Porsche Cayenne GTS FL | Koniec V8

Porsche sukcesywnie modernizuje gamę modelową Cayenne. W Kalifornii firma zaprezentowała wersję GTS, potem pozostanie już tylko czekać na najmocniejszy wariant Turbo S
Porsche Cayenne po faceliftingu Nowe Porsche Cayenne | Ceny w Polsce

Skupmy się jednak na nowym Cayenne GTS. Największe zmiany zaszły pod maską. Miejsce wolnossącego silnika V8 zajął mniejszy V6, za to podwójnie doładowany. Moc wzrosła do 440 KM (+20 KM), a moment obrotowy do 600 Nm (+85 Nm). Porsche podaje, ze średnie zużycie paliwa zmalało o 0,9 l /100 km.

Cayenne GTS jest też szybszy. SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, z pakietem Sport Chrono jest o 0,1 sekundy szybsze. To odpowiednio o 0,5 i 0,6 mniej niż poprzedni model. Prędkość maksymalna wynosi 262 km/h.'

Używane Porsche Cayenne - sprawdź ogłoszenia

Auto w tym wydaniu jest o 24 mm niżej zawieszone, z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym o 20 mm. Za hamowanie odpowiada układ z Cayenne Turbo z tarczami o średnicy 390 mm z przodu i 358 mm z tyłu oraz czerwonymi zaciskami. Na wyposażeniu standardowym znajduje się sportowy układ wydechowy.

Czym jeszcze wyróżnia się wersja GTS? Agresywniejszą stylizacją w postaci większych wlotów powietrza, innych nakładek na progach bocznych i wykończeniu nadkoli, które, tak wszystkie spojlery, są pomalowane w kolorze nadwozia. W kontrastującej czerni są tylko napisy na tylnej klapie i przednich drzwiach, końcówki wydechu, oraz aluminiowe obręcze kół we wzorze RS Spyder i rozmiarze 20 cali. Sportowy charakter odnajdziemy również we wnętrzu, wykończonym skórą i Alcantarą.

Sprzedaż nowego Porsche Cayenne GTS rozpocznie się w lutym 2015 roku. Na rynku niemieckim samochód będzie kosztował od 98 152 euro.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Porsche Cayenne po faceliftingu | Ostrzejsze rysy

Porsche Cayenne po faceliftingu

Zdjęcie MELLE Odmrażacz do szyb K2 ALASKA 20079 Zdjęcie Skrobaczka do szyb z ciepłą rękawicą (4325) Zdjęcie VICTUS OLEJ ZIMOWY B&S SPA100007W
MELLE Odmrażacz do szyb K2 Skrobaczka do szyb z ciepłą rękawicą
VICTUS OLEJ ZIMOWY
Sprawdź ceny » Sprawdź ceny » Sprawdź ceny »
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (13)
Porsche Cayenne GTS FL | Koniec V8
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kermit.dolomit

    Oceniono 29 razy 9

    EkoQrestwo !!!

  • walek7003

    Oceniono 11 razy 7

    Mam phaetona V8..będę jeździł aż się rozpadnie..a nie sprzedam, nie zamię...!!

  • hiszpan25

    Oceniono 17 razy 7

    szkoda ze wolnossace V8 powoli odchodza do historii. Ich dzwiek zawsze mi sie podobal. Prawda jednak jest taka, ze mniejsze V6 turbo ma lepsze osiagi i pozwala spelnic coraz bardziej wysrubowane wymagania ekoterrorystow.

  • 39andhalf

    Oceniono 1 raz 1

    Już nie ilość cylindrów i pojemność sie liczy jeśli mowa o mocy. Weszliśmy w erę gdzie ilość turbospręzarek w silniku decyduje o mocy... I tak bedzie wkrótce, że 300 koni z da sie wycisnąć z 1 litra pojemnosci...

  • Gość: fewe

    Oceniono 12 razy -2

    taaaaaaa , a potem awaria rozrzadu po 60 000 km. v6 turbo - zakladam sie ze zywotnosc tego silniczka to jakies 200000 km.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX