Japończycy nie mało, że utrzymali swoją pozycję to jeszcze ich wartość wzrosła względem zeszłorocznego badania o 20%. Dzięki temu Toyota awansowała na liście najbardziej wartościowych marek wszystkich branż z 10. na 8. miejsce. Pierwsze trzy pozycje rankingu zajmują Apple, Google i Coca Cola.
Toyota przez lata zapracowała na swoją pozycję. Firma postrzegana jest jako stabilna, solidna i wiarygodna, a to właśnie klienci cenią sobie najbardziej. Japończycy, w sobie tylko znany sposób połączyli te cechy z masową produkcją. Jakby nie było Toyota sprzedaje spośród wszystkich producentów najwięcej samochodów na świecie.
Analitycy Interbrand docenili Toyotę także za dalekowzroczność i nieustanne poszukiwanie innowacji. Trudno im nie przyznać razji. Tu nie chodzi tylko i Priusa i inne modele hybrydowe, ale i np. o produkcyjną wersję samochodu napędzanego wodorowymi ogniwami paliwowymi. Sprzedaż modelu FCV Sedan rozpocznie się już w 2015 roku. Toyota szuka również rozwiązań na płynny, wygodny transport publiczny. Taki właśnie projekt powstał w Grenoble we Francji. Cite lib by Ha:Mo to nowy model transportu miejskiego oparty na innowacyjnych pojazdach elektrycznych, Toyotach i-Road, i sieci masowej komunikacji miejskiej. Już za niedługo sami będziemy mogli się przekonać jak to działa.
Najbardziej wartościowe marki motoryzacyjne wg raportu Best Global Brands 2014 (Interbrand)
q Q
Najbardziej wartościowe marki na świecie wg raportu Best Global Brands 2014 (Interbrand)
q q
ZOBACZ TAKŻE :
Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy cz. I
źródło: Okazje.info