Toyota po raz kolejny najcenniejszą marką motoryzacyjną na świecie

Toyota została uznana po raz 11. za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand. Na drugim miejscu znalazł się Mercedes, zaś na trzecim BMW

Toyota rozpoczyna wyprzedaż rocznika 2014

Japończycy nie mało, że utrzymali swoją pozycję to jeszcze ich wartość wzrosła względem zeszłorocznego badania o 20%. Dzięki temu Toyota awansowała na liście najbardziej wartościowych marek wszystkich branż z 10. na 8. miejsce. Pierwsze trzy pozycje rankingu zajmują Apple, Google i Coca Cola.

Używana Toyota GT86

Toyota przez lata zapracowała na swoją pozycję. Firma postrzegana jest jako stabilna, solidna i wiarygodna, a to właśnie klienci cenią sobie najbardziej. Japończycy, w sobie tylko znany sposób połączyli te cechy z masową produkcją. Jakby nie było Toyota sprzedaje spośród wszystkich producentów najwięcej samochodów na świecie.

Analitycy Interbrand docenili Toyotę także za dalekowzroczność i nieustanne poszukiwanie innowacji. Trudno im nie przyznać razji. Tu nie chodzi tylko i Priusa i inne modele hybrydowe, ale i np. o produkcyjną wersję samochodu napędzanego wodorowymi ogniwami paliwowymi. Sprzedaż modelu FCV Sedan rozpocznie się już w 2015 roku. Toyota szuka również rozwiązań na płynny, wygodny transport publiczny. Taki właśnie projekt powstał w Grenoble we Francji. Cite lib by Ha:Mo to nowy model transportu miejskiego oparty na innowacyjnych pojazdach elektrycznych, Toyotach i-Road, i sieci masowej komunikacji miejskiej. Już za niedługo sami będziemy mogli się przekonać jak to działa.

Najbardziej wartościowe marki motoryzacyjne wg raportu Best Global Brands 2014 (Interbrand)

qq Q

Najbardziej wartościowe marki na świecie wg raportu Best Global Brands 2014 (Interbrand)

qq q

ZOBACZ TAKŻE :

Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy cz. I

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA