Salon Nowy Jork 2015 | Nowy Chevrolet Spark | Już nie dla Europy

W 2015 roku marka Chevrolet na dobre zniknie z rynków europejskich, ale w innych krajach General Motors planuje jej dalszy rozwój, czego dowodem jest nowa generacja modelu Spark
Chevrolet Aveo FL Chevrolet Ave po liftingu | Bardziej elegancki

Najmniejszy, globalny Chevrolet zadebiutował równolegle na salonach samochodowych w Nowym Jorku i Seulu. Nowy Spark cechuje się zupełnie inną stylistyką niż poprzednik. Jest bardziej stonowany, można rzecz dojrzalszy.

Używany Chevrolet Spark- ogłoszenia

Widać duże podobieństwo do Opla Karla, z którym Chevrolet ma wiele wspólnego. Miejski samochód ma nieco dłuższy rozstaw osi niż poprzednik, jest też delikatnie niższy. Cechą charakterystyczną pozostały klamki tylnych drzwi, ukryte w słupkach. Zupełnie inne jest także wnętrze, które będzie można opcjonalnie wyposażyć w siedmiocalowy ekran dotykowy, obsługujący system multimedialny z funkcją MyLink.

 

Do napędu samochodu wybrano nowy czterocylindrowy, benzynowy silnik Ecotec o pojemności 1,4 litra i mocy 98 KM. Może on współpracować z ręczną skrzynią pięciobiegową lub bezstopniową przekładnią CVT.

Nowy Chevrolet Spark będzie sprzedawany na ponad 40 rynkach na świecie. Debiut rynkowy zaplanowano na trzeci kwartał 2015 roku. Produkcja będzie odbywać się w południowokoreańskich zakładach GM w Changwon.

ZOBACZ TAKŻE:

Chevrolet Spark 1.2 LTZ | Test | Miejski styl

Chevrolet Spark 1.2 LTZ - test Moto.pl

Więcej o:
Komentarze (14)
Salon Nowy Jork 2015 | Nowy Chevrolet Spark | Już nie dla Europy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • hager52

    Oceniono 23 razy 19

    szkoda, że Chevrolet wycofuje się z Polski i Europy. Aveo i Lacetti oraz Renault Thalia były dużo tańsze, dobrze wyposażone, dobrze jakościowo wykonane, tanie w eksploatacji i trwałe przez co były konkurencją dla Opli, Skód, Fordów itd. itp. Teraz pozostała tylko Dacia.

  • hager52

    Oceniono 10 razy 8

    szkoda, że Chevrolet wycofuje się z Polski i Europy. Jego modele Aveo i Lacetti oraz Renault Thalia były konkurencją dla Fiatów, Skód, Opli i Fordów. Były dużo tańsze, dobrze wyposażone i jakościowo dobrze wykonane. Były trwałe i tanie w eksploatacji. Teraz pozostała tylko Dacia.

  • pandorski

    Oceniono 11 razy 7

    Wreszcie normalny silnik 1.4 98KM. Mała rakieta.
    A Opel Karl 1.0 75KM. Żal.

  • az555

    Oceniono 5 razy 3

    Aveo miało w ostatnim roku sprzedaży w Polsce 33% wzrost .Sam nie wiem czym to tłumaczyć(prawie cały rynek aut był na minusie!)

  • lm648

    Oceniono 8 razy -6

    wycofując się z takiego rynku nie wie co traci, no chyba że ich produkty były zwyczajnym szajsem i nikt tego nie brał w takiej ilości w jakiej się spodziewali ... ich strata luki zostaną szybko zapełnione a powrót prawie nie możliwy :)

  • antipasti60

    Oceniono 10 razy -8

    Chevrolet zabrał też części zamienne do swoich cymesików.
    Będzie duże ból głowy dla właściciel Spark itp.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX