B&B VW Passat 2.0 Bi-TDI | 300 koni w dieslu

Nowemu silnikowi Bi-TDI mocy nie brakuje. Już seryjnie ma 240 KM. Niemiecka firma tuningowa postanowiła ją podnieść o kolejne 60 koni mechanicznych
Miss Tuning 2015Kalendarze 2015 | Miss Tuning | Klimaty safari

B&B oferuje dla nowej czterocylindrowego, podwójnie doładowanego diesla dwa poziomy mocy. Pierwszy stopień poprzez ingerencję w elektronikę silnika i podwyższenie doładowania o 0,2 bara zwiększa moc do 275 KM i maksymalny moment obrotowy do 570 Nm (seria 500 Nm). Cena netto to 1298 euro, czyli około 5500 zł.

Komu mało może sięgnąć po drugi stopień. Tu poza elektroniką i podwyższeniem stopnia doładowania poprawiany jest m.in przepływ powietrza i układ wydechowy. Efekt końcowy to 300 KM mocy i 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z taką mocą według danych firmy B&B nowy Passat przyspiesza do setki w czasie 5,5 sekundy (seria 6,1 sekundy, dane dla limuzyny). Prędkość maksymalna również wzrasta. Dokładnie o 10 km/h z 240 km/h do 250 km/h. Taka przeróbka kosztuje już nieco więcej, a dokładnie 3950 euro netto (około 16 500 zł).

Używany VW Passat od...

Oprócz modyfikacji silnika firma B&B przygotowała również niższe o 25 mm, sportowe zawieszenie, i mocniejszy układ hamulcowy.

ZOBACZ TAKŻE :

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

Volkswagen Passat

Więcej o:
Komentarze (50)
B&B VW Passat 2.0 Bi-TDI | 300 koni w dieslu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: arex

    Oceniono 78 razy 38

    Taa i żywot silnika jak w komarku. Nie ma to jak legendarna trwałość diesli;-) Pozdrawiam fascynatów napędu rolniczego.

  • hejadmin1

    Oceniono 24 razy 24

    Po ile chodzą te 300tu konne paski ? Kupilbym sobie takiego z przebiegiem 169tys km, tylko znalezc płączącego niemca, co by sprzedał..

  • Gość: 666

    Oceniono 28 razy 22

    300Km w dwulitrowym dieselu to już sporo, osobiście pewniej bym się czuł z trzylitrowym dieselem i taką mocą. Ale 300KM w dwulitrowej benzynie to już nie tak dużo, bo mogą przejechać duże przebiegi z większymi mocami (znam kilka dwulitrówek powyżej 300KM co mają koło 300tys km i np jedynie wymianę/regenerację turbiny, sprzęgła itd)

  • fakej

    Oceniono 21 razy 15

    Passat Bed & Breakfast?
    Breakfast to jak rozumiem "hamuj szybko", ale co do tego ma łóżko?

  • Gość: fragii102

    Oceniono 27 razy 7

    już sobie wyobrażam chmure czarnego smogu za nim hehe

  • grzegorzsrx

    Oceniono 27 razy 5

    a-ha , 300KM i przedni naped , radosc szlifowania asfaltu gwarantowana , cos nudnie ta trumna wyglada . a dla oszczednych pewnie opcja wylaczania pol cylindra.

  • uzdek98

    Oceniono 6 razy 4

    no to za 2-3 lata szykuje sie inwazja placzacych niemcow na polske...

  • obywatel_nienumerowanej_rp

    Oceniono 20 razy 4

    Tiaaa... regularne wizyty w serwisie - to DOPIERO BĘDĄ KOSZTY... jak do każdego pierdnięcia będzie trzeba podłączyć komputer i wymienić jakiś "moduł", bez którego nawet drzwi się nie otworzą... Trzeba być zdiagnozowanym debilem, żeby zapłacić tyle kasy za ZWYKŁEGO volkswagena... PRESTIŻ godny reklamówki z "Biedronki", wąsów i białych kozaczków... no ale czego wymagać... w końcu to tylko taki troszkę lepszy Superb...

  • s.pietrzko

    Oceniono 11 razy 3

    Ciekawe ktory z hejterow jeździł mocna oska moje 1,9 tdi było zrobione na 260 ps auto sprzedałem 5 lat temu i jeździ do dzis

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX