Chevrolet Tahoe i Suburban Texas Edition i Z71 | Więcej USA w USA

Chevrolety Tahoe i Suburban to jedne z najpopularniejszych aut na amerykańskim rynku. Dla wzmocnienia pozycji tych modeli Chevrolet wprowadził wersję Z71 i limitowaną wersję o nazwie Texas
Nowy Suburban | Dinozaury wciąż żyweNowy Chevrolet Suburban i GMC Yukon | Dinozaury wciąż żywe

Dlaczego Texas? Chevrolet postanowił uczcić wielką miłość mieszkańców tego stanu do samochodów typu SUV. Co wyróżnia wersję Texas? Oczywiście oznaczenia, które pojawiły się na drzwiach, w których literka X została zastąpiona symbolem stanu, czyli gwiazdą. Na liście wyposażenia znajdziemy za to darmową subskrypcję do radia satelitarnego SiriusXM, pakiet o nazwie Max Trailering, w skład którego wchodzą hak holowniczy, gniazdo prądu oraz tylny most ze zmienionym przełożeniem wynoszącym 3,42 i elektryczny kontroler układu hamulcowego przyczepy.

Sprawdź ile kosztują amerykańskie SUV w Polsce

W wersji LT klienci otrzymają także nawigację oraz 20-calowe polerowane felgi aluminiowe. W bogatszej LTZ pojawią się za to 22-calowe lakierowane obręcze kół. Texas Edition w przypadku wersji LT będzie kosztował o 2195 dolarów więcej, a do wersji LTZ trzeba będzie dopłacić 1095 dolarów.

Dyrektor marketingu marki Chevrolet powiedział, że "Texas to obszar półciężarówek Chevy. Tahoe i Suburban w wersji Texas powstały dla uczczenia tego zjawiska, które jest jak mecz futbolu amerykańskiego w piątkowy wieczór. Te auta są częścią codziennego życia w Teksasie."

Chevrolet postanowił zaprezentować także Tahoe i Suburbana w nowej wersji Z71. Wyróżnia się ona nowym przednim grillem oraz dolną listewką. Z71 otrzymała także nowe 18-calowe felgi z terenowymi oponami i lampy przeciwmgłowe. Dodatkiem są przednie haki holownicze, progi ułatwiające wsiadanie i oczywiście oznaczenia. Bazowa wersja Tahoe kosztuje w Stanach Zjednoczonych od 54 tys. dolarów a Suburban od 56 695 dolarów.


ZOBACZ TAKŻE:

GMC Terrain 2.4 SLT | Test | Znak czasu

GMC Terrain 2.4 SLT | Test | Znak czasu

Więcej o:
Komentarze (23)
Chevrolet Tahoe i Suburban Texas Edition i Z71 | Więcej USA w USA
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mike

    Oceniono 84 razy 56

    Jeśli kogoś stać na wielkie auto z wielkim silnikiem na benzynę, to po prostu kupuje wielkie auto z wielkim silnikiem na benzynę. Jeśli ktoś chce pokazać sąsiadom z bloku, że go stać na wielkie auto z wielkim silnikiem na benzynę, to z reguły kupuje wielkie auto z wielkim silnikiem na benzynę i montuje LPG.

  • Gość: znawca

    Oceniono 28 razy 16

    Panie Piotrze .Mozna bylo by pobudzic nute wiadomosci o autach za oceanu ,gdzie nikt nie podnieca sie zanizaniem zuzycic paliwa jesli chodzi o duze rasowe auta amerykanskie.Te auta byly kupowane i beda nadal ,pomimo modlow ekologow .Widocznie nie jest tak zle z ekologia, jesli produkuje sie takie monstra w niemaniu europejczykow .Wystarczy spojzec na statystyki europejskich aut sprzedajacych sie za oceanem, jakie sprzedaja sie jak cieple bulki .Sa to auta z silnikami V6 lub V8 , L 4 sa niszowe .Jest temat ,mozna poruszyc dla ciekawosci co sie sprzedaje za oceanem.Jest o czym pisac . Dinozaury zyja, Europa sama je podsyla do Pl.Ameryki.Brawo.

  • pan_koracz

    Oceniono 31 razy 13

    Na moim podwórku wszyscy mają lepsze auta - diesle, pierdółki etc. Ja mam duży, niemodny silnik i jako jedyny GAZ. Wolę cichą, miłą pracę moc prawie 250 koni (silnik niezbyt wysilony), żadnego turbo. Liczyłem ceny diesle o podobnych właściwościach były drogie i pierdziały.

  • Lu M

    Oceniono 2 razy 0

    Te samochody kosztuja tyle, co Audi Q7, BMW X5. Nie zuzywaja wiecej paliwa. Sa troche kiepskie jakosciowo w porownaniu z europejskimi markami ale nadrabiaja rozmiarem. Paliwo miesiecznie kosztuje wlascicieli $100 wiecej a przeciez dla klasy tzw 'sredniej' to nie jest duza roznica. Bylem latem w Polsce i widzialem tam wiecej BMW X5 i X6 niz widuje w Stanach.

  • Gość: iwo

    Oceniono 130 razy -80

    Przerośnięte paliwożerne i trujące atmosferę auta do cowboyów.
    Archaiczny wygląd. Do tego nadające się tylko do jazdy na wprost. Pierwszy lepszy diesel z Europy bije je na głowę w sile uciągu.
    Tak to są dinozaury i wiemy jak skończyły ;-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX