany w oparciu o platformę i podzespoły miejskiej Mazdy2. Obydwa modele dzielą ze sobą rozstaw osi wynoszący 2,57 m, CX-3 jest jednak większa osiągając długość 4,27 m.

Od strony technologii model CX-3 wykorzystuje elementy SkyActiv. W praktyce oznacza to stosunkowo lekkie nadwozie i ekonomiczne silniki, w tym benzynowe bez doładowania. Wśród układów napędowych znajdziemy 1,5-litrowy silnik Diesla (105 KM) oraz 2-litrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem w dwóch wersjach mocy - 120 (napęd przedni) i 150 KM (naped 4x4).

Mazda 2 - Ogłoszenia

Podstawowa wersja wyposażenia SkyGo dostępna jest wyłącznie z podstawową jednostką benzynową, napędem na przednie koła i skrzynią ręczną. Jednak nie jest to tylko pozycja cennikowa. W wyposażeniu znajdziemy m.in. klimatyzację ręczną, zestaw audio z wejściem AUX i USB, elektryczne sterowane szyby i lusterka boczne, komputer pokładowy, czy wielofunkcyjną kierownicę. W kolejnej wersji SkyMotion kierowca otrzymuje automatyczną klimatyzację, tempomat, system zmniejszający ryzyko kolizji przy małej prędkości, czy system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym. Wersja SkyEnergy dorzuca do tego m.in. czujniki cofania, deszczu, zmierzchu, czy podgrzewane fotele. Dla najbogatszej specyfikacji SkyPassion zarezerwowano takie udogodnienia, jak reflektory diodowe LED, wyświetlacz HUD, kamerę cofania, system bezkluczykowy, czy skórzaną tapicerkę.

Mazda CX-3 - cennik 2015

Konkurencja podstawowego modelu Mazdy CX-3 - ceny:

Fiat 500X (1.6, 110 KM) - od 59 900 zł
Kia Soul (1.6, 132 KM) - od 59 900 zł
Mitsubishi ASX (1.6, 117 KM) - od 61 900 zł
Nissan Juke (1.2, 115 KM) - od 71 500 zł (w promocji od 65 500 zł)
Peugeot 2008 (1.6, 120 KM) - od 66 600 zł
Renault Captur (1.2, 120 KM) - od 74 500 zł
Skoda Yeti (1.4, 122 KM) - od 72 500 zł (w promocji od 66 800 zł)
Suzuki Vitara (1.6, 120 KM) - od 61 900 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Mazda CX-5 2015 | Znamy polskie ceny

Mazda CX-5 2015 | Znamy polskie ceny

Więcej o:
Komentarze (21)
Mazda CX-3 | Ceny w Polsce | Dobrze wyposażona
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: kochanka

    Oceniono 16 razy 10

    Coby nie mówić, kawał pięknego auta.

  • Gość: hydropsyche

    Oceniono 12 razy 6

    A od kiedy to ASX kosztuje 61.900?! Chybaście się z choinki urwali... Za najtańszą wersję trzeba dać 75.300. Za to z Capturem przegięliście w drugą stronę. Podstawowa wersja benzynowa 120 KM kosztuje 68.900. Cenię dobre dziennikarstwo, motoryzacyjne też...:-/

  • Gość: Spostrzegawczy

    Oceniono 4 razy 4

    Ładne auto. Jedynie czego Mazdzie brakuje to podłokietnika. Nawet za dopłatą. U konkurencji jakoś nie ma z tym problemu

  • roman_

    Oceniono 6 razy 4

    Fajnie że benzyny wolnossące. Jest nadzieja że obędzie się bez niespodzianek.
    W tym sezonie ma pojawić się jeszcze jedna ciekawa premiera Honda HRV ale już z pierwszą doładowaną benzyną Hondy . Ciekaw jakie będą ceny . No i oczywiście wielka zagadką bedzie doładowany silnik z benzynowy .

  • Gość: ggl

    Oceniono 2 razy 2

    Cena wersji SKY ENERGY pomimo atrakcyjności samego samochodu nie gwarantuje gwałtownej sprzedaży. 80k za mały w końcu samochód to za dużo. nawet ze względnie dobrym wyposażeniem. Brak podłokietnika to rzeczywiście wpadka

  • Gość: Alonzzo

    Oceniono 1 raz 1

    Powiem szczerze, że sam nie żałuję pieniędzy wydanych ma Mazdę CX-3. Po pierwsze prowadzi się ją świetnie, napęd 4x4 jest doskonałym dla mnie rozwiązaniem, bo często zdarzają mi się trasy poza miasto, poza tym fajny look zwraca uwagę na drodze, a co więcej przy mojej jeździe bez problemu mieszczę się 5 litrach na 100 km. Poza tym cenię sobie Skyactive i bardzo użyteczne systemy bezpieczeństwa, bo już nie raz uchroniły mnie przed wypadkiem przy złych warunkach atmosferycznych.

  • graveir

    Oceniono 9 razy 1

    Cennik jest... ciekawy - czemu? Ano temu, że w Australii Mazda CX3 została wyceniona na 1-2k tamtejszych dolarów. W Polsce zaś, jedynie wersja 120KM z automatem ma sensowniejsze ceny od większej, przestronniejszej i lepiej się prowadzącej (większy rozstaw osi) Mazdy 3 - wszystkie inne wersje, tak podstawowe z silnikiem 120 KM, jak i mocniejszym 150 (Gdzie w 3-ce jest 165) są nieco lub dużo droższe.

    Oczywiście, na korzyść CX3 przemawia podniesione zawieszenie (istny pogromca krawężników) i 4x4 (na haldexie, ale jest) - tylko niestety kosztem praktyczności auta (bo i bez 4x4 bagażnik jest pomniejszony o miejsce na tylny most), no i wyższa cena za, de facto, mniejszy samochód...

    Bez sensu. Nawet biorąc pod uwagę popularność rynku crossoverów i naprawdę dobre wyposażenie w Mazdach. A szkoda, bo Mazda jest na topie listy aut, z których będę wybierać, kiedy wreszcie zdecyduję się na wymianę obecnego wozidła, i troszkę się na CX3 napaliłem, ale ma ona sens tylko kiedy jest od 3-ki tańsza...

  • Gość: zwykły Franek

    0

    Wady mazdy to moim zdaniem : niemozliwość zainstalowania LPG, brak GPS, kamer cofania i klimy dobrej. HOGW.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX