Peugeot 508 | Facelifting - nowy przód, więcej techniki

Już teraz wiemy jak wyglądać będzie zmodernizowany Peugeot 508, który pojawi się na rynku pod koniec 2014 roku. Oto pierwsze zdjęcia
Peugeot 308 SW - ceny w PolscePeugeot 308 SW - ceny w Polsce

Największa limuzyna Peugeota została wprowadzona na rynek w 2011 roku. Po czterech latach pora na zmiany. Nowy model został zaprezentowany wyselekcjonowanej grupie w Londynie w środę (18 czerwca 2014). Duża, oficjalna prezentacja odbędzie się pod koniec sierpnia podczas salonu samochodowego w Moskwie, a dopiero później zobaczyć go będzie można w na targach w Paryżu.

Nowy model rozpoznamy głównie po zmienionym przedniej części auta. Wlot powietrza otrzymał nowy kształt i dumnie, wbudowanego pionowo lwa - logotyp  Peugeota. Również światła mają nowy kształt oraz technologię LED. Diody świateł dziennych wbudowano na dole zderzaka. Z tyłu zmian nieco mniej - nowo wyprofilowane klosze lamp i uformowanie zderzaka.

Sprawdź ceny używanego Peugeota 508

W środku pojawił się 7 calowy, dotykowy monitor. Można na nim sterować większością funkcji auta. Przez to inżynierowie mogli zrezygnować z całej gromady klawiszy i przełączników. Na konsoli środkowej zabudowano nowy, zamykany schowek. Na liście dodatków znalazł się m.in. Head-up-Display i asystent monitorowania martwego pola.

Nowy 508 dostępny będzie z nowymi silnikami. 1,6 litrowa, benzynowa jednostka o mocy 165 KM zastąpi silnik 156 konny. Można będzie go zamówić z 6 biegową ręczną lub automatyczną skrzynią biegów. W ofercie pojawi się również 180 konny, dwulitrowy diesel BlueHDi. Zmian za to nie ma w wersji hybrydowej.

Produkcja nowego Peugeota 508 będzie miała miejsce w dwóch fabrykach. Na europejski rynek we francuskim Rennes, a na chiński w Wuhan. Premiera na starym kontynencie przewidziana jest na 10 września. W Chinach auto pojawi się w sprzedaży w styczniu 2015 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308

Więcej o:
Komentarze (20)
Peugeot 508 | Facelifting - nowy przód, więcej techniki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Już chyba nie peugeotowiec

    Oceniono 40 razy -14

    sorry, ale tyłka nie urywa - nowy zderzak, lampy przednie, maska.... to za mało! całkiem olano tył samochodu - tam powinno się więcej dziać! auto powinno onieśmielać do wyprzedzania!
    silniki są wymuszone wprowadzeniem normy euro6, więc też nie dlatego, że mogli, ale dlatego że musieli! ekran dotykowy 7 cali jest mały i sprawdza się w p. 208, p. 2008, p 308 gdzie jest blisko kierowcy, ale kto siedział w p 508 wie, że dostęp do niego będzie mniej komfortowy... no i co z tego że wsadzają w p 508 tego niezwykle słabego tableta (nie oszukujmy się - nawet biedronka sprzedaje bardziej nowoczesne), skoro praktycznie brak wsparcia dla niego (ktoś widział jakieś dodatkowe aplikacje zwiększające jego funkcjonalność albo choćby pozwalające na zmianę kolorystyki??). wnętrze kompletnie zapomniane, szczególiki zmienione, ale ogólne oczekiwałbym więcej, czyli nawiązania do rozwiązań z 308 - gdzie konsola centralna jest minimalistyczna, ale niezwykle elegancka. Wpakowanie LEDowych świateł oznacza, że ksenony nie będą już oferowane (może i lepiej), a pewnie będą tak jak w 308 tylko w najwyższej wersji wyposażeniowej Allure i GT. Wersja GT nawet nie wspomniana, ale przez skórę czuję, że będzie wykastrowana i silnik 2.2 HDi już nie będzie w niej dostępny, a zastąpi go 2.0 HDi 180 KM. Silnik benzynowy 1.6 THP 165 KM pewnie wystarcza w powolnym poruszaniu się po zakorkowanych ulicach, ale we flagowej limuzynie klient powinien mieć możliwość zamówienia silnika o większej pojemności (tak, wiem nawet gdyby wsadzili w niego 1.2 THP 110 KM to też by się "jakoś" sprawdził).
    Ogólnie - wstyd Peugeot - na firmę z taką historią po raz kolejny rodzicie mysz...
    Cała para idzie, widzę, w Citroena. Obudzicie się z ręką w nocniku. W nocniku z logo Citroen.

  • Gość: ds5

    Oceniono 15 razy -9

    Ja posiadam francuza Citroena DS5 Sport Chic. Mam najechane nieco ponad 6 tys. km i już nie mogę się doczekać kiedy pozbędę się tego auta. Audio Deanona od nowości gra jak samo chce raz super innym razem jak kupa serwis nie potrafi znaleźć przyczyny. Tydzień temu zgłupiała nawigacja i w środku dnia przełącza się w tryb nocny. Do tego problemy z ledami do jazdy dziennej od jakiego czasu nie świecą tak jak powinny. Wnętrze na nierównej drodze trzeszczy. O automatycznej skrzyni biegów nawet nie ma co wspominać jej dzialanie woła o pomstę do nieba. Raz mienia biegi szybko i płynnie innym razem wcale nie reaguje na pedał gadu przez dobre 4-5S sekund po czym nagle wciska Cię w fotel. Bardzo niebezpieczne przy wyprzedzanie.
    Kupując DS myślałem że opinie o francuzach i ich awaryjności są mocno przesadzone niestety na własnej skórze przekonałem że to nie mit. Nigdy więcej francuza!

  • Gość: Marian Koniuszko

    Oceniono 7 razy -7

    Mam 508 SW Allure 2.0 HDI 140. Zawieszenie masakra. Twarde ja w jakimś wózku widłowym. Zawieszenie gdyby dali od Citroena C5 i byłby samochód idealny. Bak paliwa na 1000km PO MIEŚCIE!!!

  • sselrats

    Oceniono 2 razy -2

    CZarny plastik kroluje w srodku...

  • Gość: Raf

    0

    mam 508 GT, 110 000 KM w 1,5 roku. Auto bajka - po Passacie, Avensisie i Mondeo, także w topowych wersjach. Cicho, wygodnie, zbiera się zgrabnie, skrzynia do może nie DSG, ale dla normlanego użytkowania niezła. Jakość materiałów wykończenia, bez zarzutu. Polecam

  • Gość: Waldi

    0

    Posaidam 2.0 hdi 163 km w automacie, przebieg maly 32 tys. Jak narazie zadnych pronlemow oprocz, dogrania softu do radia bo wyswietlacz blyskal jak lampa w aparacie. Jestem xadowolony, najlepsze spalanie w trasie pelen bak (400 zl 72 l) =1370 km !!! Ale jazda eko tempomat i okolo 100 na zegarze:-) a tak generalnie w mieszanej jezdzie za 100 zl robie okolo 300 km......pozdrawiam

  • p406_737u

    Oceniono 1 raz 1

    HUD był w ofercie od początku!

  • jdarski

    Oceniono 3 razy 1

    Wersja hybrydowa jak najbardziej jest - przynajmniej w materiałach prasowych PSA.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX