Pierwszą nowością będzie podstawowy dziś model 458 Italia z nowym turbodoładowanym silnikiem. Po modyfikacji otrzyma oznaczenie 458M (Modificata), lub 458T (Turbocharger). Sam silnik to prawdopodobnie jednostka 3.8 V8 osiągająca nawet 670 KM.
Także w 2015 roku do wybranych klientów trafią dwie kolejne wersje modelu LaFerrari. Pierwszy z nich to Spider, który będzie dwukrotnie droższy od coupe, ale jego produkcja ograniczona do 50 sztuk. Jeszcze rzadszy będzie LaFerrari FXX (30 sztuk), napędzany silnikiem o mocy szacowanej na 1050 KM. O jego cenie lepiej nie myśleć.
W 2016 roku przyjdzie pora na zmodyfikowaną wersję FF. Tu zmiana silnika będzie bardziej dotkliwa dla dumy właściciela, bo potężne V12 ustąpi miejsca V8-ce. Moc szacowana jest na ok. 700 KM, co powinno nieco powetować stratę czterech cylindrów.
Sprawdź ile kosztuje używane Ferrari California
W połowie 2017 roku Ferrari powinno pokazać drugą generację kabrioletu California. Sztywny składany dach pozostanie znakiem rozpoznawczym tego modelu. Pod maską będzie pracował silnik V8 z doładowaniem.
Na koniec najciekawsza informacja, choć jeszcze nie potwierdzona. Ferrari jeszcze w tej dekadzie ma zamiar zaprezentować podstawowy model, pozycjonowany poniżej dzisiejszej Italii. Auto będzie prawdopodobnie napędzane silnikiem V6 2.9 Turbo o mocy 500 KM i momencie niemal 600 Nm. Czekamy z niecierpliwością.
ZOBACZ TAKŻE: