Zostań działkowcem z BMW

BMW w Polsce zdecydowanie zmienia image. Do niedawna z ogródkami i działkowcami kojarzona była Skoda. Od teraz w taki profil wpisywać się będzie marka z Bawarii ze swoimi modelami ?i'
Skoda Octavia Scout | Na działkę i nie tylkoSkoda Octavia Scout | Na działkę i nie tylko

To najnowsza inicjatywa polskiego importera. Na terenie dawnej fabryki Norblina w Warszawie powstanie działka gdzie można będzie zasadzić i uprawiać warzywa oraz zioła w specjalnych mobilnych ogródkach, odżywić i chronić rośliny w naturalny sposób,  zadbać o bioróżnorodność hodowli i obecność zapylających owadów. Na miejscu będzie dostępne wsparcie i doradztwo profesjonalnego ogrodnika oraz możliwość wykorzystania dostępnych na miejscu narzędzi, nasion i sadzonek. Wszystko to w czasie od 17 maja do 5 października  przez 7 dni w tygodniu. Od poniedziałku do piątku od godz. 12.00 do 19.00 oraz w weekendy od 10.00 do 18.00. Ten pomysł został zainicjowany w celu wypromowania nowych modeli i3 i i8.

Sprawdź cenę używanego BMW M3

Jesteśmy ogromnymi fanami marki BMW, jednak zrobienie działki czy ogródka BMW to wg. nas niedorzeczny pomysł. Tym bardziej, że widać ogromne zaangażowanie ludzi i środków  w ten projekt (w ogrodzie będą dyżurowali animatorzy, którzy pomogą w pracach ogrodniczych oraz udostępnią nasiona, sadzonki i profesjonalne narzędzia ogrodnicze). O wiele lepiej byłoby gdyby firma skupiła się chociażby na doszkalaniu młodych kierowców. To znacząco bardziej wpłynęłoby na jej wizerunek.

ZOBACZ TAKŻE:

BMW i8 | Nowoczesny samochód za kosmiczne pieniądze

BMW i8Fot. BMW

Więcej o:
Komentarze (10)
Zostań działkowcem z BMW
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Artur

    Oceniono 9 razy 9

    no i ładny kryzys agencji PRowej, która to zaproponowała zrobiliście :P

  • hiszpan25

    Oceniono 3 razy 3

    jest jedno ale... ilu emerytow dzialkowcow bedzie stac na to eko BMW? Kiedys wybierali Skode bo byla w ich zasiegu finansowym i zeby to zmienic to potrzeba by aby BMW tez sie w takim zasiegu znalazlo w co bardzo watpie...

  • Gość: Jarek

    Oceniono 1 raz 1

    Pan redaktor o wizerunek BMW niech się nie martwi.

  • Gość: com4tee

    0

    martin śliwa jak rozumiem ma spore doświadczenie w plasowaniu marek i nawet bez briefu od klienta i rzucenia okiem na strategię długoterminową wie co dla wizerunku serii i jest okay ;) troche pokory chłopie.

  • Gość: Krzysztof Pisuar

    Oceniono 4 razy 0

    lo jezusie nazarenski ! zniszczo wspanialom marke !

  • stpaul

    Oceniono 1 raz -1

    Bardzo dobrze. A prawdziwy hipsterski koornik free range też tam będzie?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX