Opel Adam Rocks | Ceny w Polsce | Cenne kamienie

Nie jest to auto terenowe, ale dzięki specyficznemu wyposażeniu jeszcze lepiej sprawdzi się w miejskiej dżungli
Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

Rocks to wersja specjalna Opla Adama stylizowana na crossovera. Posiada wyposażenie które sprawi, że jego eksploatacja w mieście będzie jeszcze łatwiejsza. Składa się na to podwyższone o 15 mm zawieszenie ułatwiające "atakowanie" krawężników, czy plastikowe osłony nadkoli zabezpieczające okolice kół przed uszkodzeniami lakieru. Co więcej, Rocks standardowo wyposażony jest w brezentowy dach Swing Top otwierany elektrycznie.

Już w wersji podstawowej Adam Rocks ma bogate standardowe wyposażenie obejmujące między innymi klimatyzację, skórzane pokrycie kierownicy, podgrzewane lusterka, tempomat i moduł Bluetooth umożliwiający podłączenie telefonu.

Opel Corsa - Ogłoszenia

Adam Rocks napędzany jest wyłącznie jednolitrowym silnikiem R3 nowej generacji z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem, wyróżniający się wyjątkowo niskim poziomem hałasu i wibracji. Silnik ten spełnia wymagania normy Euro 6 dotyczące emisji spalin, a obydwie jego odmiany różniące się mocą (90 KM i 115 KM). Silnik 1.0 zużywa średnio wg producenta 4,5 litra (90 KM) lub 5,1 litra (115 KM) benzyny na 100 kilometrów w cyklu mieszanym.

Ceny Opla Adama Rocks zaczynają się od 60 200 zł.


ZOBACZ TAKŻE:

Opel Adam 1.4 SLAM | Test długodystansowy | Bo liczy się styl

Więcej o:
Komentarze (10)
Opel Adam Rocks | Ceny w Polsce | Cenne kamienie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • viggen

    Oceniono 15 razy 3

    do hejterów: są ludzie, których stać na gadżety. więc nie bluzgajcie, że on kosztuje 60k, bo w sumie nie jest taki zły ;-)

  • skreem

    Oceniono 6 razy 2

    Nawet nie brzydki, ale silnik 1.0. jako jedyna opcja? C'mon!

  • Gość: andriu

    Oceniono 1 raz 1

    znam gościa, który kupuje właśnie kamerę za 200tys. dolarów (tak, dolarów) więc są ludzie których stać na pierdoły....

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz 1

    wygląda jakby opuscil fabryke Fiata, taki okrągly :D

  • tonieemail

    0

    kurcze do tej pory jeździłem zwykłym autem i nie mogłem podjechać pod żaden krawężnik a i nadkola mam całe podrapane z lakieru. Zresztą nie tylko ja tak wygląda przeciętne auto na parkingu. Ja Cię sunę ale wynalazek, dobrze że podnieśli auto o 1,5 cm bo przecież opona o niskim profilu to w mieście podstawa. Biorę dwa.

  • stanislaw97

    0

    Po prosu wielu producentom zamarzyło się mieć w ofercie coś w rodzaju fiata 500

  • mcguirre

    Oceniono 1 raz -1

    Fajny, szkoda, że się nie sprzeda. Od momentu wprowadzenia na rynek w Polsce widziałem go dwa razy. Raz na ulicy a drugi w salonie Opla. Jeśli miałbym wybierać to Fiat 500 jest lepszą altenatywą zarówno jeśli chodzi o cenę jak i opcje modeli.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX