Pięcioletnia gwarancja Mitsubishi w Europie

Od 2015 roku Mitsubishi jako pierwszy producent z Japonii obejmuje swoje modele fabryczną gwarancją na okres pięciu lat
Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID AT Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID AT | Test | Wytęż wzrok

Takim działaniem Mitsubishi zamierza przekonać europejskich klientów do niskiej awaryjności swoich aut. Wydłużona z trzech do pięciu lat gwarancja oznacza także większą wartość pojazdu przy ewentualnej odsprzedaży. Należy tylko pamiętać, że zachowanie dłuższej gwarancji oznacza konieczność droższego serwisowania pojazdu w autoryzowanej stacji obsługi.

Używane Mitsubishi? Sprawdź ogłoszenia

Nowe warunki gwarancji dotyczą samochodów zarejestrowanych przez klientów w Europie jako nowe od 1 stycznia 2015 roku, w tym Outlandera PHEV, który już wcześniej był oferowany z pięcioletnią gwarancją na akumulator trakcyjny i komponenty systemu EV.

W Polsce nową gwarancją zostały objęte modele: Space Star, Lancer Sedan, Lancer Sportback, ASX, ASX RalliArt, Outlander, Outlander PHEV, Pajero oraz L200.

ZOBACZ TAKŻE:

Cztery premiery Mitsubishi w 2015 roku

Nowe Mitsubishi L200

Więcej o:
Komentarze (10)
Pięcioletnia gwarancja Mitsubishi w Europie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ...

    Oceniono 12 razy 6

    Mitsubishi powinno wreszcie zacząć wprowadzać nowe modele, bo poza emerytami nie zdobędą nowych klientów takimi koszmarkami jak Space Star.

  • Gość: ja

    0

    Rozporządzenie Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.

    http://europa.eu/legislation_summaries/internal_market/single_market_for_goods/motor_vehicles/interactions_industry_policies/cc0008_pl.htm

  • Gość: abc

    0

    1. Gwarancja jest zawsze na niekorzyść kupującego.
    2. Chwalenie się 5 letnią gwarancją bez poznania jest nieroztropne.
    3. Polacy nie znają swoich praw konsumenckich czego najlepszym świadectwem jest, że prawie nie korzystają z prawa rękojmi w przypadku awarii w samochodzie. Później krzyk i płacz: dealer spycha odpowiedzialność na importera, importer na dealera a użytkownik zostaje z ręką w czarnej d.... W przypadku awarii samochodu w przeciągu roku czasu od zakupu to prawo jest po stronie kupującego!!!
    4. Podpisywanie niekorzystnych umów z dealerami posiadające klauzule niedozwolone to standard: w przypadku opóźnienia dostawy samochodu dealer nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
    5. Paradoksalnie rozsądniej kupić auto u dealera w Niemczech nawet dopłacając podatek. Szybciej przyznają Ci np, wymianę silnika, niż w Polsce.

  • Gość: Kierownik

    Oceniono 2 razy 0

    Przyda się.
    Jak jeździłem Outlanderem, była tylko 2-letnia gwarancja. Chciałem ją przedłużyć, ale (w 2009 roku) Mitsubishi nie miało takiej opcji.
    Co prawda przez 6 lat samochód odmówił mi posłuszeństwa tylko raz i pojechał do serwisu na lawecie, ale za to przez cały czas trapiło go dużo drobnych przypadłości, na które akurat 5-letnia gwarancja byłaby jak znalazł.

  • Gość: pepe

    Oceniono 11 razy -3

    Czyli są firmy jak Mitsubishi, Dacia, Hyundai, które są w stanie zagwarantować, ze ich samochody będą jeździć przez 5 lat bezawaryjnie.
    Reszta producentów kombinuje już w procesie produkcji: "co by tu spie...lić?"

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX