Wideo | Honda promuje Civica Type R | Wciśnij "R"

Honda w ciekawy i atrakcyjny sposób zapowiada przyszłoroczną premierę sportowej odmiany Type R dla modelu Civic. Interkatywny materiał wideo ukazuje drugą twarz popularnego, japońskiego kompaktu
Honda Civic Type-R Concept Salon Paryż 2014 | Honda Civic Type R | Na ulicach w przyszłym roku

Film pt. „Heist”, będący częścią najnowszej kampanii reklamowej Hondy, umieszcza nas w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia - jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę. Z kolei w scenie nocnej ujawnia się „druga twarz” ojca - policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie - mimo że tak różne - doskonale się uzupełniają.

Widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza „R” na klawiaturze, podobnie jak w nowym Civicu Type R w celu aktywacji trybu „Race”. Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.

Film w wersji interaktywnej można obejrzeć na profilu Hondy w serwisie YouTube. Pamiętajcie tylko o wciskaniu przycisku "R"! :)

Martin Moll, dyrektor marketingu Honda Motor Europe powiedział: „Ta kampania jest dla nas bardzo ważna. Honda Civic Type R jest jednym z czterech nowych modeli, które wprowadzimy w 2015 roku i ma za zadanie przyczynić się do umocnienia pozytywnego wizerunku marki. Nasze produkty słynną z innowacyjnych rozwiązań technicznych, a nasz przekaz dodatkowo umocni ten aspekt. Nie znamy innej firmy tworzącej tak emocjonujące interakcje z widzami, które potęgują charakter produktu.”

Film „Heist” wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film „Catch Me Daddy”. Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Paryż 2014 | Honda Civic Sport | Tylko wygląd

Honda Civic Sport

Więcej o: