Renault Espace | Ceny w Polsce | Nowoczesność w przystępnej cenie

Renault Polska podało ceny nowego modelu Espace. Za podstawową wersję trzeba zapłacić 119 tys. zł
Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluchRenault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

Aby utrzymać dotychczasowych klientów zyskując nowych Renault zdecydowało się na nietypowy krok. Najnowsze wcielenie pierwszego minivana ze Starego Kontynentu poddano procesowi "crossoveryzacji". Zwiększony prześwit sugerujący, że mamy do czynienia z rodzinnym SUVem jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających tzw. aut uterenowionych.

Nowy Espace przykuwa wzrok bardzo nowoczesnymi liniami nadwozia, które skrywają przestronne i dobrze doświetlone naturalnym światłem wnętrze. Umieszczono w nim liczne schowki, których pojemność w sumie wynosi prawie 30 litrów. Bagażnik wersji 5-osobowej ma pojemność 660 litrów.

Do napędu nowego Espace'a przewidziano trzy jednostki napędowe, dwie wysokoprężne i jedną benzynową, wszystkie o pojemności 1,6 litra:

- Energy dCi 130: 130 KM i 320 Nm, ze skrzynią M6
- Energy dCi 160: 160 KM i 380 Nm, ze skrzynią EDC-6
- Energy TCe 200: 200 KM i 260 Nm, ze skrzynią EDC-7

Podstawowa wersja Life dCi 130 kosztuje 119 000 zł. Mocniejsza wersja dCi 160 oferowana jest w wersji wyposażenia Zen (141 000 zł) oraz Initiale Paris (163 000 zł), podobnie jak TCe 200 (odpowiednio: 133 000 zł i 155 000 zł).

Renault Espace - Ogłoszenia

Podczas gdy podstawowy silnik łączony jest wyłącznie ze skrzynią ręczną, mocniejsze silniki standardowo współpracują z dwusprzęgłową skrzynią EDC. W wersji wysokoprężnej ma ona sześć, a benzynowej siedem przełożeń.

Wersja Life oferuje m.in.: światła LED Pure Vision, system zmiany konfiguracji wnętrza One-Touch, system multimedialny R-LINK 2 z dużym ekranem 8,7”, system wspomagania parkowania z czujnikami umieszczonymi z przodu, tyłu i z boku.

Od wersji Zen nowy Espace jest seryjnie wyposażony m.in. w system Renault Multi-Sense, system 4Control (elektrycznie sterowane amortyzatory, układ kierowniczy, skrzynię biegów, pracę i brzmienie silnika) pozwalający samodzielnie wybrać dynamikę jazdy - od najbardziej komfortowego po sportowy, czy system monitorowania martwego pola.

Wersja Initiale Paris oferuje dodatkowo m.in.: system czterech kół skrętnych 4Control, alufelgi 19”, tapicerkę skórzaną Nappa, podgrzewane fotele przednie z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy, system audio Bose, adaptacyjne światła drogowe, system kontroli pasa ruchu (LWD) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych, pakiet bezpieczeństwa z system kontroli bezpiecznej odległości oraz aktywnym systemem wspomagania nagłego hamowania, inteligentny system wspomagania parkowania, czy dostęp bezdotykowy.

Sprzedaż w polskich salonach rozpocznie się w drugim kwartale tego roku, prawdopodobnie na początku maja.


ZOBACZ TAKŻE:

Renault Espace | 30 lat pierwszego minivana z Europy

Renault Espace | 30 lat pierwszego vana z Europy

Więcej o:
Komentarze (36)
Renault Espace | Ceny w Polsce | Nowoczesność w przystępnej cenie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • bob2436

    Oceniono 11 razy -3

    Jeżdżę EIV. Liczyłem, że kiedyś wymienię go na 4-6 letniego EV, ale to coś to już nie jest Espace. Została tylko nazwa. Jest to policzek wymierzony dotychczasowym użytkownikom. Kompletnie tego ruchu nie rozumiem. Suvy to bezużyteczne graty dla bab albo facetów z małym penisem. Zyskali trochę na wizerunku, stracili to, co stanowiło istotę Espace. Szkoda.

  • skreem

    0

    Brakuje mi tylko mniej wysilonego silnika, o większej pojemności oraz przesuwanych tylnych drzwi i byłoby naprawdę idealne auto dla rodziny. :-)

  • Gość: koni

    Oceniono 5 razy 1

    Pomyłka. To już nie jest Espace. Tak to mógł wyglądać uterenowiony scenic. To było jedyne oryginalne renault, auto z charakterem i historią. Nawet na zdjęciach widać że nie będzie to miało funkcjonalności starych vanów. Szkoda.

  • Gość: rla

    Oceniono 1 raz 1

    Polecam filmik z wnętrza na Youtube.

  • Gość: Q.

    Oceniono 25 razy 1

    Te znaczek Renault robią coraz większy i większy. W następnym modelu chyba już na całą maskę go pie...ą. I jeszcze podświetlą LEDami.
    No ale jakoś się trzeba od tej Dacii odróżniać.

  • tom_39

    Oceniono 4 razy 2

    Przynajmniej zegary nie na środku. Idiotyzm.

  • Gość: Paweł

    Oceniono 4 razy 2

    Te diesle to 1.6 dCi z jedną lub dwoma sprężarkami. Mam wątpliwości czy to pojedzie, bo ten słabszy (130 KM) w Meganie szału nie robi.

  • yemar

    Oceniono 14 razy 2

    No dobra, ale czy to w dalszym ciągu jest auto 7-osobowe (a w wersji long nawet 9-osobowe)? Jeżeli cała ta rewolucja miała przynieść wyłącznie podtrzymanie sprzedaży modelu w zamian za utratę jego podstawowej zalety, za to w imię dostosowania do niekoniecznie fajnych trendów, to chyba trochę nie o to chodzi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX