Nowe Audi TT na polskim rynku

W polskich salonach Audi można już składać zamówienia na nową generację sportowego modelu TT Coupe. Cennik otwiera kwota 160 240 zł
Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze

Tyle kosztuje podstawowa wersja z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 230 KM i sześciobiegową, manualną skrzynią biegów. Za dopłatą ten wariant silnikowy można wyposażyć w napęd quattro i przekładnię s tronic. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje wtedy 5,4 sekundy. Przygotowano także odmianę wysokoprężną ze 180-konną jednostką 2.0 TDI ultra. Topowy model TTS o mocy 310 KM dołączy do oferty w późniejszym czasie.

Seryjne wyposażenie jest bardzo bogate, obejmuje m.in.: zawieszenie o sportowej charakterystyce, obręcze kół ze stopu metali lekkich, funkcję start-stop, tylny spojler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h, reflektory ksenonowe plus i diodowe tylne światła hamowania, kierownicę wielofunkcyjną, sportowe fotele i pakiet optyczny z aluminiowymi aplikacjami.

Audi TT - cennik

Techniczną nowością, również dostępną standardzie, jest Audi virtual cockpit, który zajął miejsce klasycznych zegarów analogowych. Ekran o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy. W widoku standardowym na pierwszym planie znajdują się prędkościomierz i obrotomierz. W trybie „Infotainment" wirtualne zegary są pomniejszone, tworząc miejsce dla wielu innych funkcji, np. dla powiększonej mapy nawigacji.

Audi TT - ogłoszenia aut używanych

Lista opcji, jak na Audi przystało, również jest okazała. Do najważniejszych elementów należą: Audi drive selekt - system zmieniający charakter pojazdu poprzez odpowiednie dopasowanie układu kierowniczego, charakterystyki pedału przyspieszenia oraz skrzyni biegów (w modelach ze skrzynią S tronic); elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride i szereg systemów wspomagających bezpieczeństwo na drodze, m.in. Audi side assist, Audi active lane assist (w standardzie dla 2.0 TFSI)i system rozpoznawania i wyświetlania na ekranie komputera pokładowego znaków ograniczających prędkość (tylko w połączeniu z MMI Navigation plus z MMI touch).

Dodatkowo dostępne są również w pełni diodowe reflektory lub zaawansowane reflektory Audi Matrix LED, szereg pakietów stylistycznych z najbardziej rozbudowanym pakietem sportowym S line oraz tapicerka skórzana w kilku wersjach. W zakresie systemów infotainment zamówić można MMI navigation plus z polem dotykowym MMI touch lub pakiet Connectivity. Nowe Audi TT Coupé, na życzenie klienta może być objęte programem serwisowym Audi Extensive w aż dziewięciu jego wariantach.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Audi TTRS | Test | (Nie)chwyta za serce

Audi TTRS - test Moto.pl

Więcej o:
Komentarze (9)
Nowe Audi TT na polskim rynku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Piotr

    Oceniono 8 razy 4

    Jak mawia mój szwagier badewane mit alufelgi

  • 4zero

    Oceniono 1 raz 1

    na zdjeciu nr 7 - ta postac bedzie najczesciej spotykana na polskich giełdach

  • joe_brody

    Oceniono 1 raz 1

    Pierwsze TT było fajne. Design w stylu retro, nawiązujący do Porsche Speedstera, napęd quattro, niezły (i trwały) silnik 1.8T - już jest klasyką. Peter Schreyer zrobił dobrą robotę. Następca był już tylko jednym z wielu hot-hatches, zwłaszcza stylizacja tyłu banalna do bólu - może tylko wersja cabrio miała w sobie nieco charakteru. Teraz baaardzo starają się go ożywić, ale zwróćcie uwagę na to, że na żadnej fotce nie ma widoku tylnej części - nie chcą odstraszyć potencjalnych klientów...

  • zdenek117

    0

    Nie podoba mi się moda na wyświetlacze zamiast zegarów. Nic nie zastąpi pnącej się w górę wskazówki obrotomierza i prędkościomierza. Wiem, że można ustawić sobie wskazówkę na wyświetlaczu, ale to nie to samo.

    Mądre zegarki nie wyprą nigdy klasycznych z rynku, tak też będą samochody ze wskazówkami. Szkoda, że nie ma wyboru pomiędzy klasyką, a elektroniką w niektórych modelach.

  • blablick

    Oceniono 4 razy 0

    Fajne auto z niezłym silnikiem który niestety często bierze olej, a Audi nie chce tego naprawiać w ramach Gwarancji.
    Nieporozumieniem są te skądinąd efektowne zegary. O ile tacho można zaakceptować, o tyle korzystanie z navi jest bardzo niebezpieczne ze względu na adaptacje wzroku do dwóch skrajnie różnych ogniskowych.

  • popijajac_piwo

    Oceniono 5 razy -3

    "Przygotowano także odmianę wysokoprężną ze 180-konną jednostką 2.0 TDI ultra"

    Jakaś kpina ta 180KM 2.0 TDI ultra. VW ostatnio wspominał o Pasku z 250KM 2.0 TDI...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX