Salon Genewa 2015 | Mitsubishi Concept XR-PHEV II | Przyszłość małych SUV-ów

Mitsubishi próbuje budować napięcie przed premierą nowego modelu w Genewie, ale my wiemy już o nim całkiem sporo
Pięcioletnia gwarancja Mitsubishi w EuropiePięcioletnia gwarancja Mitsubishi w Europie

Kształty nadwozia i szczegóły zdradzają, że mamy do czynienia z kolejna wersją rozwojową zaprezentowanego nieco ponad rok temu prototypu XR-PHEV. Tym razem prawdopodobnie jest to koncept mocno zbliżony do wersji produkcyjnej.

Mitsubishi Concept XR-PHEV jest wizją hybrydowego crossovera z pogranicza segmentu B i C. Mierzy 4,37 m długości, 1,87 m szerokości i 1,57 m wysokości. Zgodnie z nazwą wyposażono go w napęd hybrydowy, czy raczej elektryczny wspomagany silnikiem spalinowym.

Mitsubishi Lancer - Ogłoszenia

Nowy układ napędowy PHEV zaprojektowany z myślą o modelach przednionapędowych obejmuje benzynową jednostkę MIVEC, nowy silnik elektryczny (pełniący również rolę generatora) oraz nowy moduł PDU (ang. power drive unit), zarządzający pracą silnika elektrycznego. Elementami nowego modułu PDU są między innymi wysoko wydajna przetwornica oraz układ regulacji napięcia, które podczas jazdy pozwalają utrzymać poziom emisji CO2 poniżej 40 g/km.

Silnik elektryczny o mocy 163 KM korzystający z energii elektrycznej gromadzonej w akumulatorach o pojemności 12 kWh. Zdaniem producenta wystarcza to na przejechanie 85 km w trybie elektrycznym. W razie konieczności do pracy przystępuje trzycylindrowy silnik 1.1 MIVEC osiągający dzięki turbodoładowaniu moc 136 KM. Czy ta koncepcja uległa zmianie w poprawionym koncepcie przekonamy się wkrótce.

ZOBACZ TAKŻE:

Mitsubishi | 4 premiery w 2015 roku

Mitsubishi | 4 premiery w 2015 roku

Zdjęcie ONWA MK3 Zdjęcie PRESIDENT Thomas Zdjęcie TTI TCB-881
ONWA MK3 PRESIDENT Thomas TTI TCB-881
Sprawdź ceny > Sprawdź ceny > Sprawdź ceny >
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (18)
Salon Genewa 2015 | Mitsubishi Concept XR-PHEV II | Przyszłość małych SUV-ów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • junkier

    Oceniono 12 razy -2

    Jak taką pokrakę wypuszcza na rynek, to o dogonieniu wyników sprzedaży ASX-a nawet nie będą mieli co marzyc.

    Podobnie jak nowy Outlander – w porównaniu z surową, męską stylizacja poprzednika wygląda marnie i takowoż się sprzedaje.

  • joymachine

    Oceniono 6 razy -2

    Czyli koncepcja napędu jak w Volt/Ampera... który moim zdaniem jest bardzo rozsądny, bo można jeździć tylko na prądzie łądując auto pod domem. Tylko dlaczego kosztuje 260k (tyle na poczatku kosztowala ampera).

  • krystyna.dopieradzka

    Oceniono 10 razy 0

    naucz sie najpierw pisac po polsku ( nasampierf naucz sie po polskiemu )

  • Gość: shinrabanshou

    Oceniono 1 raz 1

    Moim zdaniem rewelacja, kupiłbym :) Do tej pory nie przepadałem za SUVami, crossoverami preferując sedany i coupe, ale to mitsu prezentuje się bardzo przekonująco. Czekamy jeszcze na concept hybrydowego następcy evo.

  • Gość: lemongrub

    Oceniono 11 razy 1

    Jeśli to ma być przyszłość to ja uciekam na Marsa...

  • sonix24

    Oceniono 7 razy 1

    Ale tył to już mocno przekombinowali. I nie wiadomo jak on się będzie otwierał, bo z tego zdjęcia to wynika że przy tylu płaszczyznach nie wiadomo gdzie jest klapa bagażnika.

  • Gość: Franek

    Oceniono 2 razy 2

    Mitsu to jest to. Jezdze do dzisiaj Coltem nieprzerwanie juz 24 lata. Super auto mimo wieku !!!

  • Gość: gośc

    Oceniono 2 razy 2

    kiedys na tej gazecie cytowali POniemieckie scierwo że Mitsubishi zniknie z rynku

  • Gość: fan

    Oceniono 10 razy 2

    ładny

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX