Seat Leon X-Perience | Znamy już ceny

Skoda Octavia Scout zyskała konkurenta na własnym podwórku, to nowy Seat Leon X-Perience, kombi ze zwiększonym prześwitem i napędem na cztery koła. Znamy już jego polski cennik
Seat | 4 lata gwarancji dla polskich klientów  Seat | 4 lata gwarancji dla polskich klientów

Jest wielu kierowców, którzy pragnęliby mieć w swoim garażu kilka samochodów na każdą okazję, np.: sportowy, terenowy i rodzinny. To piękne, lecz kosztowne marzenie. Seat proponuje lepsze rozwiązanie, jedno auto na każdą okazję.

Seat Leon - oferty używanych

X-Perience bazuje na Seacie Leon ST, czyli odmianie kombi. Największą różnicę stanowi podniesione o 15 mm zawieszenie oraz dodatkowe plastikowe listwy, które mają za zadanie sprawiać optyczne wrażenie, że mamy do czynienia z autem przeznaczonym do jazdy w terenie.

W ofercie znalazły się cztery jednostki napędowe, jedna benzynowa, dla oczekujących dynamiki i trzy wysokoprężne, z których najmocniejsza oferuje 184 KM mocy. Naturalnie każdy Leon X-Perience wyposażony jest w napęd obu osi realizowany przez sprzęgło Haldex 5. generacji.

1.8 TSI (180 KM) 4Drive, DSG7 - 115 800 zł
1.6 TDI (110 KM) 4Drive, M6 - 113 200 zł
2.0 TDI (150 KM) 4Drive, M6 - 118 100 zł
2.0 TDI (184 KM) 4Drive, DSG7 - 130 600 zł

Leon X-Peirence nie jest tani, za najtańszą wersję trzeba zapłacić ponad 113 tys. zł, ale w zamian klient dostaje bogate wyposażenie. W standardzie znajduje się m.in.: 7 poduszek powietrznych, relingi dachowe, 17-calowe felgi aluminiowe, pełne światła LED, automatyczna klimatyzacja, sportowe fotele czy zestaw Media System Colour z 5-calowym ekranem. Najmocniejsze wersje posiadają także system Seat Drive Profile o czterech profilach jazdy do wyboru. We wnętrzu znajdziemy tapicerkę z Alcantary z pomarańczowymi szwami oraz ozdobne loga wersji "X-Perience", umieszczone na kierownicy, przy lewarku zmiany biegów oraz na listwach progowych.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Seat Leon ST z napędem 4x4

Seat Leon ST z napędem 4x4

Zdjęcie Hankook Icebear W310 Zdjęcie Kumho KW7400 Zdjęcie Pirelli Winter 210
Hankook Icebear W310 Kumho KW7400 Pirelli Winter 210
Porównaj ceny » Porównaj ceny » Porównaj ceny »
Indeksy
Prędkość V - do 240 km/h Q - do 160 km/h H - do 210 km/h
Nośność 775 kg 437 kg 710 kg
Parametry fizyczne
Średnica R17 R13 R16
Szerokość 245 155 205
Profil 45 80 60
dane dostarcza:
Więcej o:
Komentarze (12)
Seat Leon X-Perience | Znamy już ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: leon zawałowiec

    Oceniono 61 razy 47

    to jakaś promocja chyba. Wg mnie auto spokojnie jest warte dwieście tysi

  • Gość: aros

    Oceniono 45 razy 43

    Dla pewności zapytam, Leon to auto klasy C? Tak mi się do tej pory wydawało, ale po zobaczeniu cen już nie wiem.

  • jep23

    Oceniono 27 razy 25

    Gdy będzie 3-letni za 30 tys.,to kto wie...

  • Gość: see

    Oceniono 21 razy 21

    "dodatkowe plastikowe listwy, które mają za zadanie sprawiać optyczne wrażenie, że mamy do czynienia z autem przeznaczonym do jazdy w terenie"
    no i ten tekst wyjaśnia wszystko, a słowem klucz jest "optyczne wrażenie". Po co komuś samochód, który coś udaje.

  • Gość: Michaolo

    Oceniono 6 razy 6

    Poczytajcie opinie o silnikach: 1.8 TSI i o 2.0 TDI na forach skody czy VW. Są to silniki z wadami konstrukcyjnymi, które już kilka razy bezskutecznie ulepszano. Przykładowo silnik 1.8 TSi występuje już w 3 wersjach CDAB, CDAA i BZB. Niestety nic to nie dało. Jeżeli jest zła konstrukcja to kolejne wersje silnika tego nie poprawią, natomiast pozwolą wyjeździć gwarancję bez usterki, bo tylko na tym zależy konsorcjum VW/Skoda/Seat. Po 100 tyś silnik jest w opłakanym stanie, ale kogo interesuje silnik po 100 tyś - na pewno nie importera

  • tohk

    Oceniono 3 razy 3

    Przy każdej prezentacji podniesionego kombi piszecie "idealny na polskie drogi". Pomijam już łatwiznę i powtarzalność ale zawieszenie takiego auta zazwyczaj jest sztywniejsze od "normalnej" wersji (wyższy środek ciężkości) więc jeszcze bardziej trzęsie na połatanym asfalcie i jeszcze mocniej wybija mocowanie elementów tłumiących. Idealne są tylko samochody stricte terenowe, z prostym, pancernym zawieszeniem a nie z plastikowymi panelami.

  • Gość: b0ss

    Oceniono 1 raz 1

    W porządku! Gulf za 130 koła :D no cóż... Przynajmniej ładnie wygląda.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX