Mercedes Marco Polo | Dwie wersje | Galeria

W połowie 2014 roku Mercedes pokazał pierwsze zdjęcia turystycznego modelu Marco Polo. Teraz, gdy auto trafia do sprzedaży, znamy już wszystkie szczegóły dotyczące najdroższego campera w swojej klasie
Mercedes klasy V | Prezentacja modeluMercedes klasy V | Prezentacja modelu

Marco Polo udało się wyposażyć w wiele praktycznych rozwiązań. Tylna kanapa ma prosty kształt i nie wygląda na wygodną, ale to przez jej drugie przeznaczenie. Po rozłożeniu zamienia się w łóżko (2,03 x 1,13 m). Przednie fotele można obrócić o 180 stopni. Po lewej stronie umieszczono "kącik" kuchenny z rozkładanym stolikiem. Kuchnia jest wyposażona w szufladę i lodówkę o pojemności 40 litrów. Na pokładzie są dwa zbiorniki na wodę, jeden na świeżą (38 l.) i jeden na zużytą (40 l.). Nie zabrakło oczywiście podnoszonego dachu zwiększającego przestrzeń wewnątrz auta.

Mercedes podkreśla użyteczność Marco Polo w codziennej eksploatacji. Wysokość auta wynosi 1,98 m, co pozwala wjechać na większość parkingów podziemnych, czy do myjni automatycznych. Średnica zawracania wynosi 11,8 m.

Szukając samochodu kompromisowego, mającego spełniać rolę zarówno osobowego minivana, auta dostawczego oraz w okresie wakacyjnym sprawdzającego się w roli prostego campera, możemy zdecydować się na wersję Activity. Jest to prostsza wersja Marco Polo w której także znajdziemy podnoszony dach oraz rozkładaną tylną kanapę, stolik i obracane przednie fotele, ale musimy poradzić sobie bez kuchni, szafek i wielu praktycznych schowków. Musimy także zaakceptować prostszą deskę rozdzielczą z modelu Vito.

Do napędu modelu Marco Polo użyto znanego silnika wysokoprężnego 2.1 CDI o mocach 136, 163 i 190 KM kierowanych na tylne koła, bądź obie osie, zaś Marco Polo Activity można dostać ponadto ze słabszym silnikiem 1.6 CDI o mocach 88 lub 115 KM napędzających przednie koła.

Chociaż Marco Polo zadebiutowało podczas zeszłorocznych targów caravaningu w Dusseldorfie, trafi na rynek dopiero w lipcu tego roku. Ceny w Niemczech zaczynać się będą od 54 835 euro za wersję Marco Polo i od 38 960 euro za wersję Marco Polo Activity.


ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen California | Pierwsza jazda | Crosscamper

Volkswagen California | Pierwsza jazda | Crosscamper

Zdjęcie Garmin Nuvi 2447LMT Europa Zdjęcie MANTA GPS460 Europa Zdjęcie BLOW GPS43A Europa
Garmin Nuvi 2447LMT Europa MANTA GPS460 Europa BLOW GPS43A Europa
Parametry techniczne
Przekątna ekranu 4,3 cala 4,3 cala 4,3 cala
Dostawca map City Navigator Navigator AutoMapa
Pamięć 4 GB 2 GB 128 MB
Rozdzielczość 480 x 272 pikseli 272 x 480 pikseli 480 x 272 pikseli
dane dostarcza:
Więcej o:
Komentarze (8)
Mercedes Marco Polo | Dwie wersje | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • popijajac_piwo

    Oceniono 5 razy 5

    Spałbym...

  • mer-llink

    Oceniono 1 raz -1

    Pan Lewandowski, Dziennikarz Motoryzacyjny, pisze przepieknie:
    "Chociaż Marco Polo zadebiutowało ..."

    Ja wiem, że wina nie lezy po PAnskiej stronie, Panie Lewandowski ŻurnalISTO. To Redakcja zrobiła Panu dobrze, bo uznała, ze takiego wybitnego znawcy polskiego, historii i geografii wprost szkoda na pisanie w jakichś tam działach politycznych czy kulturalnych - w sam raz nada sie na pisanie o motoryzacji. Bo tu nic umiec nie trzeba, wystarczy dobrze załapywac się na kontatky z dealreami, szefami marki, wyjazdy "testowe" etc.

    Ej, PAnie Żurnalisto Lewandowski, Pan chyba jest bliskim przyjacielem tego Dziennikarza od piłki kopanej, który pisuje "Zawisza przegrała mecz..."..

    P.S> Niech Pan zapyta jakiegoś dorosłego, on Panu pewnie powie, że: NAzwa tego modelu nie pochodzi, Prosze Pana Lewandowskiego, od nazwy gry "polo".....

    Gratulacje...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX