Salon Paryż 2014 | Suzuki Vitara | Pierwsze zdjęcie

Suzuki planuje małą rewolucję w swojej palecie. Nowa Vitara będzie kontynuować tradycje Grand Vitary
Suzuki Vitara 3d 2.4 - test | Za kierownicą Suzuki Vitara 3d 2.4 - test

Suzuki nie zdradziło jeszcze żadnych informacji na temat modelu produkcyjnego. Znamy jedynie kilka faktów dotyczących zeszłorocznego prototypu o nazwie iV-4. Jest on na tyle podobny do Vitary (albo odwrotnie), że wymiary powinny być niemal identyczne. Suzuki iV-4 mierzył 4 215 mm długości, 1 850 mm szerokości i 1 665 mm wysokości. Rozstaw osi pojazdu wynosił 2 500 mm. Vitara będzie wyposażona w najnowszą generację napędu ALLGRIP (4WD).

Ile kosztuje używana Grand Vitara?

Nowa Vitara będzie kontynuować tradycje Grand Vitary. Ma być sporym SUV z napędem 4x4 i wymiarami pomiędzy Vitarą 3d, a Grand Vitarą. Jednocześnie można się spodziewać, że debiut rynkowy nowego modelu spowoduje zakończenie produkcji modelu SX4 Classic. Na więcej informacji musimy jeszcze poczekać.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Więcej o:
Komentarze (5)
Salon Paryż 2014 | Suzuki Vitara | Pierwsze zdjęcie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • liczbynieklamia

    Oceniono 31 razy 19

    Pytanie zasadnicze - po co na rynku tysięczny mikro-SUV, którego właściwości terenowe są zbliżone do typowego hatchbacka z napędem 4x4, czyli znikome? Vitara nr 1 była ucywilizowanym Samuraiem - samochodem, którym można było jeździć w terenie (jak Samurai), ale i bez większego bólu wyjechać w trasę (tego Samurai już nie potrafił). Czy naprawdę jest sens bić się ze wszystkimi i próbować zrobić kolejne bezsensowne autko segmentu B udające SUV-a? Czy nie lepiej byłoby wziąć Jimny i spróbować tak je zmienić, by zachowało większość swoich właściwości terenowych, jednocześnie zyskując sporo komfortu?

  • Gość: timm

    Oceniono 22 razy 8

    oj , straszna :(

  • Gość: Robert

    Oceniono 11 razy 3

    gdyby to była inna marka to bym się cieszył, ale znając suzuki i ich prezentowane koncepty to zanim ten samochód trafi do produkcji zamieni się w nudną papkę

  • szary-petent

    Oceniono 1 raz 1

    Suzuki ma ciekawą strategię stylistyczną. S-cross wygląda jak chińska podróba poprzedniego Qashqaia, a ten tutaj jak chińska wariacja stylistyczna na temat Range Rovera, Mitsubishi i Nissana razem wzięte.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX