Alfa Romeo Giulietta | Lekkie zmiany

Na rok modelowy 2014 Alfa Romeo postanowiła przypudrować nosek swojemu, póki co, największemu modelowi, Giulietta. Dodatkową nowością jest silnik wysokoprężny

Alfa Romeo Giulietta | 60 lat ślicznotki

Alfę Romeo Giulietta po liftingu wyróżnia nowy design grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowe, metalizowane kolory: biały, niebieski i brązowy. Zmiany we wnętrzu objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, który zapewnia lepsze trzymanie kierowcy i pasażera, a także nowe tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę. Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w takich samych barwach. Dodatkowo, kierowca Giulietty ma teraz do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i łączem bluetooth, obsługiwanym z kolorowego, dotykowego wyświetlacza w rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierownicy. Poprawione wyciszenie wnętrza zapewnia lepszą akustykę i podnosi komfort podróży.

Giulietta na rok modelowy 2014 będzie posiadała aż pięć wersji wyposażenia. Pierwszą z nich stanowi nowa specyfikacja Impression z klimatyzacją, systemem D.N.A., który pozwala dostosować osiągi do stylu jazdy i potrzeb kierowcy w różnych warunkach pogodowych, z zapewniającym precyzję prowadzenia elektronicznym mechanizmem różnicowym Alfa Q2 i dynamicznym sterowaniem pojazdem VDC, dostępna w nowej, niższej cenie 67 900 zł.

Następnie klient ma do wyboru znane z poprzedniej serii wersje Progression i Distinctive, doposażone na 2014 rok w bardziej zaawansowane radio UConnect 5" z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo, Distinctive została wzbogacona o chłodzony schowek oraz pakiet "Widoczność" zawierający przyciemnianą szybę przednią z czujnikiem deszczu i zmierzchu, elektrycznie chowane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne.

Alfa Romeo Giulietta - Ogłoszenia

Całkowitą nowością na 2014 rok jest bogato wyposażona wersja Exclusive zawierająca komfortowe wyposażenie Distinctive uzupełnione o felgi 17" Elegante ze stopów lekkich, czujniki zapachów, wilgotności oraz czujniki parkowania tylnego i obicie ze skóry połączonej z tkaniną Elegante.

Alfa Romeo MiTo - powiew świeżości

Z kolei topowa wersja Quadrifoglio Verde, dostępna z silnikiem 1750 TBi o mocy 235 KM, w serii zyskała radio UConnect, czujniki parkowania przód/tył, obicie ze skóry połączonej z Alcantarą i skrzynię biegów TCT. Ta ostatnia stanowi nowatorski, automatyczny układ przeniesienia napędu z dwoma suchymi sprzęgłami, złożony z dwóch równoległych przekładni, który umożliwia włączenie drugiej, gdy pierwsza nadal pracuje. Alfa TCT zapewnia nie tylko odczuwalnie większy komfort i bardziej sportową jazdę, ale również mniejsze spalanie.

Alfa Romeo Giulietta MY 2014 zależnie od wersji jest dostępna do wyboru z jednym z czterech silników benzynowych: 1.4 TB (105 KM), 1.4 TB (120 KM), 1.4 TB MultiAir (170 KM) z opcjonalną automatyczną skrzynią Alfa TCT, wyposażonymi w system Start&Stop, oraz Quadrifolgio Verde 1750 TBi (235 KM) TCT, a także z trzema Dieslami: 1.6 JTDM (105 KM), 2.0 JTDM (150 KM) i 2.0 JTDM (170 KM) również z systemem Start&Stop i dodatkowo Alfa TCT dla wersji 170-konnej.

W palecie silników nowością jest jednostka wysokoprężna 2.0 MultiJet2 o mocy 150 KM. Silnik jest wyposażony w turbosprężarkę o niskiej bezwładności, której wydajność i szybkość reakcji pozwala już w dolnym zakresie obrotów uzyskać najwyższy moment obrotowy 380 Nm przy 1750 obr/min. Pozwala to na doskonałe osiągi - maksymalną prędkość 210 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 8,8 sekundy. Wszystko to przy oszczędnym zużyciu paliwa w cyklu mieszanym wynoszącym 4,2 l/100 km.

ZOBACZ TAKŻE:

Za co kochamy włoską motoryzację?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.