Infiniti Q70 po liftingu | Ceny w Polsce | Luksus za mniejsze pieniądze

Do salonów w Polsce trafiły już pierwsze egzemplarze luksusowego sedana Q70 po facelifting. Auto debiutuje z nowym silnikiem wysokoprężnym i atrakcyjną ceną
Salon Nowy Jork 2014 | Infiniti Q70 | Lifting i wersja LInfiniti Q70 | Lifting i wersja L

Zmodyfikowaną linię otwiera nowy Q70 2.2 d, wyposażony w czterocylindrowy silnik Diesla, opracowany w ramach współpracy strategicznej Infiniti z firmą Daimler. Nowy silnik Diesla 2,2 w Q70, sprzężony ze standardową siedmiobiegową przekładnią automatyczną, dla której w niektórych wersjach dostępne są łopatka zmiany biegu przy kierownicy, oferując przy tym moc 170 KM i moment obrotowy wynoszący niebagatelne 400 Nm.

Nowy Q70 2.2d zastępuje w gamie Q70 dotychczasowy model z 3,0-litrowym silnikiem Diesla V6. Jego ceny zaczynają się od 189 000 złotych. To o ponad 40 tys. mniej niż trzeba było zapłacić za odchodzącą jednostkę, a nawet najniższa w gamie wersja wyposażona jest w pełne reflektory w technologii LED, chromowe akcenty na przednim grillu, kamerę cofania, przednie i tylne czujniki parkowania i osiemnastocalowe felgi.

Klientów zainteresuje zapewne system nawigacji Connectiviti+, będący wyposażeniem standardowym wersji reprezentacyjnych Executive, przy których opracowywaniu wzorowano się na sukcesie wersji Executive modelu Infiniti Q50. Ceny Q70 2.2 d Executive zaczynają się od 199 300 złotych. Jeszcze bardziej komfortowa wersja Premium Executive, z takimi elementami dodatkowymi jak pełna tapicerka skórzana oraz podgrzewane i wentylowane przednie fotele, kosztuje od 210 300 złotych.

Znajdź swoje wymarzone Infiniti

W nowej linii jest ponadto wersja Sport - charakteryzująca się między innymi jeszcze bardziej ekspresyjnym wyglądem, ulepszonym podwoziem i dwudziestocalowymi kołami, a także nowy pakiet Tech.

Na pakiet Tech, dostępny w wybranych wersjach Premium i Sport, składa się między innymi Dynamiczna Tarcza Bezpieczeństwa Infiniti (z inteligentnym tempomatem, systemami zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu i eliminacji martwego pola), system nagłośnieniowy Bose Premium Surround Sound oraz panoramiczna kamera 360°, ułatwiającą parkowanie, z funkcją wykrywania ruchomych obiektów.

Q70 na rok 2015 jest dostępny nie tylko z nowym silnikiem Diesla o pojemności 2,2 litra, ale też z silnikiem benzynowym V6 3,7 l. W ofercie dostępna jest również jednostka hybrydowa z systemem Infiniti Direct Response Hybrid. W nowym Q70 Hybrid wykorzystano udoskonalenia, wprowadzone wcześniej w Q50S Hybrid, dzięki czemu oferuje ona dobre osiągi - przyspieszenie od 0-100 km/h w jedyne 5,3 sekundy i większą wydajność.

ZOBACZ TAKŻE:

Infiniti Q50S Hybrid AWD | Test | Podgryźć Niemców

Infiniti Q50

Zdjęcie VORDON 45 Europa Zdjęcie Garmin NUVI 42 Europa Zdjęcie MIO SPIRIT 4970 Europa
VORDON 45 Europa Garmin NUVI 42 Europa MIO SPIRIT 4970 Europa
Porównaj ceny » Porównaj ceny » Porównaj ceny »
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (27)
Infiniti Q70 po liftingu | Ceny w Polsce | Luksus za mniejsze pieniądze
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gosc

    Oceniono 37 razy 35

    po co ja to czytam , jak stac mnie co najwyżej na pande i to uzywana

  • hiszpan25

    Oceniono 29 razy 25

    ze wzgledu na akcyze i zamoznosc Polskiego klienta wiele Q70tek zapewne sie nie sprzeda... a szkoda bo technicznie i stylistycznie to dosc ciekawe auto...

  • mark_ord

    Oceniono 17 razy 7

    Chyba ze 1.8 tdi wersja bedzie albo cos w LPG. :-)

  • Gość: INF.

    Oceniono 11 razy 5

    nawigacja sprzed 4 lat,wieczne problemy z elektronika,TRAGICZNY SERWIS,BRAK MOZLIWOSCI PRZEDLUZENIA GWARANCJI,ZDLAWIONY DIZEL-HEBEL Z RENAULT....NIC TYLKO BRAC...JA WZIALEM I PLACZE..

  • arturx2

    Oceniono 14 razy 4

    Bardzo kiepska zmiana - akurat ten silnik i ta skrzynia są złe. Powolna i mało płynna zmiana biegów, duże drgania i nieprzyjemny hałas, duże prawdopodobieństwo kosztownych awarii rozrządu.
    Dotychczas montowany 3.0 od PSA był lepszy pod każdym względem.

  • goostuff

    Oceniono 3 razy 3

    Ta deska rozdzielcza... była kiedyś moda na łóżka z wbudowanym radiem. Kalwaria Zebrzydowska wczesne lata 90-te.

  • Gość: księgowy mafii

    Oceniono 2 razy 2

    4 cylindry zamiast 6.
    2,2 litra zamiast trzech.
    170 koni zamiast 230.
    Jak oni to wymyślili? To marka premium, im więcej tym lepiej.

  • marych

    Oceniono 16 razy 2

    Nissan tylko stracił na fuzji z Renault. Majac kiedyś świetne silniki, teraz musi się podpierać jednostkami z Mercedesa...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX