Peugeot 308 SW | Ceny w Polsce

Peugeot Polska opublikował cennik nowej "308-ki" SW. Przy okazji wprowadzenia do sprzedaży odmiany kombi, zmianom uległy również ceny i silniki w ofercie hatchbacka
Produkcja silnika Turbo PureTechNowy silnik dla marek Citroen i Peugeot

W gamie debiutuje nowa jednostka napędowa 1.2 PureTech, która zastąpiła silniki 1.2 VTi i 1.6 THP. To oznacza, że w ofercie nie będzie już czterocylindrowego silnika benzynowego! Nowa trzycylindrowa konstrukcja z turbodoładowaniem będzie dostępna w dwóch wariantach mocy: 110 lub 130 KM. Jej podstawowa, wolnossąca wersja o mocy 82 KM będzie mogła trafić pod maskę hatchbacka. Jednostki wysokoprężne pozostają bez zmian: 1.6 e-HDI o mocy 92 i 115 KM. Nowością, ale tylko w gamie 308 SW, jest 150-konny motor 2.0 BlueHDI.

Sprawdź ile kosztuje używany Peugeot 308

Standardowe wyposażenie modelu (wersja Allure) obejmuje m.in.: ABS, ESP i kontrolę trakcji, komplet poduszek powietrznych, światła do jazdy dziennej w technologii LED, centralny zamek z pilotem, wspomaganie układu kierowniczego, tempomat z ogranicznikiem prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka boczne, komputer pokładowy, radioodtwarzacz CD/MP3 z 6 głośnikami oraz manualną klimatyzację.

Peugeot 308 SW - cennik:

Peugeot 308 SW cennik

 

Peugeot 308 - cennik:

Peugeot 308 cennik

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 308 SW | Liczy się przestrzeń

Peugeot 308 SW

Więcej o:
Komentarze (49)
Peugeot 308 SW | Ceny w Polsce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: toja

    Oceniono 79 razy 71

    Polecam przejazdzke Fordem Focusem 1.0 Ecoboos - najlepiej na autostradzie....
    Motoryzajca sie konczy!

  • Gość: gdziemojapojemność

    Oceniono 67 razy 53

    proponuję silnik 0.3 litra 140km, dlaczego jeszcze takiego nie wprowadzono? to będzie taaaakie odkrywcze, klienci będą zadowoleni

  • Gość: slaw

    Oceniono 47 razy 39

    Ponad 80 tysięcy kosztuje jako, tako wyposażona wersja 308 z 3 cylindrowym, 130 konnym silnikiem.
    Dziwny się robi nasz świat...

    Jak czytam takie niusy, to się cieszę, że zdążyłem kupić porządnego kompakta, z mocnym, 2 litrowym dieslem. Wiem też, że nie będę się spieszył z jego sprzedażą.

  • gzesiolek

    Oceniono 33 razy 27

    Masakra... wszystkie autka sa coraz bardziej eko badziewne i coraz drozej kosztuja...
    Za zwykly kompakt 80tys? Za ta cene masz autko klasy sredniej...
    Rozumiem kupic golasa kompaktowego za 40-50tys... rozumiem dac 60tys za juz niezle wyposazonego... ale 80tys? kogos niezle pogielo...
    Generalnie ceny kompaktow zaczynaja niebezpiecznie dazyc do tych 20k EUR...
    W Polsce niedlugo tylko firmy beda kupowac nowe auta...

  • Gość: 2.0 16v

    Oceniono 24 razy 18

    I państwo się dziwią, że spada sprzedaż nowych samochodów? Zobaczymy co będzie jak któraś firma kupi to do flot.

  • Gość: 3000 V6

    Oceniono 69 razy 11

    Debilne auta dla debilnych ludzi.
    Silniki skomplikowane jak diabli, nienaprawialne w warunkach pozaserwisowych ( tzn. zamiast naprawy wymiana modułowa - baaardzo droga ), żywotność jak w kosiarce do trawy... Ale matoły się rajcują bo pali 2 litry mniej ! Wow. jak pierdzielnie dwumasa albo rozrząd to całe oszczędności na paliwie idą z dymem. Pomijam żenującą kulturę pracy 3 cylindrowych jednostek ( np. Tico ), wibracje i fakt że te konie mechaniczne to raczej na papierze. Żeby wykrzesać te 130 KM z tak małego silnika trzeba go żyłować prawie do odcięcia. Zatem dynamiczna jazda znaczy wycie silnika, piłowanie obrotów i 3 razy większe zużycie paliwa niż podaje katalog.
    ja mam 3.0 V6 pracujący bezwibracyjnie, ciągnie od samego dołu, nie trzeba deptać aby ruszył z miejsca, ciągnie jak diabeł... A że Pani 3 litry więcej ? I co z tego ?
    Ech, polaczki..

  • Gość: kk

    Oceniono 18 razy 4

    1,2 130KM : rozpadnie się po 50kkm po drogach PL

  • Gość: martwy niemiec w kiełbasie

    Oceniono 11 razy 1

    eee slaby silnik i zawieszenie za mientkie - nie to co golfik trojeczka w tedeju

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX