Salon Los Angeles 2014 | Audi R8 Competition | Jeszcze więcej mocy

Obecna generacja Audi R8 pomału schodzi ze sceny. Na koniec jednak postanowiono o niej przypomnieć
Nowe Audi R8 | Bez turbodoładowaniaNowe Audi R8 | Bez turbodoładowania

Na salonie samochodowym w Los Angeles zostanie pokazana najmocniejsza fabryczna wersja tego auta w historii. Audi R8 Competition będzie wyposażone w silnik V10 o pojemności 5,2-litra i mocy 577 KM. W połączeniu z siedmiobiegową skrzynią S tronic i napędem quattro nowe R8 będzie osiągać 100 km/h po 3,2 sekundy, a licznik zatrzyma się na wartości 320 km/h.

Zobacz ile kosztuje używane Audi R8

W wyglądzie auta zauważalne są zmiany inspirowane wyścigowym modelem R8 LMS. Są to m.in przednie wloty powietrza, dodatkowe lotki poprawiające aerodynamikę, przedni oraz tylny spoiler oraz dyfuzor. Wszystkie te elementy wraz z nakładkami lusterek i bocznym panelem wykonane są z karbonu. Sportowe końcówki wydechu oraz aluminiowe felgi polakierowano w kolorze połyskującej czerni. Audi R8 Competition wyposażono oczywiście w karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe.

We wnętrzu również panuje sportowy klimat, który podkreślają karbonowe listewki i panele z podświetlanym napisem R8 Competition. Lakier jak i kolory tapicerek będą dostępne w kilku konfiguracjach.

Produkcja R8 Competition będzie ograniczona do 60 sztuk i będą one dostępne tylko w Stanach Zjednoczonych. Pierwsze sztuki mają trafić do klientów na początku przyszłego roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Audi R8 LMX | Ostatnia edycja debiutuje z reflektorami laserowymi

Audi R8 LMX | Ostatnia edycja debiutuje z reflektorami laserowymi

Więcej o: