Skoda Fabia jak BMW Art Cars

Nowa Skoda Fabia jest bardziej emocjonująca i ma większe możliwości indywidualizacji niż kiedykolwiek wcześniej. Teraz za sprawą portugalskiego artysty jest także ekspresyjnym dziełem sztuki

Skoda Fabia | Polskie ceny

Oferując 125 kombinacji kolorystycznych, dynamiczny design i niezliczone opcje indywidualizacji, Fabia potrafi trafić w każde gusta, będąc nowoczesną ozdobą miejskich ulic. Skoda wprowadza tę ideę na kolejny poziom, prezentując wyjątkową, kreatywną interpretację swojego bestselleru: Fabię Street Art - pełne emocji, kolorowe i unikalne dzieło sztuki na czterech kołach, znanego portugalskiego artysty graffiti, Armando Gomesa.

Projekt realizowany był pod koniec października podczas międzynarodowej prezentacji Skody Fabia dla mediów. Tworzenie Skody Fabia Street Art było podzielone na kilka etapów. Na początku Armando Gomes położył na nadwoziu podkład w postaci linii i geometrycznych kształtów. Tak powstałe powierzchnie zostały pokryte różnymi kolorami. Na tym etapie artyście towarzyszyli dziennikarze lifestyle'owi z całego świata, którzy także testowali nowy model Skody w ramach prezentacji.

Skoda Fabia drugiej generacji w cenie już od...

Portugalczyk Armando Jorge Aires da Costa Gomes jest uważany za jednego z najważniejszych artystów graffiti na świecie. Ma 31 lat, pracuje i mieszka w Lizbonie, zajmuje się także designem, ilustratorstwem i produkcją filmów.

Nowa Skoda Fabia to przełom w przeprowadzanej obecnie największej kampanii modelowej w dziejach czeskiej marki. Przed trzecią generacją tego wyjątkowo popularnego modelu stoi zadanie dalszego wzmocnienia pozycji czeskiej marki na międzynarodowym rynku. Zbudowana od podstaw trzecia generacja Fabii wyznacza nowe standardy segmentu: to więcej samochodu pod każdym względem.

Skoda Rapid Spaceback | Test | Stylowa Skoda

Już od kilku tygodni model ten w wersji hatchback dostępny jest w polskich salonach sprzedaży, w najbliższym czasie dołączy do niego wariant kombi. Młodsza Skoda Fabia jako pierwszy model produkcyjny ukazuje ewolucję języka stylistycznego marki, podążającego w bardziej ekspresyjnym, dyktowanym emocjami kierunku. Bardzo duży nacisk położono na indywidualizację - nowy hatchback dostępny jest w aż piętnastu wersjach kolorystycznych nadwozia. Przemyślany system indywidualizacji pozwala na wybór spośród aż 125 kombinacji kolorystycznych połączenia nadwozia z dachem, słupkami A, obudowami bocznych lusterek i obręczami kół.

ZOBACZ TAKŻE:

Skoda Fabia | Pierwsza jazda | Bestseller po raz trzeci

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA