Salon Genewa 2015 | Nowa Honda Jazz | Jak prototyp

Na jesieni zeszłego roku podczas salonu samochodowego w Paryżu Honda zaprezentowała prototyp trzeciej generacji modelu Jazz. Teraz przyszedł czas na wersję produkcyjną
Honda Accord VIII FL Koniec europejskiej wersji Hondy Accord

Auto wygląda dokładnie tak samo jak prototyp. To żadne zaskoczenie, ponieważ nowy Jazz pod nazwą Fit jest oferowany w Japonii już od 2013 roku.

Używana Honda Jazz - sprawdź ogłoszenia

Samochód segmentu B powstał na nowej płycie podłogowej, jest o 95 mm dłuższy oraz ma o 30 mm większy rozstaw osi w porównaniu z poprzednikiem. Dzięki temu nowy Jazz oferuje znacznie więcej miejsca w środku. Funkcjonalność nadal będzie zwiększać system Magic Seats, czyli tylna kanapa z unoszonym do góry siedziskiem. Standardowa pojemność bagażnika wynosi 354 litry.

Japoński producent podaje, że wnętrze nowego Jazza będzie wykończone materiałami wyższej jakości. Centralny element deski rozdzielczej będzie stanowił nowy system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect (opcja) z 7-calowym ekranem dotykowym, który jest już dostępny w zmodernizowanej Hondzie CR-V (docelowo trafi do wszystkich modeli marki).

W chwili debiutu rynkowego najmniejsza Honda będzie mogła być napędzana tylko jednym benzynowym silnik o pojemności 1,3 litra i mocy 102 KM. Do wyboru będzie ręczna, sześciostopniowa skrzynia biegów lub przekładnia CVT. Poprawie ma ulec prowadzenie, dzięki niższej masie i przekonstruowanemu zawieszeniu.

Nowa Honda Jazz trafi do sprzedaży w Europie latem tego roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Więcej o:
Komentarze (14)
Salon Genewa 2015 | Nowa Honda Jazz | Jak prototyp
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Piotrek

    Oceniono 11 razy 9

    Lepiej by skonstruowali nową wersję ACCORD na rynek europejski!!!

  • Gość: Paweł

    Oceniono 14 razy 8

    No proszę, ta Honda wygląda bardzo przyjemnie.

  • Gość: Hondziarz

    Oceniono 5 razy 3

    Mialem okazje jezdzic Jazzem poprzedniej generacji jako pasazer, silnik 1.2 i bylem... zaskoczony. Owszem, auto dosc twarde, ale jechalo dobrze i przyspieszalo zacnie... Nie prowadzilem niestety. Szkoda, ze sa tak drogie, w zasadzie dokladajac pare tysiecy mamy Civica. Ten nowy Jazz fajny w srodku, no i starsze maja opinie aut nie do zajechania.

  • Gość: 123

    0

    fajna , jedyne co mogliby dodac to wiekszy silnik . Taki Type-S z silnikiem 150KM

  • Gość: Dario

    0

    Mam Jazza kupionego w salonie w 2006 r. Przejechane 120 tys. km. w tym trasy do Grecji i Portugalii. W aucie nie popsuło się literalnie NIC. Poza płynami i filtrami wymienione tylko świece, klocki i tarcze hamulcowe. Auto jest niewiarygodnie pojemne, zwrotne i ekonomiczne i nie do zajechania. Ma tylko jedną wadę - rdzewieje

  • jan.go

    Oceniono 2 razy 0

    Żona zadowolona ja walczę z rdzą Nie wiem przy której generacji wygrzebią się z tego problemu

  • Gość: pabloj_21

    Oceniono 22 razy -18

    "Samochód segmentu B powstał na nowej płycie podłogowej, jest o 95 mm dłuższy oraz ma o 30 mm większy rozstaw osi w porównaniu z poprzednikiem. Dzięki temu nowy Jazz oferuje znacznie więcej miejsca w środku" - jak dzięki wydłużeniu samochodu o niespełna 1 cm i zwiększeniu rozstawu osi o 0,3 cm można dzięki temu zaoferować znacznie więcej miejsca w środku? może trzeba było napisać, że mimo wydłużenia tylko o 1 cm i powiększeniu rozstawu osi o 0,3 cm znacznie zwiększono ilość miejsca w środku? lub może miejsca wcale nie przybyło? rzetelność na śmiesznie niskim poziomie, marny artykuł, z którego nie można się niczego dowiedzieć bo jest niewiarygodny.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX