Renault Megane R.S. 275 Trophy | Król hot hatchy?

Nie tak dawno temu Seat zdetronizował Renault pokonując Leonem Cuprą Północną Pętlę słynnego toru Nurburgring w mniej niż 8 minut. Na odpowiedź Francużów nie trzeba było długo czekać. Oto nowe Megane R.S. 275 Trophy, które ma odzyskać tytuł najszybszego hot hatcha
Renault Megane RS Renault Megane RS vs. Seat Leon Cupra | Wojna rozpoczęta

Sportowy kompakt Renault znany jest z limitowanych wersji specjalnych. Wszystko zaczęło się w 2011 roku od debiutu wersji Trophy. W 2012 roku do sprzedaży wprowadzono wersję Red Bull Racing RB7, a w 2013 Red Bull RB8. 2014 rok należy z kolei do Megane R.S. 275 Trophy.

Sprawdź oferty specjalne na nowe modele Renault

Auto jest seryjnie wyposażone w sportowe zawieszenie Cup i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (opcje w standardowym Megane R.S.). Kolejne zmiany stanowią: tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, lżejszy od fabrycznego i zapewniający chrapliwy dźwięk, a także regulowane amortyzatory Ohlins Road & Track. Jeśli dla kogoś to nadal zbyt mało, to za dopłatą Renault oferuje opony Michelin Pilot Sport Cup 2 - idealne na tor wyścigowy, opracowane specjalnie dla tego modelu

Odmiana Trophy to także 10 KM więcej. Inżynierom Renault udało się z dwulitrowego silnika turbo "wycisnąć" 275 KM przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 360 Nm, jest osiągany w zakresie 3000-5000 obr./min.

Próba pobicia czasu nowego Seata Leona Cupry będzie mieć miejsce 16 czerwca. Renault zapowiada, że pokona jedno okrążenie Nurburgringu w około 7 minut i 45 sekund. Czas Seata wynosi 7:58.40.

Zamówienia na limitowane Renault Megane R.S. Trophy będzie można składać na wybranych rynkach od 3 czerwca. We Francji samochód wyceniono na 38 tys. euro.

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Megane po liftingu | polski cennik

Renault Megane po liftingu - ceny

 

Zdjęcie ALPINE CDE-173BT Zdjęcie Audiocore AC9247 Zdjęcie Peiying PY3118
ALPINE CDE-173BT Audiocore AC9247 Peiying PY3118
Porównaj ceny » Sprawdź ceny » Sprawdź ceny »
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (7)
Renault Megane R.S. 275 Trophy | Król hot hatchy?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: SAABari

    Oceniono 10 razy -4

    hm...wyczyn...wielki literki RS i mega duma, że z 2.0 udało się zrobić 275 KM...i niby ekstremalnie sportowa wersja...a stary dobry SAAB w odsłonie NEVS właśnie pokazał zwykłe komfortowo - ale jednak sztywno zestrojone 9-3AERO w wersji Hirsch z 2.0 i również 275 KM i 420 NM momentu - nie chwaląć się przy okazji, że to super ekstremalna wersja - tylko zwykła normalne wersja, dla normalnego, kulturalnego człowieka, który nie musi nikomu niczego udowadniać krzykliwym kolorem

  • Maciej Grzyb

    Oceniono 14 razy -4

    Hot-hatch powinien się nadawać do używania codziennie, dawać jakąś praktyczność. Najlepiej żeby był 5 drzwiowy. Ten to jest bardziej małe coupe, niż hot-hatch.

  • ukropp

    Oceniono 31 razy -7

    zaraz po testach auto z niewiadomych przyczyn się rozpadło. francuscy konstruktorzy do tej pory zastanawiają się nad przyczyną...

  • fafarafafafa

    Oceniono 15 razy -7

    Hot hatch - chciałbym samochód sportowy, ale mnie nie stać.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX