Nowa Mazda 2 | Wkrótce w Europie

Wielkimi krokami zbliża się europejska premiera nowej Mazdy 2. Jeszcze w listopadzie auto zostanie przedpremierowo zaprezentowane w Barcelonie, a następnie na kilku nadchodzących krajowych imprez targowych, by na początku przyszłego roku trafić do salonów sprzedaży

Salon Paryż 2014 | Mazda MX-5 | Czwarta generacja

Tym razem Mazda zdecydowała się na niekonwencjonalną strategię wprowadzenia nowego modelu na rynek europejski, zamiast skoncentrować się na głównych międzynarodowych targach motoryzacyjnych, japońska marka promuje swoją nowość na kilku imprezach regionalnych. Na przykład, przed premierą prasową w Mazda Space, nowa Mazda 2 zostanie pokazana na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Rzymie w dniach 16-25 października, znajdzie się również na trzech nadchodzących targach motoryzacyjnych, w Zurychu (5-9 listopada), Wiedniu (14-18 listopada) i Brukseli (15-25 stycznia),

Używana Mazda 2 - ogłoszenia

Samochód będzie wyróżniać się wśród konkurencji atrakcyjną, dynamiczną stylizacją KODO, charakterystyczną dla Mazdy. Seryjna "dwójka" jest zbliżona do prototypu Hazumi, pokazanego w marcu br. na salonie w Genewie. Ostre linie mogą się podobać. Wnętrze auta zaprojektowano według koncepcji zastosowanej po raz pierwszy w kompaktowej Mazdzie 3, włącznie z rozwiązaniem Active Driving Display - pierwszym wyświetlaczem przeziernym w tej klasie pojazdów - oraz interfejsem specjalnie dostosowanym do kabiny małego samochodu. Producent przekonuje, że auto będzie mieć również przestronną kabinę i przekonywać do siebie pewnym prowadzeniem.

Gama jednostek napędowych będzie składać się z czterech dostępnych silników. Do wyboru będzie jeden z trzech wariantów benzynowego silnika 1.5 SKYACTIV-G (od 75 do 115 KM) oraz jednostki 1.5 SKYACTIV-D, całkowicie nowego silnik Diesla o niskim stopniu sprężania i mocy 105 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 220 Nm. W zależności od wersji, moc może być przenoszona na przednie koła poprzez ręczną skrzynię biegów pięciostopniową, sześciostopniową SKYACTIV-MT, jak również sześciobiegową skrzynię automatyczną SKYACTIV-Drive.

ZOBACZ TAKŻE:

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Więcej o:
Copyright © Agora SA