Mitsubishi Pajero Sport ponownie w ofercie

W ubiegłym roku polskie przedstawicielstwo Mitsubishi próbnie wprowadziło na nasz rynek 150 sztuk Pajero Sport. Auta szybko się sprzedały, więc teraz do dilerów trafiła odświeżona wersja tego modelu
Mitsubishi Pajero Sport Intense  AT - test Moto.pl Mitsubishi Pajero Sport - test

Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić Mitsubishi Pajero Sport. Samochód ma niewiele wspólnego ze sportem, jak i modelem Pajero. To po prostu wariant kombi popularnego pickupa L200, czyli duży samochód o ramowej konstrukcji i ponadprzeciętnych zdolnościach terenowych. Taką samą ofertę znajdziemy u Nissana - modele Navara i Pathfinder.

Używane Mitsubishi - sprawdź ogłoszenia

Co się zmieniło w wersji 2014? Niewiele. Delikatne modyfikacje znajdziemy z przodu pojazdu w postaci nowego zderzaka i innej atrapy chłodnicy, a także w tylnej części za sprawą przestylizowanych kloszy lamp. Wprowadzono także nowy wzór aluminiowych obręczy kół i kolor nadwozia Titanium Grey Mica. We wnętrzu zastosowano nowy wzór tapicerki i lepsze materiały wykończeniowe konsoli i boczków drzwi. Ponadto dostępny jest radioodtwarzacz 2 DIN z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym.

Samochód jest napędzany 2,5-litrowym silnikiem Diesla z bezpośrednim wtryskiem common rail. Generuje on 178 KM mocy oraz 400 Nm momentu obrotowego (350 Nm z automatyczną skrzynią biegów). Auto wyposażono w układ napędu na obie osie Super Select 4WD, który daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła z blokadami centralnego i tylnego mechanizmu różnicowego i reduktorem (do wyboru są 4 tryby jazdy, standardowo napęd przenoszony jest na tylne koła).

Mitsubishi Pajero Sport występuje w Polsce w dwóch wersjach wyposażenia: Intense z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów oraz Intense Plus z automatyczną przekładnią. Pierwszy wariant kosztuje od 119 900 zł, a drugi 141 900 zł. Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy wynosi 3250 zł, a za skórzaną tapicerkę -  5000 zł. Na samochód bezpłatnie udzielana jest czteroletnia gwarancja do przebiegu 300 000 km (istnieje możliwość jej przedłużenia na pięć lat).

Wyposażenie seryjne obejmuje m.ni.: reflektory przeciwmgielne, ręczną klimatyzację z nawiewem dla drugiego rzędu siedzeń, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, radioodtwarzacz CD z wejściem AUX, relingi dachowe, stopnie boczne, podgrzewane przednie fotele, kierownicę pokrytą skórą z funkcją sterowania radiem, 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe), systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy, system ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, napęd 4x4 oraz mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX. W wyższej wersji Intense Plus AT znajdują się ponadto: magnezowe łopatki do zmiany biegów, przednie reflektory ksenonowe, automatyczna klimatyzacja i tempomat.

ZOBACZ TAKŻE:

Mitsubishi Space Star | Następca Colta w salonach

Nowy Mitsubishi Space Star

Więcej o:
Komentarze (10)
Mitsubishi Pajero Sport ponownie w ofercie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • nicpon007

    Oceniono 4 razy 0

    Jakby był jeszcze trochę ładniejszy... :)

  • svatopluk

    Oceniono 31 razy -21

    Od 120 patyków?
    Od 100 można dostać SsangYonga Rexton W i to z lepszym wyposażeniem.

  • Gość: BMW freak

    Oceniono 31 razy -27

    japonce sa tanie ,ale drogie czesci i gnijo , nie ten styl i szyk co niemieckie , ten kto jezdzil to wie .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX