Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Pod koniec roku Volkswagen wprowadzi do oferty Beetle'a zmodyfikowane silniki, spełniające normę emisji Euro 6, oraz więcej systemów multimedialnych i układów ułatwiających prowadzenie samochodu
Volkswagen Scirocco FLWyprzedaż rocznika 2014 u Volkswagena

Nowa odsłona popularnego "Garbusa" będzie dostępna z trzema nowymi silnikami benzynowymi (105 KM, 150 KM i 220 KM) i dwoma wysokoprężnymi (110 KM i 150 KM). Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę emisji spalin Euro 6, są też bardziej efektywne niż dotychczasowe. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetla 2.0 TSI wzrosła z 211 KM do 220 KM, jednocześnie zużycie paliwa spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI 110 KM wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km, co przekłada się na klasę efektywności A.

VW Beetle - ogłoszenia aut używanych

Nowością w tym modelu będzie również funkcja „żeglowania”. Polega ona na tym, że układ sterowania dwusprzęgłowej przekładni DSG rozpoznaje kiedy kierowca nie wciska pedału przyspieszenia i automatycznie przełącza skrzynię biegów na bieg jałowy.

Volkswagen Beetle 2.0 TSI Sport

Na liście opcji znajdą się także systemu nawigacji Discover Media, który będzie można połączyć z technologią Mirror Link. Dostępne będą też usługi online. Ponadto na pokładzie będzie mógł znaleźć się system Blind Spot ostrzegający o pojazdach znajdujących się w martwym polu widzenia oraz przed zbliżającymi się z boku innymi uczestnikami ruchu przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego.

Cennik Volkswagena Bettle otwiera kwota 76 190 zł. Na tyle wyceniono wersję Design z silnikiem 1.2 TSI.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

Volkswagen Beetle 2.0 TSI Sport

Więcej o:
Komentarze (8)
Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: patrzy-kat

    Oceniono 4 razy 4

    Funkcja żeglowania powinna być opatentowana przez PKS 60 lat temu.

  • Gość: redaktor

    Oceniono 12 razy 2

    Bedzie sie slabo sprzedawal w polsce bo ma za malo drzwi i nie jest suvem

  • jaklucz

    Oceniono 1 raz 1

    Emocje jak na rybach.

  • pawel.lewski

    Oceniono 1 raz 1

    To jest nudne!

  • Gość: KrissM.

    Oceniono 4 razy -2

    A przepraszam to już jest samochód dla klasy średniej bo koszty utrzymania przerastają możliwości Polskiej klasy robotniczej chyba że ktoś chce oszczędzać na wszystkim mam kilku znajomych posiadaczy 2.0TDI i1.2 Tsi modlą się by to opchnąć kolega kupił 2.0 TDI i od dwóch lat nie może się pozbyć tego ustrojstwa Litr oleju na 1000km jest według tego"koncernu" normą w nich nie trzeba oleju wymieniać od wymiany do wymiany wlejesz więcej niż instrukcja przewiduje HAHAHAHA nigdy nie miałem VW i nie żałuję i teraz napewno nie kupię o nie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX