Salon Genewa 2015 | Volkswagen Passat Alltrack | Naturalna kolej rzeczy

Nie jest zaskoczeniem, że po wprowadzeniu do sprzedaży nowej, już ósmej, generacji Passata, Volkswagen prezentuje jego uterenowioną odmianę Alltrack. Oficjalny debiut nastąpi na targach w Genewie
B&B VW Passat 2.0 Bi-TDI B&B VW Passat 2.0 Bi-TDI | 300 koni w dieslu

Passat Altrack występuje tylko w nadwoziu kombi i jest seryjnie wyposażony w napęd na cztery koła 4Motion (Haldex piątej generacji). To sprawia, że jest to prawdziwy samochód wielozadaniowy o modnym wyglądzie, który sprawdzi się w długiej trasie na rodzinne wakacje, a także poradzi sobie na bocznej, nieutwardzonej drodze. Alltrack ma o 27,5 mm zwiększony prześwit w porównaniu do standardowego modelu.

Używany VW Passat - ogłoszenia

Na terenowy styl z zewnątrz składają się: przeprojektowane zderzaki z osłonami podwozia, osłony nadkoli i progów bocznych w kolorze antracytowym, srebrne relingi dachowe, obudowy lusterek w kolorze matowego chromu i specjalny wzór 17-calowych obręczy kół (w opcji 18- lub 19-calowych).

We wnętrzu, poza listwami ze stali szlachetnej na progach czy dywanikami z podwójnym szwem,znajdziemy także komfortowe fotele z obiciem z Alcantary (za dopłatą oferowane są różne wersje skórzanej tapicerki, 14-stopniowa regulacja fotela, opcja klimatyzowania dla foteli, oraz funkcja masażu). Na potrzeby tego modelu zmodyfikowano wyświetlacz Active Info, a otwory nawiewu powietrza zdobi teraz elegancka aplikacja. Do wyposażenia seryjnego należy ponadto specjalny box na telefon komórkowy, umożliwiający łączenie się smartfona z zewnętrzną anteną

Nowy Volkswagen Passat Alltrack

Gama jednostek napędowych skłąda się z pięciu turbodołądowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa: dwóch benzynowych (1.4 TSI/150 KM i 2.0 TSI/220 KM) oraz trzech turbodiesli (2.0 TDI o mocy 150 lub 190 KM oraz 2.0 TDI Bi-Turbo o mocy 240 KM). Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro 6. System Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii z hamowania należą do wyposażenia standardowego. 150-konne silniki TSI i TDI współpracują z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów, mocniejsze jednostki są seryjnie łączone z dwusprzęgłową, sześciostopniową przekładnią DSG.

Wszystkie wersje Passata Alltracka mają w wyposażeniu seryjnym system umożliwiający wybór trybu jazdy. Oprócz znanych ze standardowej wersji Passata trybów „Eco”, „Normal”, „Sport” i „Individual” (w połączeniu z systemem amortyzatorów o zmiennej sile tłumienia DCC) specjalnie dla Alltracka przygotowano dodatkowy tryb „Offroad”.

Nowy Volkswagen Passat Alltrack trafi do sprzedaży pod koniec września. Ceny modelu poznamy bliżej premiery rynkowej.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Więcej o:
Komentarze (5)
Salon Genewa 2015 | Volkswagen Passat Alltrack | Naturalna kolej rzeczy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Jimmy

    Oceniono 3 razy 1

    Z takim prześwitem żadny śpiący policjant mu nie straszny!

  • Gość: VMax

    Oceniono 5 razy -1

    Ależ ten samochód jest ohydny...
    Tra-ge-dia :(

  • hipciaczek

    Oceniono 1 raz -1

    Nuda..

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX