Mercedes S 500 Plug-In Hybrid w polskiej ofercie

Mercedes-Benz rozpoczął przyjmowanie zamówień na flagową Klasę S w wydajnej i luksusowej wersji S 500 Plug-In Hybrid. Ceny modelu, dostępnego tylko z długim rozstawem osi, zaczynają się od 499 000 zł
Smart Fortwo vs Mercedes S Klasy Wideo | Smart Fortwo vs Mercedes Klasy S

To trzeci po S 400 HYBRID oraz S 300 BlueTEC HYBRID hybrydowy model w gamie nowej Klasy S. Samochód dysponuje mocą 442 KM oraz 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Hybrydowy układ napędowy składa się z benzynowego silnika V6 biturbo o pojemności trzech litrów (333 KM), motoru elektrycznego rozwijającego moc 115 KM oraz akumulatora litowo-jonowego, który można ładować z zewnętrznego źródła prądu. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 5,2 sekundy.

Używany Mercedes Klasy S - sprawdź ogłoszenia

Wyłącznie na napędzie elektrycznym hybrydowa Klasa S może przejechać dystans 33 km. Homologowane zużycie paliwa wynosi 2,8 l/100 km, co odpowiada emisji dwutlenku węgla na poziomie 65 g/km. Aby zwiększyć zaufanie klientów do nowej wersji Plug-In Hybrid, na komponenty układu hybrydowego oraz akumulator Mercedes-Benz udziela sześcioletniej gwarancji, ograniczonej przebiegiem 100 tys. km.

"S 500 Plug-In Hybrid oferuje klientom całą gamę innowacji, które zapewniły sukces nowej Klasie S, a dzięki inteligentnej strategii operowania napędem zapewnia wyjątkową dynamikę w połączeniu z najwyższą wydajnością. Co więcej, pozwala całkowicie bezemisyjnie pokonać dystans do 33 km" - powiedział Ola Källenius, wiceprezes Mercedes-Benz Cars ds. sprzedaży.

Mercedes S 500 Plug-In Hybrid to nie tylko wydajny napęd, ale również bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje m.in. funkcję wstępnej wentylacji kabiny, umożliwiającej z wyprzedzeniem zaprogramować pożądaną temperaturę powietrza we wnętrzu, np. za pośrednictwem aplikacji Mercedes connect me, a także uruchomienie podgrzewania foteli, kierownicy oraz podłokietników w drzwiach czy wentylacji siedzeń.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes-Benz S 65 AMG | Powrót króla

fot. Mercedes-Benz

Więcej o:
Komentarze (31)
Mercedes S 500 Plug-In Hybrid w polskiej ofercie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo29

    Oceniono 77 razy 73

    Coś jak palić w piecu dolarami i powiedzieć, że się zaoszczędziło na węglu.
    --
    parada karzełków

  • lech2011

    Oceniono 83 razy 67

    Kosztuje majątek, ale zużywa 2,8 l/100 km. Nowy Mercedes..

    Kogo z tych, których stać na to auto interesuje spalanie ? Kompletnie bez znaczenia.

  • Gość: jjjj

    Oceniono 28 razy 24

    co oznacza to: " Homologowane zużycie paliwa", które tutaj ma niby wynosić 2,8 l/100 km?? Tym wpisem jakoś się zabezpieczają, by ktoś ich nie oskarżył o okłamywanie klientów??

  • pawciu2

    Oceniono 20 razy 16

    Ja mam starego diesla :-) i jak jechalem za tirem na autostradzie mialem spalanie 3.2l/100 km. Starym dieslem na autostradzie :-)

  • hiszpan25

    Oceniono 17 razy 15

    auto tej klasy zazwyczaj jest kupowane by wygodnie i szybko pokonywac dlugie trasy a to powoduje ze mozna wlozyc miedzy bajki deklarowane zuzycia paliwa... o ile w miescie robiac powiedzmy 30-40km i zawsze startujac z domu z naladowanym akumulatorem faktycznie hybryda typu plug in bedzie malo palic to w trasie liczacej powiedzmy 300-400km cala robote bedzie musial odwalic silnik spalinowy... i z oszczednosci nici...

  • turbo-liberal

    Oceniono 15 razy 11

    Na trasie 1000km zaledwie 30 daje się przejechać na prądzie. Pozostałe 970km to tylko dźwiganie akumulatorów + bezużytecznego silnika. Nigdy nie zrozumiem tej chorej idei hybryd.

  • ampli-tuner

    Oceniono 11 razy 9

    Te spalanie to oczywiscie na dystansie pierwszych 100 km przy maksymalnym wykorzystaniu napedu elektrycznego. Ciekawe, czy w chwili pojawienia sie mozliwosci przejechania ponad setki elektrycznie pojawia sie informacje o homologwanym spalaniu na poziomie 0,0 l/ 100 km :D

    BTW, nie ma w komunikacie oczywiscie mowy o tym, ze akumulatory zostaly umiejscowione w baganizku, przez co stracil on calkiem sporo na pojemnosci:

    autovolta.pl/60-mercedes-szykuje-trzy-hybrydy

  • k.o.t

    Oceniono 12 razy 8

    2.8 L/100 km to on spala ale na biegu jalowym z gorki.

  • kermit.dolomit

    Oceniono 5 razy 5

    To samochody dla unijnej ekowierchuszki która kosi szmal na ekoszaleństwie aby ktoś nie zarzucił im że sami jeżdżą paliwożernymi autami

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX