Citroen C4 Cactus | Atrakcyjne ceny?

Miejski crossover Citroena ma być oferowany w atrakcyjnych cenach. Wiemy już ile trzeba zapłacić za model C4 Cactus
Citroen C4 Cactus | Pierwsza jazda | Z innej planetyCitroen C4 Cactus | Pierwsza jazda | Z innej planety

Citroen C4 Cactus ma być niedrogim crossoverem z bardzo konkurencyjnymi cenami. To wynik nowej strategii koncernu PSA plasującej modele Citroena nieco niżej od Peugeota. Citroen nadal pozostanie producentem znacznie droższych i lepiej wykończonych modeli serii DS, która to linia w przyszłości ma szansę zostać wyodrębnioną z Citroena marką.

Wróćmy jednak do Cactusa. Technicznie jest to bliźniak Peugeota 2008, ale już pierwszy rzut oka wystarczy, by zauważyć całkowitą niezależność stylistyczną. C4 Cactus ma awangardowy styl i oferuje wiele ciekawych rozwiązań, których próżno szukać u konkurencji. Należą do nich wewnętrzne uchwyty drzwi wzorowane na samochodach sprzed pół wieku, przednia kanapa ( tylko w wersji z automatyczną skrzynią biegów), czy system AirBump chroniący wybrane elementy nadwozia przed uszkodzeniem. Na pokładzie nie zabrakło nowoczesnej techniki, czego dowodem są dwa wyświetlacze podające wszystkie niezbędne informacje.

Citroen C4 - Ogłoszenia

Ile za tak skrojone auto trzeba zapłacić? Cena podstawowej wersji Start z silnikiem benzynowym R3 1.2 Pure Tech o mocy 75 KM to 51 900 zł. Podstawowa wersja Peugeota 2008 Access 1.2 Pure Tech kosztuje 55 300 zł, ale oferuje moc 82 KM. C4 Cactus Live (82 KM) kosztuje 54 900 zł.

Wersja Start jest tzw. pozycja cennikową. Ma co prawda niemal pełne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, oraz system audio CD/MP3 z wejściami USB i AUX, ale niewiele więcej. Klimatyzacja ręczna i relingi dachowe oferowane są standardowo od wersji Feel, a obręcze ze stopów lekkich od Feel Edition.

Citroen C4 Cactus - cennik


ZOBACZ TAKŻE:

Citroen C1 | Polskie ceny

Citroen C1 | Polskie ceny

Więcej o:
Komentarze (10)
Citroen C4 Cactus | Atrakcyjne ceny?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: czeslaw1949

    Oceniono 25 razy 17

    Dzisiaj odbylem nim jazde probna i obejrzalem dokladnie 3 wersje. Jechalem wersja shine 1,2-82KM. Samochod bardzo dobrze jedzie, bardzo dobrze wyglada w srodku i na zewnatrz, materialy sa jakosciowo na lepiej niz dobrym poziomie. W sprawie cen nie zabieram glosu, bo jest to sprawa popytu. Krytykom proponuje, zeby cos zaprojektowali i wdrozyli do sprzedazy. Dla uzupelnienia dodam , ze mam 65lat, Jezdze 8 nowym samochodem i nie posiadam moherowego beretu i przypisywanym do mojego wieku atrybutow. Pozdrawiam. Czeslaw1949.

  • Gość: alan

    Oceniono 17 razy -17

    Ale brzydal.

  • Gość: hipster

    Oceniono 10 razy 0

    Ale taczka. Nie sądzę aby z tyłu zmieściły się 2 rowery.

  • Gość: ddd

    Oceniono 31 razy 7

    Ceny z kosmosu pomimo tragicznego wyposażenia... to raczej nie będzie hit sprzedażowy na miarę Juke'a.

  • Gość: Na kłopoty Bednarski

    Oceniono 47 razy -5

    niezły sztos: obtaniona furmanka na podwoziu miejskiego samochodu (C3) sprzedawana jako kompaktowy SUV (C4) w cenie aut kompaktowych (Golf, Kia cee'd). Życzę powodzenia :D Pewnie zaraz pojawi się superpromocja 40% rabatu, jak zawsze u cytryniarzy żabojadów.

  • Gość: Maciek

    Oceniono 38 razy -8

    Hahaha, awangardowe rozwiązania w postaci plastikowych pasków do zamykania drzwi i gumowych drzwi. Czyli teraz obtaniactwo nazywamy awangardą. Nie wytrzymam ... :D:D:D:D

  • Gość: ozzy

    Oceniono 20 razy 10

    Oglądałem wczoraj w salonie. Wygląd zewnętrzy rewelacja. Wykonanie nieco gorzej, poziom grórnych krawędzi drzwi miał 2-3mm różnicy. Wnętrze bardzo fajne i przyjemne, ale w porównaniu z c4 materiały rozczarowywują. W sumie to powinien się nazywać c3 cactus, albo c4mini, bo przestrzeni na nogi z tyłu z c4 niestety porównać nie da rady. Ogólnie myślę, że z ceną podstawy nieco przesadzili, ale może będzie jak to u citroena: "przyszedł pan, no to 7k upustu tak na dzień dobry".

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX