Salon Genewa 2015 | Range Rover Evoque FL | Oszczędniejszy i lepiej wyposażony

Land Rover wzmocni ofertę swojego najlepiej sprzedającego się modelu. Evoque otrzyma drobne zmiany stylistyczne oraz nowe technologie. Zmodernizowany SUV zadebiutuje na targach w Genewie
Land Rover Discovery Sport Land Rover Discovery Sport | Tyle kosztuje następca Freelandera

Zacznijmy od zmian stylistycznych. Z zewnątrz brytyjscy styliści m.in. przeprojektowali przedni zderzak, przygotowali dwa nowe wykończenia atrapy chłodnicy oraz trzy nowe wzory aluminiowych obręczy kół. Ponadto Evoque otrzymał w pełni LED-owe reflektory adaptacyjne, jako pierwszy model w koncernie Jaguar Land Rover.

Ile kosztuje używany RR Evoque?

We wnętrzu zmieniono obicia foteli i boczków drzwi, zainstalowano nowy system informacyjno-rozrywkowy z ośmiocalowym ekranem dotykowym. Ponadto kabinę będzie można spersonalizować za sprawą nowych kolorów i materiałów wykończeniowych.

To jeszcze nie koniec. Pod maską zadebiutuje nowy, czterocylindrowy silnik wysokoprężny TD4 z rodziny Ingenium. Jednostka o mocy 150 KM jest o 20-30 kg lżejsza od dotychczasowej, spełnia normę Euro 6 i czyni z Evoque'a najoszczędniejszego Land Rovera w historii. Producent deklaruje, że SUV zużywa średnio 4,2 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 109 g CO2/km. Mocniejszy, 180-konny wariant ma spalać 4,8 l/100 km i emitować 125 g CO2/km. Oszczędna wersja modelu będzie wyróżniać się plakietką "Evoque" w niebieskim kolorze.

Range Rover Evoque po liftingu

Range Rover Evoque od chwili debiutu w 2011 roku sprzedaje się bardzo dobrze. Zobaczymy jak jego modernizacja wpłynie na walkę z silną konkurencją w segmencie kompaktowych SUV-ów premium w postaci BMW X3 (odświeżone w zeszłym roku) czy nowego Porsche Macan.

ZOBACZ TAKŻE:

Land Rover Defender | Ostatni rok legendy

Land Rover Defender Heritage Limited Edition

Więcej o:
Komentarze (4)
Salon Genewa 2015 | Range Rover Evoque FL | Oszczędniejszy i lepiej wyposażony
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Jaro

    Oceniono 4 razy 2

    Moim zdaniem raczej mazda 6 i pasek są bardziej nudne

  • Gość: asdf

    0

    Dwie pletwy anten na dachu. Tego chyba jeszcze nikt nie ma :P

  • kask-ale

    Oceniono 5 razy -5

    wieje nuda. Nie da sie tego porownac ani do mazdy 6 ani do paska.

  • kask-ale

    Oceniono 10 razy -8

    wieje nuda. Nie da sie tego porownac ani do mazdy 6 ani do paska.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX