Wideo | Honda promuje Civica Type R | Wciśnij "R"

Honda w ciekawy i atrakcyjny sposób zapowiada przyszłoroczną premierę sportowej odmiany Type R dla modelu Civic. Interkatywny materiał wideo ukazuje drugą twarz popularnego, japońskiego kompaktu

Salon Paryż 2014 | Honda Civic Type R | Na ulicach w przyszłym roku

Film pt. "Heist", będący częścią najnowszej kampanii reklamowej Hondy, umieszcza nas w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia - jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę. Z kolei w scenie nocnej ujawnia się "druga twarz" ojca - policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie - mimo że tak różne - doskonale się uzupełniają.

Widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza "R" na klawiaturze, podobnie jak w nowym Civicu Type R w celu aktywacji trybu "Race". Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.

Film w wersji interaktywnej można obejrzeć na profilu Hondy w serwisie YouTube. Pamiętajcie tylko o wciskaniu przycisku "R"! :)

Martin Moll, dyrektor marketingu Honda Motor Europe powiedział: "Ta kampania jest dla nas bardzo ważna. Honda Civic Type R jest jednym z czterech nowych modeli, które wprowadzimy w 2015 roku i ma za zadanie przyczynić się do umocnienia pozytywnego wizerunku marki. Nasze produkty słynną z innowacyjnych rozwiązań technicznych, a nasz przekaz dodatkowo umocni ten aspekt. Nie znamy innej firmy tworzącej tak emocjonujące interakcje z widzami, które potęgują charakter produktu."

Film "Heist" wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film "Catch Me Daddy". Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Paryż 2014 | Honda Civic Sport | Tylko wygląd

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.