Salon Genewa 2015 | Toyota Auris po liftingu | Do kompletu

Toyota zapowiedziała już, że na targach w Genewie zaprezentuje zmodernizowanego Avensisa, który upodobni się do Aurisa. Teraz okazało się, że kompaktowy model również zostanie poddany niewielkiemu liftingowi
Toyota Auris Hybrid Touring SportsToyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy | Hybrydowy świat

Modernizacja obejmie wersje Aurisa hatchback oraz kombi Touring Sports. Nowy model będzie wyróżniał się zmienioną stylistyką nadwozia, wyższej jakości wnętrzem oraz nowymi elementami wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa i komfortu.

Używana Toyota Auris - ogłoszenia

Najważniejszym źródłem napędu pozostanie system hybrydowy, który w 2014 roku stanowił aż 50 proc. całkowitej sprzedaży Toyoty Auris w Europie. Do dotychczas oferowanych silników benzynowych 1.33 Dual VVT-i (99 KM) i 1.6 Valvematic (132 KM) dołącza zupełnie nowa jednostka 1.2 Turbo (116 KM). W ofercie silników Diesla jednostka 2.0 D-4D (126 KM) została zastąpiona przez silnik 1.6 D-4D (112 KM), a mniejszy silnik Diesla 1.4 D-4D (90 KM) został znacząco zmodernizowany.

Po debiucie Aygo i Yarisa w zeszłym roku, jednoczesne wprowadzenie na rynek nowego Avensisa i Aurisa uzupełnia projekt odnowienia gamy modelowej Toyoty w Europie. Obecnie japoński koncern posiada najmłodsze modele na rynku. Auris i Avensis będą produkowane w fabryce Toyoty w Burnaston w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowa Toyota Avensis | Europejski Japończyk

Toyota Avensis

Zdjęcie Blaupunkt EMA 255 Zdjęcie Peiying Basic PY-B2C110R Zdjęcie Pioneer GM-A3602
Wzmacniacz Blaupunkt EMA 255 Wzmacniacz Peiying Basic PY-B2C110R Wzmacniacz Pioneer GM-A3602
Porównaj ceny > Sprawdź ceny > Sprawdź ceny >
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (21)
Salon Genewa 2015 | Toyota Auris po liftingu | Do kompletu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • wyffydr

    Oceniono 17 razy 5

    i jak zwykle mnostwo komentarzy szczebioczacych na temat aut na t. eeehhhh
    beznadziejne macie te pomysly w tej agencji PR, wysilcie sie chociaz jak wam t. placi

  • tohk

    Oceniono 19 razy 5

    Ach, ta moda na retro... kokpit z lat 70-tych wprost urzeka swą nostalgią...

  • Gość: ano

    Oceniono 4 razy 4

    może i nie są najpiękniejsze ale powiem Wam jedno - naprawdę bezawaryjne. Miałem świerze, drogie auto zachodniej prod. i tyle nerwów i kasy straciłem że żal pisać, później kupiłem Aurisa poprzedniej generacji - przez 3 lata ZERO wkładu (auto w tej chwili 8 letnie). Pozdrawiam

  • Felek Lutek

    Oceniono 22 razy 4

    najfajniejsze co ma toyota obecnie - to ta zarąbista reklama o mechanikach ...

  • Paweł Strzelecki

    Oceniono 9 razy 3

    Hm.. czytajac komentarze widze ze Toyota nie szczędzi na PR. trochę za dużow wazeliny w komentarzach. Niewątpliwie toyota jest w ścisłej czołówce producentów, lecz zachowajmy umiar w lizaniu kupra. Na marginesie nazywanie Hybrydą auta które przejedzie na akumulatorach raptem 2 km to spore nadużycie ze strony Toyoty. Biorąc anolgie z branży TV to naprawdę "ready" takie Hybrid a nie "full" Hybrid.

  • an_ful

    Oceniono 9 razy 3

    Chyba nareszcie w hybrydzie pojawił się wyłącznik kontroli trakcji! Obecnie wyjazd tym autem z błota lub zaspy bez pomocy osób trzecich jest praktycznie niemożliwy, bo ze względu na skrzynię automatyczną rozkołysać się go nie da. Za to nie widzę przycisków wyboru trybu pracy jednostki hybrydowej. Szkoda że zniknęły pokrętła regulacji temperatury klimatyzacji - to najwygodniejszy sposób. Ciekawe, jakie będą zmiany w silnikach - pewnie wyleci 2-litrowy diesel i na jego miejsce będzie 1.6 112 KM z BMW.

  • Gość: gosh

    Oceniono 3 razy 1

    ja planuje kupic sobie nowe auto za pare miesiecy i maz namawia na toyote :) moze jesli te nowe weszly to powinnam sie zastanowic tylko chyba wolalabym w mniejszej wersji ta auris na przyklad. bo w sumie narazie nie potrzebuje duzeo auta..

  • Gość: adam

    0

    klimatyzacja dla pasażerów pod fotelami - polecam producentom tego samochodu by sami sobie to przetestowali na sobie oraz umieszczenie ekranu o kiepskiej jakości wyświetlaczu gdzie nic nie widać w dni słoneczne w miejscu gdzie trzeba głowę zginać - gdzie tu bezpieczeństwo ? Panoram dach nie otwierany gdzie w XXI wieku brak możliwości wyboru. Klimatyzacja jest ważna ale wsiadanie do nagrzanego na słońcu samochodu z lekko uchylonym szyberdachem a nie posiadającym takiego samochodu rozwiązania powoduje niezła jazdę dla organizmu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX