Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault

Mercedes rozszerza ofertę silników wysokoprężnych w crossoverze GLA. Oprócz swoich jednostek 2.1 CDI do oferty dołączy mniejszy motor
Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie AMercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes poszukiwał małej jednostki wysokoprężnej, by rozszerzyć ofertę o oszczędne źródło napędu o niskiej emisji CO2. W wyniku współpracy z Renault pod maskę GLA trafi silnik 1.5 dCi, który otrzyma zapewne typowe dla Mercedesa oznaczenie CDI.

Mercedes A - Ogłoszenia

Podstawowy model z silnikiem wysokoprężnym będzie nazywał się GLA 180 CDI. Moc 109 KM wydaje się dość skromna, ale ta jednostka będzie w stanie rozpędzić GLA ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 12 sekund i pozwoli osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 190 km/h. Ważniejsze ma okazać się zużycie paliwa. Średnio GLA 180 CDI ma zadowalać się 4 litrami oleju napędowego na 100 km, jeśli klient zdecyduje się na sześciobiegową skrzynię ręczną. Wybór dwusprzęgłowej skrzyni 7G-DCT (także konstrukcja Renault) zbija wynik do 3,9 l/100 km. Ceny w Niemczech startują od 30 553 euro.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes GLA 45 AMG

Salon Detroit 2014 | Mercedes GLA 45 AMG

Zdjęcie BOSCH filtr oleju - diesel 1457429239 Zdjęcie LOTOS Diesel 15W40 5L Zdjęcie Dräger Rurki do pomiaru Olej napędowy DIESEL
BOSCH filtr oleju - diesel LOTOS Diesel 15W40 5L Dräger Rurki do pomiaru Oleju diesel
Sprawdź ceny » Porównaj ceny » Sprawdź ceny »
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (48)
Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • p406_737u

    Oceniono 51 razy 33

    Mercedes kupuje silniki od Renault, ba! całe auta produkuje na ich liniach produkcyjnych. Ford kupuje silniki od Peugeota (HDi). BMW kupuje silniki od Peugeota (1.6 benzyna do Mini, 1.6 HDi do serii 1).

    A potem czytamy "porównania" niemieckich aut i francuskich w prasie motoryzacyjnej. Porównują dwa auta z tym samym silnikiem i zawsze wtedy we francuskim silnik jest "be", w niemieckim "cacy". Przestałem czytać taką prasę, jak w porównaniu Mondeo z dieslem 2.0 i Peugeota z tym samym silnikiem francuz oberwał za silnik chwalony w niemcu. Propaganda!

  • Gość: HK

    Oceniono 21 razy 17

    po jeździe próbnej A-klasą z dieslem uważam, że również mocniejsze ropniaki powinni dokupić, bo klekot i wibracje silnika 2,1 nasuwają skojarzenie z 1,9 TDI volkswagena.

  • Gość: f10

    Oceniono 14 razy 14

    Wow! przedni napęd, 1.5dci, cena z wyposażeniem około 180 tys zł.
    Marketingowcy powinni dostać Oscara jeśli to się sprzeda :)
    ps
    wydech jak w V8 buhaahahahaha

  • Gość: Jack2010

    Oceniono 12 razy 12

    Zastanawia mnie tylko, dlaczego MB wybrał mocno już leciwy i naprawdę śrenio udany 1.5 dci zamiast najnowszej i przy okazji- bardzo udanej jesdnostki renault 1.6 dci 130KM?

  • ajachcealojz

    Oceniono 4 razy 4

    Będzie rdzewiał jak Mercedes i obracał panewki jak Renault. Ale w sumie czego się spodziewać po firmie która była tak bezczelna, że zintegrowała czujnik MAP w jednej obudowie z ECU, czyli każda wymiana czujnika oznaczała wymianę komputera silnika. Bo tak.

  • lechpol

    Oceniono 8 razy 4

    przepraszam, ale jaki mamy rok ? hallo MB jest rok 2014 !!!

    12sek do 100km/h i to za 30.500EUR ???

    HALLO !!! Takie wyniki to mialy (Wasze pewnie tez MB) auta w latach 70-tych :D

  • fahowiedz

    Oceniono 2 razy 2

    Mercedes ma "szczęście" do łączenia się w pary z producentami tandety. Wcześniej Chrysler popsuł mu strasznie opinię tak że małżeństwo się rozpadło. Teraz no sam nie wiem bo zjeździłem 1.5dci firmowym Megane hatchback i dwa razy się zepsuł na amen. A tak to jeździł nie powiem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX