Nowa Mazda 2 | Ceny w Polsce

Czwarta, zupełnie nowa odsłona Mazdy 2 wkrótce będzie dostępna w polskich salonach marki. Nastąpi to w marcu 2015 roku, ale na nowy model można już składać zamówienia
Nowa Mazda 2 sedan | Mała Nowa Mazda 2 sedan | Mała "trójka"

Trzeba przyznać, że nie jest tanio. Cennik "dwójki" otwiera kwota 50 900 zł. Tyle należy zapłacić za auto z 75-konnym, wolnossącym silnikiem 1.5 SKYACTIV-G w podstawowej wersji wyposażenia SkyGO. Mocniejszy, 90-konny wariant benzynowej jednostki oferowany jest od wersji SkyMOTION w cenie od 54 400 zł, a najwyższy o mocy 115 KM dostępny jest w najbogatszej odmianie SkyPASSION i kosztuje od 63 900 zł.

Używana Mazda 2 - ogłoszenia

Dla porównania, najpopularniejszy model segmentu B na polskim rynku, czyli Skoda Fabia nowej generacji z jednostką 1.0 MPI o mocy 75 KM kosztuje od 41 380 zł, a z turbodoładowanym 1.2 TSI/90 KM od 43 880 zł.

Mazda podkreśla, że jej auto jest bogato wyposażone (dokładnej listy wyposażenia jeszcze nie poznaliśmy). Będzie je również można naszpikować nowoczesnymi technologiami, na pokładzie znajdą się m.in. (z pewnością w opcji) multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect, a także po raz pierwszy w klasie wyświetlacz przezierny Head-up oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa czynnego, tj. monitorowanie martwego pola, wspomaganie hamowania w ruchu miejskim, automatyczne przełączanie świateł drogowych /mijania czy system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

W drugiej połowie 2015 roku gamę powiększy silnik Diesla SKYACTIV-D, również o pojemności 1,5 litra, generujący 105 KM. W ofercie dostępne są ręczne skrzynie biegów o pięciu lub sześciu przełożeniach (w zależności od wariantu mocy silnika) oraz sześciostopniowy automat.

Nowa Mazda 2 - polski cennik

 

ZOBACZ TAKŻE:

Mazda CX-3 | Crossover z japońską duszą

Zdjęcie Dunlop SP Winter Sport 3D Zdjęcie Sava Eskimo HP Zdjęcie Vredestein Wintrac Xtreme
Dunlop SP Winter Sport 3D Sava Eskimo HP Vredestein Wintrac Xtreme
Porównaj ceny » Porównaj ceny » Porównaj ceny »
Indeksy
Prędkość T - do 190 km/h H - do 210 km/h V - do 240 km/h
Nośność 560 kg 710 kg 615 kg
Parametry fizyczne
Średnica R15 R16 R17
Szerokość 185 205 215
Profil 65 60 45
dane dostarcza:
Więcej o:
Komentarze (74)
Nowa Mazda 2 | Ceny w Polsce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: 223

    Oceniono 95 razy 67

    Ceny normalne jak na Mazdę. Nie widzę sensu porównywania do Fabii, bo to odrębna klientela. Poza tym Skoda jest tak słabo wyposażona w bazie, że po zrównaniu wyposażenia z dwójką pewnie będzie zbliżona cenowo.

  • Gość: mck

    Oceniono 47 razy 39

    Mazda 2 w Polsce nigdy nie byłą ani tania ani popularna. To nie był i nie jest samochód dla tego samego klienta, który zbiera po rodzinie pieniądze żeby kupić najtańszą nową Fabię.
    U Mazdy za tą zawsze dość wysoką, jak na segment B, cenę dostawało się zawsze bardzo dobry samochód miejski, fajnie się prowadzący, z dobrym wyposażeniem i dużą niezawodnością. Na rynku wtórnym poprzednie, krajowe "dwójki" dobrze trzymają ceny (nie dotyczy powypadkowego złomu z zachodu, którego jest akurat większość)

  • Gość: Pan Mirek

    Oceniono 65 razy 21

    Ceny Skody należałoby porównać raczej z cenami Dacii, a tu ceny Mazdy należałoby raczej porównać z cenami VW, czy nawet Audi ( choć to jeszcze nie ta klasa, ale prestiż już większy niż w Audi ).

  • d.kos

    Oceniono 27 razy 17

    Mazda nigdy tania nie będzie. Z 3 podstawowych powodów. Po pierwsze transport z Japonii kosztuje. Po drugi cło. Po trzecie, koszt pracy Japończyka jest wyższy niż Słowaka czy Polaka. Jeszcze można dowalić wyższą jakość niż większość europejskich samochodów, o koreańskich nie wspomnę.

  • fantom70

    Oceniono 18 razy 12

    ... Mazda to zawsze wysoka jakość i niezawodność... Mam MAZDĘ 626 Z 1995roku, na liczniku 298 000 km. Wymieniam tylko, olej, płyny i klocki... Bez komentarza !!!

  • Gość: max

    Oceniono 20 razy 10

    zgadzam się fajna ta Mazda ale wybór kiepski tylko jedna wersja wyposażenia przy silniku 115km zmuszanie klienta do kupowania najdrożej wersji.Czyli chcesz mieć dynamiczny silnik to chcesz czy nie płac za najdroższą wersje wyposażenia. Żenada Ciekawe czy w Niemczech nie ma innych wersji wyposażenia poza Skypassion przy silniku 1,5 115km

  • Gość: gzesiolek

    Oceniono 27 razy 9

    W stosunku do Mazdy 3 ceny lekko przesadzone... praktycznie dokladasz 10tys i masz znacznie wieksze auto z tym samym silnikiem...
    Dokladasz kolejne 4tys i masz silnik dwulitrowy...

    Oj zaczynam sie bac o ceny CX-3... beda zaczynac sie od ok 75tys za golasa, a najwyzsza wersja z najmocniejszym silnikiem to bedzie 120tys jak nic...

  • Gość: dvd

    Oceniono 22 razy 6

    Auto ładne ale nigdy więcej mazdy, 3-letnia mazda 3 kupiona a ASO zaczyna łapać rudzielca na klapie bagażnika - problem znany już na forum branżowym, ASO spuszcza na drzewo, japończyk tak - mazda NIE. Jeśli małe auto to polecam spojrzeć na Hondę Jazz

  • Gość: marcin bobek

    Oceniono 2 razy 2

    jakosc i technika o 10 lat do przodu za vw i skodą , kotrej reklamy sa na mysich bobkach ,i juz na papierze toaletowym WSZEDZIE !!!!!! poza tym vw jest wypromowane przez skorumpowany ADAC poczytaj jak w DACI zniszczyli koła inżynierowie z ADAC i robili test ,,oczywiscie wykazali ze auto jest bardzo niebezpieczne .tylko dlatego ,ze sie dobrze w niemczech sprzedawała nadtto ADAC zrobiło golfa autem roku 2014 a okazało sie ze prawie nikt na syf golfa nie głosował .poczytaj o artykule ZAUFANIE NIE DO ODZYSKANIA !

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX