Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V

Na salonie samochodowym w Paryżu obok prototypów nowych generacji modeli Jazz i HR-V, Honda zaprezentuje także model CR-V po liftingu
Honda Civic Sport Salon Paryż 2014 | Honda Civic Sport

Odświeżony SUV marki wyróżnia się nowymi reflektorami, przestylizowaną atrapą chłodnicy, zmienionymi światłami przeciwmgielnymi i przeprojektowanymi zderzakami. Modernizacja objęła również tylne lampy w technologii LED i pokrywę bagażnika.

Honda CR-V - ogłoszenia aut używanych

Ponadto CR-V w wersji 4x4 zostanie wyposażony w mocniejszy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC, który zastąpi dotychczasowy, większy motor 2.2 i-DTEC. Nowa wersja turbodiesla generuje 160 KM mocy i 350 Nm momentu obrotowego, emitując 130 g CO2/km. Wraz z nowym silnikiem zadebiutuje dziewięciobiegowa, automatyczna skrzynia biegów. Wariant z napędem na jedną oś i przekładnią manualną nadal będzie oferowany z silnikiem o mocy 120 KM.

Honda CR-V po liftingu z mocniejszym silnikiem Diesla trafi do sprzedaży wiosną 2015 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

2013 Honda CR-V 1.6 i-DTEC

Więcej o:
Komentarze (38)
Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: c

    Oceniono 35 razy 31

    Pogłupieli z tymi liftingami. Niedługo samochody będą przechodzić liftingi zaraz po rozpoczęciu produkcji. Przecież to dopiero dwa lata jest odkąd CR-V IV jest w produkcji.

  • lukasz_patrykus

    Oceniono 22 razy 14

    bardzo fajny rodzinny samochód, cichy, wygodny z duuużym bagażnikiem, (mam 2.0 benzyna, z ręczna skrzynia biegów, 2013 rocznik) - polecam na dłuższe trasy :-)
    PS. trzeba się dobrze przyjżec żeby zauważyć ten lifting

  • Gość: Greg

    Oceniono 13 razy 13

    a kiedy nowy accord z 2.4 i takim automatem ?

  • Gość: Gość

    Oceniono 29 razy 11

    Mam nowa CR V i jestem super zadowolony. Żadnych problemów technicznych, zrobiłem już ponad 40tys. Nawet w wersji benzynowej pali w lecie 7,5l/100 km, w zimie pół litra wiecej. Szkoda tylko ze nie był od początku super automatu, na 5-biegowy nie miałem ochoty. Cichy, duży, praktyczny samochód, świetne hamulce, nowoczesne wnętrze, nie jest zbyt szybki, ale rewelacyjnie sie sprawdza jako duże, podniesione kombi. Ci którzy krytykują CRV jako SUVa chyba w nim nie siedzieli.

  • Gość: m-kow

    Oceniono 8 razy 6

    @Gość: Greg
    Na Europę? Wątpię. Segment D nie ma teraz lekko. My będziemy mieli wkrótce auta z benzyną 0,5L biturbo, wtryskiem do cylindra 200KM i kołem czteromasowym, spaliny specjalnie dla białego misia będzie dopalał 4 razy a po 100000 km bedziesz go po prostu wynosił na smietnik...
    Accord dla Putinów jest tu
    http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2014/08/2015-Honda-Accord-front-right-three-quarter-at-the-2014-Moscow-Motor-Show.jpg

  • niezalany

    Oceniono 5 razy 5

    może nareszcie będzie tańszy ten diesel bo przeceiż z mniejszą akcyzą

  • hernandez

    Oceniono 6 razy 4

    Mam benzynę 2.0 w manualu rocznik 2012 tj poprzedni model.W środku wyżej się siedzi niż w nowej i chyba więcej miejsca - odczucie subiektywne. W mieście 10-12. Na trasie do 110 można do 8 zejść ale jazda spokojna. Na autostradzie przy średniej 130 10 litrów ale im szybciej tym więcej. Przy 150 15 160 16 itp. Powyżej 120 nie przyspiesza ale nie ma cudów - dużą buda robi swoje.Moc za mała. Jak ktoś szuka dużego rodzinnego auta a nie oczekuje osiągów to polecam. Na autostradzie niestety mały bak 58 litrów zniechęca do szybkiej jazdy.

  • Gość: Alf

    0

    No i ciekawe ile będzie kosztował ten diesel - bo dzięki zmniejszeniu pojemności poniżej 2 litrów akcyza maleje o 15,5% - czyli ok 20 tys. zł - ciekawe ile obniżą ?? a ile sobie Honda złapie (i będzie po porostu więcej zarabiać a mniej podatku płacić) ??

  • Gość: Mik

    Oceniono 2 razy 0

    Ciekawe jaka cena...teraz 1.6 diesel 120km jest bodajże 21 tys tańszy od 150...bez at, bez awd...doliczyć wszystko plus cenę za moc 160 km i będzie tyle co za 2.2 dtec...ciekawe ile turbin, jaka zywtnosc 9 zf, jaki maksymalny moment ta skrzynia przenosi...i co z dpf? Czy wymaga mocznik itp jak 2.0 tdi...szkoda ze przez euro 6 wypada nam 2.2 dtec, jak wcześniej przez euro 5 1.9 tdi...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX