Trzecia generacja, jako pierwsze auto seryjne, pokazuje jak zmienia się język stylistyczny Skody, podążający w bardziej wyrazistym kierunku. Świetne proporcje, opływowe kształty i ostre linie - tym wyróżnia się nowy design marki. W dodatku nowa Fabia zapewnia znacznie więcej możliwości personalizacji niż do tej pory - zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Premiera rynkowa nowego modelu odbędzie się w listopadzie bieżącego roku.
Co więcej, Fabia to samochód nieduży, ale bardzo zaawansowany technologicznie. W nowej odsłonie modelu znalazły się innowacyjne systemy bezpieczeństwa, rozrywki i podnoszące komfort jazdy, znane z wyższych klas pojazdów. Po raz pierwszy Skoda może być sparowana ze smartfonem za pomocą technologii MirrorLink. Nowe standardy ustanawia również całkowicie nowa gama silnikowa, czyniąca trzecią generację modelu najbardziej ekologiczną i najbardziej ekonomiczną w historii. W porównaniu z poprzedniczką nowa Fabia zużywa aż do 17% mniej paliwa.
Sprawdź specjalne oferty na nowe modele Skody
Dzięki zupełnie nowej, trzeciej generacji modelu, czeski producent zamierza kontynuować imponującą historię sukcesu Fabii. Ze światową sprzedażą na poziomie 3,4 mln sztuk, Skoda Fabia jest drugim najlepiej sprzedającym się samochodem z Czech, zaraz po Octavii. Pomiędzy 1999 a 2006 rokiem Skoda dostarczyła Klientom w sumie 1,8 mln Fabii pierwszej generacji. Druga generacja sprzedała się w liczbie około 1,7 mln egzemplarzy.
Przed początkiem produkcji nowej Skody Fabia, w fabryce w Mladá Boleslav ukończono szerokie prace przystosowawcze i remontowe, przeprowadzone w czasie przerwy wakacyjnej zakończonej w połowie sierpnia. W proces ten było zaangażowanych 40 firm specjalizujących się w technologii produkcji oraz setki ekspertów w tej dziedzinie.
ZOBACZ TAKŻE: