Renault Espace | Ceny w Polsce | Nowoczesność w przystępnej cenie

Renault Polska podało ceny nowego modelu Espace. Za podstawową wersję trzeba zapłacić 119 tys. zł
Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluchRenault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

Aby utrzymać dotychczasowych klientów zyskując nowych Renault zdecydowało się na nietypowy krok. Najnowsze wcielenie pierwszego minivana ze Starego Kontynentu poddano procesowi "crossoveryzacji". Zwiększony prześwit sugerujący, że mamy do czynienia z rodzinnym SUVem jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających tzw. aut uterenowionych.

Nowy Espace przykuwa wzrok bardzo nowoczesnymi liniami nadwozia, które skrywają przestronne i dobrze doświetlone naturalnym światłem wnętrze. Umieszczono w nim liczne schowki, których pojemność w sumie wynosi prawie 30 litrów. Bagażnik wersji 5-osobowej ma pojemność 660 litrów.

Do napędu nowego Espace'a przewidziano trzy jednostki napędowe, dwie wysokoprężne i jedną benzynową, wszystkie o pojemności 1,6 litra:

- Energy dCi 130: 130 KM i 320 Nm, ze skrzynią M6
- Energy dCi 160: 160 KM i 380 Nm, ze skrzynią EDC-6
- Energy TCe 200: 200 KM i 260 Nm, ze skrzynią EDC-7

Podstawowa wersja Life dCi 130 kosztuje 119 000 zł. Mocniejsza wersja dCi 160 oferowana jest w wersji wyposażenia Zen (141 000 zł) oraz Initiale Paris (163 000 zł), podobnie jak TCe 200 (odpowiednio: 133 000 zł i 155 000 zł).

Renault Espace - Ogłoszenia

Podczas gdy podstawowy silnik łączony jest wyłącznie ze skrzynią ręczną, mocniejsze silniki standardowo współpracują z dwusprzęgłową skrzynią EDC. W wersji wysokoprężnej ma ona sześć, a benzynowej siedem przełożeń.

Wersja Life oferuje m.in.: światła LED Pure Vision, system zmiany konfiguracji wnętrza One-Touch, system multimedialny R-LINK 2 z dużym ekranem 8,7”, system wspomagania parkowania z czujnikami umieszczonymi z przodu, tyłu i z boku.

Od wersji Zen nowy Espace jest seryjnie wyposażony m.in. w system Renault Multi-Sense, system 4Control (elektrycznie sterowane amortyzatory, układ kierowniczy, skrzynię biegów, pracę i brzmienie silnika) pozwalający samodzielnie wybrać dynamikę jazdy - od najbardziej komfortowego po sportowy, czy system monitorowania martwego pola.

Wersja Initiale Paris oferuje dodatkowo m.in.: system czterech kół skrętnych 4Control, alufelgi 19”, tapicerkę skórzaną Nappa, podgrzewane fotele przednie z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy, system audio Bose, adaptacyjne światła drogowe, system kontroli pasa ruchu (LWD) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych, pakiet bezpieczeństwa z system kontroli bezpiecznej odległości oraz aktywnym systemem wspomagania nagłego hamowania, inteligentny system wspomagania parkowania, czy dostęp bezdotykowy.

Sprzedaż w polskich salonach rozpocznie się w drugim kwartale tego roku, prawdopodobnie na początku maja.


ZOBACZ TAKŻE:

Renault Espace | 30 lat pierwszego minivana z Europy

Renault Espace | 30 lat pierwszego vana z Europy

Więcej o:
Komentarze (36)
Renault Espace | Ceny w Polsce | Nowoczesność w przystępnej cenie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Barnaba

    Oceniono 48 razy 34

    Bardzo ładne auto. Zupełnie odmienny charakter w porównaniu do dotychczasowych Espace'ów, ale podoba mi się. Chociaż różnokolorowe podświetlenie to nie moje klimaty, ale może da się to wyłączyć...

  • Gość: zenej

    Oceniono 45 razy 25

    W Polsce sie sprzeda tylko najtansza wersja bo mamy takie a nie inne zarobki, ale sadze ze ogolnie w Europie to bedzie hit Renault. Duzy, niebrzydki, modny bo SUV.

  • Gość: mnjam mnjam

    Oceniono 22 razy 16

    Przygarnąłbym... gdybym zaraniał średnią zachodnią a nie polską....

  • el_mamuto

    Oceniono 29 razy 5

    Żegnaj, Espace... Wszystko co było istotą tego samochodu poszło w diabły. Funkcjonalność, siedem niezależnych foteli na szynach, pojemność, przestrzeń... To było jedno z ostatnich normalnych aut, którym mogłem wozić swoją sześcioosobową rodzinę bez kompromisów. Wyjazd na Krym czy do Albanii? Proszę bardzo. Walizy, zabawki, wózek... Wszystko wlazło. Przewieźć pół tony glazury? Oczywiście...
    Mój Grand E IV ma obecnie 160 tys km. Czekałem na następce i... Drogie Renault, tego czegoś nie kupię na pewno. Pewnie zapopuję na kolejny egzemplarz z końca produkcji.
    Szkoda, że pierwszy prawdziwy Van tak marnie skończył.

  • Gość: USA

    Oceniono 5 razy 3

    auto rodzinne
    7 osób w pełnym komforcie plus wózek na stojąco i w 8 sekund do setki - takie rzeczy tylko w USA

    http://www.toyota.com/sienna/

    silnik - wolnossące V6 - 266 KM - milion kilometrów i dalej jedzie - ciekawe, jak współczesne europejskie diesle po takim przebiegu będą wyglądały...

  • niezalany

    Oceniono 5 razy 3

    co najwyżej crossover, określenie "suv" powino być już zarezerwowane dla aut z jakimkolwiek 4x4

  • tom_39

    Oceniono 4 razy 2

    Przynajmniej zegary nie na środku. Idiotyzm.

  • Gość: Paweł

    Oceniono 4 razy 2

    Te diesle to 1.6 dCi z jedną lub dwoma sprężarkami. Mam wątpliwości czy to pojedzie, bo ten słabszy (130 KM) w Meganie szału nie robi.

  • yemar

    Oceniono 14 razy 2

    No dobra, ale czy to w dalszym ciągu jest auto 7-osobowe (a w wersji long nawet 9-osobowe)? Jeżeli cała ta rewolucja miała przynieść wyłącznie podtrzymanie sprzedaży modelu w zamian za utratę jego podstawowej zalety, za to w imię dostosowania do niekoniecznie fajnych trendów, to chyba trochę nie o to chodzi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX